opinion.gif Blogs:
Λουκάς ΒελιδάκηςΆρθρα
 Αρχείο

rss
Ο ηγέτης με το τζιν παντελόνι Όταν πριν από 9 χρόνια δεχόταν το χειροκρότημα από τη νεολαία του ΣΥΝ ως ο νέος γραμματέας της ο 24χρονος τότε Αλέξης δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί τι του επεφύλλασε το πολιτικό του πεπρωμένο.
Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2008
Όταν πριν από 9 χρόνια δεχόταν το χειροκρότημα από τη νεολαία του ΣΥΝ ως ο νέος γραμματέας της ο 24χρονος τότε Αλέξης δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί τι του επεφύλλασε το πολιτικό του πεπρωμένο.

Εννέα χρόνια μετά, ο 33χρονος πλέον Αλέξης Τσίπρας με εντελώς αντισυμβατική αμφίεση για την περίσταση έστελνε μήνυμα ενότητας. Ήταν ο νέος πρόεδρος του ΣΥΝ με συντριπτικό ποσοστό υπέρ του. Επτά στους δέκα σύνεδρους στο 5ο Τακτικό Συνέδριο του Συνασπισμού είχαν «σταυρώσει» το όνομα του- επί της ουσίας συναινούσαν στο πολιτικό πείραμα του Αλέκου Αλαβάνου, που μέχρι στιγμής αποδεικνύεται επιτυχημένο: Το άνοιγμα στη νεολαία.

Μέχρι πρότινος δύσκολα θα μπορούσε να υποψιαστεί κάποιος ότι πρόεδρος κόμματος με κοινοβουλευτική εκπροσώπηση και εντυπωσιακό καλπασμό στις δημοσκοπήσεις θα χαιρετούσε την ώρα της νίκης του φορώντας τζιν και πουκάμισο. Η πολιτική είναι (και) διαχείριση συμβόλων. Και ο Τσίπρας από την πρώτη στιγμή της εκλογής του έσπευσε να κομίσει ένα νέο άνεμο στα πολιτικά πράγματα. Το φρέσκο, το καινούργιο, το άφθαρτο. Το καθαρό πρόσωπο που εναρμονίζεται με την εποχή του.

Ο Αλέκος Αλαβάνος πήρε το πολιτικό ρίσκο, εν μέσω αντιδράσεων, ακόμα και χλεύης. Πόνταρε στη νέα γενιά, αντιλήφθηκε τη διογκούμενη αντίδραση της απέναντι στην «κατεστημένη» διαφθορά, τις πελατειακές σχέσεις και το διαρκώς παρόν "πόλιτικό κόστος".

Η συγκυρία δεν μπορούσε να τον δικαιώσει περισσότερο. Στις εκλογές του περασμένου Σεπτέμβρη το κόμμα που στο παρελθόν έμπαινε σύρριζα στη Βουλή εισήλθε άνετα με το σχηματισμό του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι εξελίξεις είχαν συνωμοτήσει υπέρ του. Η σκανδαλολογία και το πολιτικό τέλμα που έχουν οδηγήσει τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών να δηλώνουν αηδιασμένοι από τον πολιτικό κόσμο δημιουργούσαν την αναπόφευκτη επιταγή για το καινούργιο- Και πόνταρε με πράξεις: Η νέα γενιά στην εξουσία. Ο Αλέξης Τσίπρας χωρίς κοστούμι και γραβάτα, χωρίς πολιτικές φιοριτούρες και ξύλινο λόγο εξελέγη άνετα νέος πρόεδρος.

Πέραν από το συμβολισμό αρχίζει το πραγματικό διακύβευμα. Πως θα διαχειριστεί ο ΣΥΝ και ο ίδιος ο Α. Τσίπρας αυτή τη δυναμική που αναπτύσσεται. Το στοίχημα είναι μεγάλο: Πρόκειται για μία νέα αισθητική αντίληψη της πολιτικής που γεννήθηκε εν μέσω σαπίλας ή απλώς συνιστά μία μιντιακή σαπουνόφουσκα που θα σκάσει στον αέρα πριν αλέκτορα φωνήσαι; Η μπάλα είναι στα πόδια του 33χρονου νέου παίκτη στο γήπεδο της πολιτικής.



Οι σελίδες των blogs είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Αν παρατηρείτε κάποια προβλήματα ή ασυμβατότητα με τον browser σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.


Τελευταία άρθρα
Είναι πάρτι, όχι μνημόσυνο(3323 σχόλια)
4-4-3... για να χωρέσουν όλοι(889 σχόλια)
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση ή εκτόξευση(193 σχόλια)
Ανάσταση στους Αγίους Τόπους(1004 σχόλια)
Οχι βία στα... (τηλεοπτικά) γήπεδα(63 σχόλια)
Ηρθε η Ωρα μας(1985 σχόλια)
Και αν πάει τελικό η Βέρντερ;(21 σχόλια)
On: Το χαμένο στοίχημα της Team(7 σχόλια)
Το εγχειρίδιο μιας καλής μεταγραφής(53 σχόλια)
Γερμανικό λυκόσκυλο στην Ξάνθη(3 σχόλια)
Σε παράλληλη σύνδεση(90 σχόλια)
Τώρα ΜΙΛΑΝε;(2241 σχόλια)
Κρίση, με πιάνει κρίση(1679 σχόλια)
Ευρωπαϊκή μελαγχολία(19 σχόλια)
Εθνική φόρμα(40 σχόλια)
Bayer & Pompey(24 σχόλια)
18+4 γερμανικά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις(3 σχόλια)
Μεγάλο αφιέρωμα στα '80s - '90s (9ο μέρος)(12 σχόλια)
Αγγελος χωρίς φτερά (116 σχόλια)
Παραμένει πράσινος ο Τζιόλης (240 σχόλια)
Όταν το πένθος και η οργή γίνεται συλλαλητήριο(1575 σχόλια)
Παντελή(ς) έλλειψη τακτ(80 σχόλια)
Jeff Dunham: Ο εγγαστρίμυθος που "ξεγυμνώνει" την Αμερική(12 σχόλια)
Ομόνοια... (Liebe)-ρόπουλος(23 σχόλια)
Bella... Grecia(34 σχόλια)
Το χρήμα ρέει παντού(32 σχόλια)
Γιου αρ σαράουντεντ!(39 σχόλια)
Απολογισμός μιας όμορφης σχέσης(5 σχόλια)
Κλασική περίπτωση ντέρμπι(2617 σχόλια)
Λεπτή πράσινη κλωστή(202 σχόλια)
User themis65
26 Ιουλίου 2008
15:46

Το καλύτερο όνομα για τον συγκεκριμένο blog για τον ηγέτη χωρίς γραβάτα είναι παραφράζοντας τον ο άνθρωπος που θα γινόταν ΒΑΣΙΛΙΑΣ, το με το ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΗΓΕΤΗΣ αλλά αστόχησε ή απέτυχε.

Γιατί ας μην ξεχνάμε ακόμα δεν είναι ΑΡΧΗΓΟΣ, γιατί στην Βουλή παραμένει ΑΡΧΗΓΟΣ ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
26 Ιουλίου 2008
15:38

Με την ευκαιρία της Γιορτής της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο στις 24 Ιουλίου οι κάμερες έδειξαν τον "Ηγέτη με τον τζιν παντελόνι" και τους συν αυτώ lifestyle να είναι οι μόνοι που δεν φορούσαν ΓΡΑΒΑΤΑ!!!!!
 
Ακόμα και ο Λεωνίδας Κύρκος που προσήλθε στην δεξίωση υποβασταζόμενος από δύο φίλους του ΦΟΡΟΥΣΕ ΓΡΑΒΑΤΑ!!!

Αυτός δεν είναι ΗΓΕΤΗΣ, είναι ένας ΒΟΥΤΥΡΟΜΠΕΜΠΕΣ που νομίζει ότι έγινε ΗΓΕΤΗΣ επειδή δεν φορά γραβάτα!!! και τον συνοδεύει στην δεξίωση μία ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ!!!!!


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Skywatch
10 Ιουνίου 2008
01:05

Ασε μας κατω ρε ΤΕΝ ΤΕΝ ριψασπι!

Περαστικα,προσεχε τον εαυτο σου,καλο καλοκαιρι.Μ'αυτην την σειρα.Τot kijk..


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
10 Ιουνίου 2008
00:33
τεν τεν goodby my friend.. και καλα να περασεις.Θου Βου συμφωνω σε οσα ειπες στο τελευταιο ποστ σου ειδες οταν εισαι ηρεμος και σκεφτεσαι ποσο καλα μιλας,..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User dimitrism
10 Ιουνίου 2008
00:15
α ρε μπαρμπα τεν τεν καιρο που διαλεξες να αποσυρθεις και συ.. τωρα που γεμισε ο τοπος αρθρα που σε τρωγε το μαραζι
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
6 Ιουνίου 2008
17:27
Ευχαριστω Θου Βουλη μου
Και να περασεις καλα στη Ροδο...

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
6 Ιουνίου 2008
17:21
Καλό καλοκαίρι ΤΕΝ ΤΕΝ μέγιστε :)
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
6 Ιουνίου 2008
17:12
Φευγω Δασκαλε μου...
Να βλεπεις τον ΤΕΝ  ΚΑΤΕ και να με θυμασαι....
Καλο καλοκαιρι Δασκαλε!!!

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
6 Ιουνίου 2008
16:56

ΤΕΝ ΤΕΝ τώρα φεύγεις? Τώρα που έρχεται και ο συνονόματος Ολλανδός ΤΕΝ ΚΑΤΕ στον Παναθηναϊκό???

Καλό Καλοκαίρι.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
6 Ιουνίου 2008
16:41
Δασκαλαρα μου!!!!
Ψυχουλα μου!!!!
Ρε Δασκαλε φντασου να ειμαστε στον μεσαιωνα...
Την εποχη του Ολιβερ Τουιστ..
Και να τριγυρναγαμε πεινασμενοι...
Στις λαικες γειτονιες του Παρισιου η του Λονδινου...
Και να ειχαμε μοναχα ενα κομματι μουχλιασμενο ψωμι...
Θα το μοιραζομαστε ρε δασκαλε...
Αυτο ειναι το μονο σιγουρο..
Τα αλλα ειναι λεπτομερειες...
Και στα γραφω αυτα Δασκαλε γιατι σε χανω...
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ δεν ειναι και τοσο καλα....
Και η Δουλεια του φουντωνει το καλοκαιρι...
Δεν εχει καθολου χρονο για να γραφει..
Ορεξη εχει χρονο δεν εχει...
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ αποσυρεται....
Θα σας παρακολουθει απο μακρυα....
Και θα του λειψετε...
Και εσυ θα μου λειψεις Δασκαλε..
Και ολα τα παιδια...
Υποσχομαι ομως...
Αν πανε ολα καλα...
Τον Σεπτεμβριο ο ΤΕΝ ΤΕΝ θα ξαναχτυπισει...
Και εχει χιλιαδες ιστοριες να σας πει....
Καλο Καλοκαιρι Συμπλογκαριοι!!!
Και να θυμαστε..
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ δεν πεθανε....
Επεσε σε θερινην ναρκην.!!!!....

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
6 Ιουνίου 2008
16:08

TEN TEN συμφωνώ και εγώ και καταδικάζω το γεγονός του καψίματος του βιβλιοπωλίου του ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ.

Με δύο επισημάνσεις:

1) Το κάψιμο είναι η χαρακτηριστικότερη μορφή ΦΑΣΙΣΜΟΥ και φυσικά αυτοί που το έκαναν είναι ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ. Ενδεχομένως ανήκουν σε εξτρεμιστικές πτέρυγες του ΣΥ.ΡΙ.Ζ.Α. όχι του ΣΥΝ. Ο οποίος καλύπτει σιωπηρά τέτοια γεγονότα.

2) Δεν έχω ΠΟΤΕ αναφερθεί ευνοϊκά απέναντι στο Χιτλερ. Το μόνο που είπα ήταν ότι στην αρχή εμφανίσθηκε με μία μορφή ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ή Σοσιαλδημοκρατίας. Παραπλανητικά φυσικά.
Φυσικά ούτε διάκειμαι θετικά απέναντι στον Αδώνη και στο ΛΑ.Ο.Σ. που είναι ένα δεξιό ευκαιριακό κόμμα με σημαία του, την υπόθεση της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Panayiotis
6 Ιουνίου 2008
13:13

Το ισοπέδωμα καλά κρατεί. Και δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο γεγονός, αλλά γενικά.

Κάποτε (μιά φορά κι έναν καιρό - που θά 'λεγε η "θεία Ελένη") η πλειοψηφία των καθηγητών (μετά τη μεταπολίτευση) ήταν με το μέρος των φοιτητών και κατ' επέκταση υπέρ της σωστής δημοκρατικής λειτουργίας των Πανεπιστημίων.

Εξωπανεπιστημιακοί (βαλτοί? - κατά τη γνώμη μου, ΝΑΙ) παράγοντες βάλθηκαν να ξεχαρβαλώσουν - με τα γνωστά γεγονότα - αυτή την σύμπνοια μεταξύ των φοιτητών και των δασκάλων τους με επακόλουθο να διευκολυνθεί η άλλωση και αλοίωση των Πανεπιστημίων απ' τα εκάστοτε κυβερνητικά κόμματα.

Ο παραγκωνισμός "φωτισμένων" μυαλών και ο διορισμός ανάξιων αλλά πιστών κομματόσκυλων (εδώ στη κυριολεξία) με κύριο ενδιαφέρον τη τσεπούλα τους και τη καρέκλα τους τα οδήγησαν - αργά αλλά σταθερά - στη σημερινή κατάντια.
Και οι φοιτητικές οργανώσεις δεν είναι άμοιρες ευθυνών.
Οπως και εμείς δεν είμαστε. Δεχόμαστε αυτά που μας τα'ί'ζουν οι καλοθελητές, κρίνουμε επιπόλαια, κατακρίνουμε τον πιο αδύνατο κομμάτι όλου αυτού του οικοδομήματος και το ρίχνουμε "ελαφρά τη καρδία" στα Τάρταρα.
Για μένα:

Είναι απαράδεκτο να ονομάζουμε κάθε κινητοποίηση των φοιτητοσπουδαστών, «επαναστατική γυμναστική».

Είναι απαράδεκτο να ονομάζουμε κάθε διεκδίκηση των φοιτητοσπουδαστών, αρνητική στάση σε όλα.

Είναι απαράδεκτο να ονομάζουμε την πολιτικοποίηση των φοιτητοσπουδαστών, "κομματικοσκυλοποίηση".

Αρκετοί εδώ μέσα "εκθείασαν" τα πανεπιστήμια άλλων χωρών, ξέχασαν(!) όμως να τονίσουν ότι, στην Ελλάδα παρέχεται το μικρότερο ποσοστό του προϋπολογισμού στη παιδεία.

Τους διέφυγε(!) να αναφέρουν ότι εκεί εκκολάπτονται οι αυριανοί "yes sir" και "μεσολυγιστές".
Πολιτικοποίηση μηδέν από μηδέν > μηδέν. Τα πραγματικά πρόβατα.

Οποιαδήποτε διάψευση δεκτή, όμως θα αποτύχει.
                                 
                                             ΤΑ ΖΩ "ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ"


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
6 Ιουνίου 2008
12:46

andrikos το ξέρω ρε αγόρι μου οτι δε λύνονται έτσι προβλήματα.

Απλά είμαι υπέρ του "ξεσπάω". Πως είχε ρίξει κλοτσιά ο Τζιοβάννι στον Κυργιάκο ?? Αντιεπαγγελματική συμπεριφορά κτλ. Τι λέγαΤΕ όλοι ? "μαλακία, και βγήκε, αν έμενε θα κερδίζαμε".

Το οτι ο άλλος είναι άνθρωπος, έχει κάποιες αντοχές κτλ που το βάζουμε ?

Εγω π.χ. επειδή ξέρω πολύ καλά τον εαυτό μου πλέον, δε ξεσπάω τόσο καιρό σε κανένα και για τίποτα. Φοβάμαι πολύ οτι η εκρηξή μου θα είναι τεράστια. Τώρα το ποιός θα είναι ο άτυχος, δε το γνωρίζω :P (σοβαρά ε..)

Και δεν είπα οτι είναι όλοι οι καθηγητές έτσι.

Μιλούσα πριν μια βδομάδα με εναν. Στο γραφείο του. Νέος γύρω στα 45. Όρεξη να δείξει στους φοιτητές ΟΤΙ και να τον ρωτήσουν. Μπήκα, σταμάτησε αυτό που έκανε και μιλούσαμε (για διπλωματική).

Ο συγκεκριμένος είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλός όσον αφορά τους φοιτητές. Γαμάτος απλά. Απο ερευνητικό έργο μια χαρά. Μου λέει (και με κούφανε που το είπε σε μένα) "κάποιοι εδω μέσα επειδή με βλέπουν καλό με εσάς, με λένε και βλάκα πίσω απο την πλάτη μου. Αλλα δε με ενδιαφέρει. Ας νομίσουν οτι θέλουν. Εγω προσπαθώ να είμαι καλός με εσάς, προσπαθώ για τη δουλειά μου και είμαι εντάξει".

Άλλος καθηγητής τώρα..
Τόλμησε και έβαλε σημειώσεις στο ίντερνετ. Πετάχτηκαν οι άλλοι καθηγητάδες και .. "τώρα είμαστε υποχρεωμένοι ρε Χ να βάλουμε και εμείς, γιατί τα κάνεις αυτά ?".

Σαφώς και υπάρχουν οι λίγοι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ καθηγητές. Εγω βάλλω κατά των κομπλεξικών καθηγητάδων.

Για τσέκαρε κάτι andriko..

Ποιός ήταν υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας όταν είχαμε τις πλημμύρες στον Κηφισσό. Δες που ήταν αυτός, όταν η Αθήνα πλημμύριζε και στέλνανε φαντάρους να φτιάξουν αναχώματα.

Αυτός είναι καθηγητής μου, τη Γεωλογία την έχει στο αίμα του.

Το σημαντικότερο όμως..

ΔΕΝ είναι άνθρωπος..

Και ναι, είναι αλήθεια οτι οι καθηγητές του Κέντρου (Αθήνα) την έχουν δεί πολύ.

Να φανταστείς σε ενα τομέα μέσα στο Γεωλογικό, έπεσε γραμμή απο Καθηγητή γιατι.. "Βάλτε κάνα παραπάνω βαθμό στα παιδιά. Έρχονται με τεράστιους βαθμούς απο Θεσσαλονίκη για μεταπτυχιακά και οι δικοί μας φοιτητές δε βγάζουν παραπάνω απο 6,5"

Τραγελαφικό πανεπιστήμιο. Και να ήταν μόνο το δικό μου.. Μαθαίνω για όργια σε πολλές σχολές (εδω στην Αθήνα..)

Αλλαγές λοιπόν στα πανεπιστήμια, διώχνοντας τις παρατάξεις.

Έπειτα, αν μας πείσουν οτι θέλουν καλά πανεπιστήμια, τασσόμαστε μαζί τους.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
6 Ιουνίου 2008
12:30
Χμμ κατα βαθος ειναι αθωος ο Νικ και τον καταλαβαινω γιατι εν τελη ολα ειναι θεμα βιωμταος και εμπειριων.Εγω ας πουμε στην Λαρισα που σπουδαζω στο ΤΕΙ δεν εχουμε τετοια προβληματα με τους καθηγητες το 80% οσον αφορα την συμπεριφορα ειναι καλοι.Οσον αφορα τα μαθηματα αυτο ειναι αλλο θεμα.Παντως σε εμας τουλαχιστον ειναι προθυμοι και συζητουν και διευκολυνουν τον φοιτητη αμα εχει ενα προβλημα,και προσωπικα εχω αναβαλει πολλες φορες προφορικη εξεταση εργαστηριου επειδη ημουν Αθηνα και δεν μπορουσα να ανεβω και δεν ειχα προβλημα.Αλλα ειναι διαφορετικα τα πραγματα στην επαρχια και διαφορετικα στην Αθηνα.Οπως και να το κανουμε ειναι χαος εδω και με τοσες χιλιαδες φοιτητες δεν τους ενδιαφερει το προσωπικο προβλημα του καθενος.Οτι υπαρχει μια ψυχροτητα υπαρχει και το αναγνωριζω, αλλα και παλι οταν γινονται αυτα τα περιστατικα μηπως προκειται να αλλαξουν τα πραγματα προς το καλυτερο ? Οντως θου βου κανονικα θα επρεπε να λενε " Η πορτα του γαρφειου μου ειναι ανοιχτη για οτι θελετε " και στο δικο μου το ΤΕΙ αυτο ισχυει σε μεγαλο βαθμο.Οπως βλεπεις λοιπον ολα ειναι θεμα το τι αντιμετωπιζει ο αλλος καθε μερα.Παντως δεν μπορει να μην εχετε στο Πανεπιστημιο καλα ατομα καθηγητες.Συμφωνω για τον αλληλοσεβασμο,αλλα πως να σεβεται ο ενας τον αλλο οταν γινονται αυτα που γινονται ? Οπως και να εχει πραξεις βιας και τραμπουκισμου ειναι καταδικαστεες και το μονο που κανουν ειναι να οξυνουν το προβλημα.Αμα εχεις προβλημα με καθηγητη που την εχει δει "εξουσια" και "γαμαω" υπαρχουν τροποι να τον αντιμετωπισεις.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
6 Ιουνίου 2008
12:10
Kαι αυτοί που κατεβαίνουν σε πορείες με τους καθηγητές για συμπαράσταση, είναι οι μεγαλύτεροι ΜΑΛΑΚΕΣ
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
6 Ιουνίου 2008
12:05

Lucas!!!!!!!

Λοιπόν, έγραφα μια ώρα, μπαμ, διακοπή ρεύματος :P γαμώτο..

Έχουμε και λέμε πρώτα απόλα οτι πολύ καλά κάνουν τους καθηγητές. Αυτή είναι μια προσωπική και μόνο άποψη. Και πως θα την "δικαιολογήσω" ?

Το φυσιολογικό το ξέρουμε όλοι. Αλλα είμαστε και άνθρωποι (με την κακή έννοια) έτσι ?
Δηλαδή. Μπορώ να πω εύκολα οτι αυτοί οι τρόποι που χρησιμοποιούν συγκεκριμένες ομάδες, δε καλυτερεύουν τίποτα, μόνο πίσω μας πάνε. Ναι, σα τρίτοι μπορούμε έτσι να κρίνουμε τα πάντα.
Αλλα εγω π.χ. όταν και αν δω τον πακιστανό που την έπεσε στην αδερφή μου, θα τον λιανίσω. Ενας δικηγόρος θα μου πεί "Δε πρέπει να κάνεις κάτι τέτιο. Η αστυνομία πρέπει να αναλάβει".

Αλλιώς τα βλέπει ο τρίτος (σωστά τα βλέπει), αλλα υπάρχει και αυτός ο οποίος έχει και αδυναμίες. Και δε πρόκειται να σκεφτεί ουδέτερα. Αυτός είναι το άτομο που βιώνει αδικίες κτλ

Θα σχολιάσω καθηγητές και φοιτητές.

Η μεγαλύτερη σαπίλα για μένα είναι οι πολιτικοί. Αμέσως μετά είναι οι καθηγητές. Εξάλλου οι παρατάξεις ευνοούν τους ακατανόμαστους. Αυτός και ο λόγος υπαρξής τους στα πανεπιστήμια..

1) ΠΟΙΟΝ ευνοούν οι παρατάξεις στα πανεπιστήμια ?
2) Αλυσίδα με το προηγούμενο - ΠΟΙΟΝ ευνοούν οι καθηγητάδες στα πανεπιστήμια ?
3) ΠΟΙΟΣ δε δέχεται κανένα έλεγχο στη δουλειά του ?
4) ΠΟΙΟΣ ελέγχει όπως εκείνος θέλει, τους φοιτητές ?
5) ΠΟΙΟΣ απογοητεύει, ΥΠΟΤΙΜΑΕΙ, ρεζιλεύει τους φοιτητές ?

Μερικά απο τα εκατοντάδες ερωτήματα..

Καθηγητές : Σε αντιμετωπίζουν με τουπέ, λες και είσαι ζώο. (Έχουμε και μαγνητοφώνηση ε..). Χαρακτηρισμοί : Είσαι βλάκας, αυτό ούτε πίθηκος δε θα το έλεγε, που πας έτσι κοριτσάκι μου, είστε ντουβάρια, είστε πρόβατα, είστε τουρίστες, είστε τοίχοι που δε μπορούν να σκεφτούν κτλ κτλ κτλ κτλ

Επειδή γαμήθηκαν τα χρόνια των σπουδών τους, πρέπει να γαμήσουν και εμάς. Με το ζόρι.

Εμένα π.χ. (που είμαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευγενικό άτομο, μέχρι και σε ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ καθηγητές) επειδή με βλέπουν κάποιοι με μούσι και έτσι ψιλοαντιρρησία, με αντιμετωπίζουν λες και τους πλάκωσα χθες.
Την ίδια στιγμή, την κοπελίτσα απο πίσω μου που είναι όμορφη, γλυκούλα με ωραίο σωματάκι, της μιλάνε λες και είναι η τρυφερή τους σχέση.
Καλά οταν είχα το μαλλί.. γαμησέ τα..

"Κύριε καθηγητά μπορούμε να σας απασχολήσουμε μισό λεπτό ?"
"Και φυσικά ΟΧΙ"
"Κύριε καθηγητά ήρθα να ρωτήσω, αν γίνεται να είστε ελαστικός όσον αφορά την παρουσία μου στο χ μάθημα την ψ μέρα, επειδή έχω κάποιο πρόβλημα"
"Και τι με νοιάζει εμένα??? Εδω είναι πανεπιστήμιο αγόρι μου, οχι φιλανθρωπικό ίδρυμα"

Πάνε να το παίξουν μάγκες. Που ?????? Στους φοιτητές. Μπράβο ρε, μεγάλοι μάγκες είστε.

"Η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή στον καθένα όλη μέρα για οτι θέλετε" (έτσι θα ήταν το σωστό βέβαια..) λένε στα παιδάκια που κάνουν πρώτη φορά το μαθημά τους.
Πάνε και αυτά να ρωτήσουν.. "Και τι είναι αυτό που ρωτάς ? Είστε στον κόσμο σας και δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου εδω μέσα" κτλ κτλ κτλ

Υποτίμηση, πατάνε την αξιοπρεπειά σου, σε απογοητεύουν.

Φοιτητές. Καλώς η κακώς πολλοί μπαίνουν στα πανεπιστήμια απο σπόντα. Όπως και γω. Έχετε συμπληρώσει και σεις μηχανογραφικό φαντάζομαι..

Υπάρχει φυσικά ο αδιάφορος φοιτητής, που τα γράφει ολα στα παπάρια του.
Ο μάγκας ο καθηγητής όμως, θα τον κάνει να ενδιαφερθεί. Αν δε τα καταφέρει και τι έγινε ??? Μη ξεσπάς στους άλλους όμως ρε ηλίθιε..

Lucas αν έρθεις στη σχολή μου και ρωτήσεις, αν δεν εξαρτιόμασταν απο τις συντεχνίες των καθηγητάδων και απο τους βαθμούς τους, θα είχαμε στείλει πολύ κόσμο στο νοσοκομείο. 2-3 ΣΙΓΟΥΡΑ.
Αυτό δε λέει κάτι ?????

Εγω πάντως λέω ΝΑΙ στις αλλαγές για καλύτερα πανεπιστήμια.

Αλλα φίλε Lucas οι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν απο τα ΚΕΦΑΛΙΑ πρώτα και οχι απο τους φοιτητές. Πρώτα θίγεις τον βολεμένο που ξίνει τα αρχίδια του και ύστερα τον εργαζόμενο. Το αντίστροφο είναι και άδικο και πουστιά μαζί.

Γιαυτό, ας πετάξουν έξω τις παρατάξεις πρώτα. Αν θέλεις να μην υπάρχει σχέση υπόγεια μεταξύ κομματικών κοπρόσκυλων, θίγεις τη μεταξύ τους σχέση και την εξαλείφεις.

Το ψάρι βρωμάει απτο κεφάλι Lucas. Αναμφισβήτητο, το βλέπουμε και στην δική μας σύγχρονη εποχή..

Τέλος δεν είπα ρε Lucas να δούν σαν παιδιά τους αυτούς που τους έκλεισαν ομήρους (αν και να σου πω ? Ιδανικά, θα έπρεπε ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ).

Εγω φίλε μου, θέλω να βλέπω τον καθηγητή σαν τον καλύτερο φίλο μου, η σαν πατέρα μου. Ο καθηγητής κόντρα στον μαθητή του ?!?!?!?
Για ποια Παιδεία μιλάμε ύστερα ???

Αν δε με βλέπει σα φίλο του, τότε θα με βλέπει με σεβασμό Lucas. Όπως τον σέβομαι και γω (πολύ κακώς..) έτσι θα σέβεται και αυτός.

Δε πα να έχει 100 πτυχία. Το πως φέρεσαι στον συνανθρωπό σου έχει σημασία. Και αυτό οι περισσότεροι καθηγητές δε το έχουν, τι να κάνουμε.

Εντάξει, καλές οι γνώσεις, πάρα πολύ καλές, αλλα αν δεν είσαι άνθρωπος, είναι παντελώς άχρηστες..

Εγω απο τους καθηγητές δε ζητάω να με περάσουν στα μαθήματα χωρίς να ξέρω τα βασικά π.χ. Ας με κόψει και 10 φορές ο άλλος.
Εγω θέλω να με βλέπουν και να με αντιμετωπίζουν σαν άνθρωπο.

Τώρα γιατί το παραπάνω είναι δύσκολο, απίθανο να συμβεί κτλ, δε το ξέρω και ούτε μπορώ να το ψυχολογήσω.

Συνδυασμός κόμπλεξ (αφού στην εποχή μας περνάμε κάπως καλά ενω εκείνοι δε περνούσαν ?) και μιζέριας ? Δε ξέρω τι είναι..

Πάντως το σίγουρο είναι οτι για την κατάντια των πανεπιστημίων, αν χωρίζαμε πίτα μεριδίου, φταίνε οι καθηγητές για το 95% και οι φοιτητές για το 5% (και αν!)

Οι αλλαγές πρέπει να γίνουν. Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς όμως ??????
Όχι φυσικά..

Επίσης Lucas δεν υπάρχει το μίσος εκ γεννετής. Τίποτα δεν υπάρχει εκ γεννετής. Όλα αποκτιούντε στη συνέχεια της ζωής σου. Υπάρχουν λόγοι που ακολουθείς διάφορους δρόμους.

ΥΓ. Όσο θα βλέπω αιμόφυρτους καθηγητάδες (τώρα τι καθηγητής είσαι όταν στα 400 άτομα περνάνε τα 18, δε μπορώ να ξέρω..) και πολιτικούς, τόσο θα χαίρομαι. Δεν είναι κακία. Δικαιοσύνη είναι.

Ότι σπείρεις, θερίζεις. Ας φάνε το αγγούρι και οι βολεμένοι μια φορά. Όχι μόνο εμείς και να είμαστε και μετριόφρωνες συνέχεια απο πάνω "θα το αλλάξουμε, πρέπει να αλλάξει, δε πειράζει" κτλ κτλ.

Ξύλο στους καθηγητές. Αφού μας πηδάνε που μας πηδάνε, ας φάνε και λίγο ξύλο, ας κάτσουν και 8 ώρες σε μια αίθουσα. Άλλοι 20χρονοι κάθονται 2 χρόνια όμηροι (ΚΑΙ πληρώνουν ΚΑΙ κουράζονται απο υπερπροσπάθεια ΚΑΙ απογοητεύονται ΚΑΙ στενοχωριούντε) επειδή δε περνάνε ενα μάθημα, αυτούς τους πείραξαν οι 8 ώρες επειδή δε μπορούσαν να πάνε να χέσουν ?????

Η αλαζονεία τιμωρείται. Παρόλα αυτά οι καθηγητάδες συνέχεια τη σκαπουλάρουν. Ως πότε είναι το θέμα..


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
6 Ιουνίου 2008
10:12
Και οχι μονο αυτο,μετα παρουσιαζονται και σαν θυματα και αποκτουν και υποστηρικτες.Τελος παντων τωρα θα εχουμε τα γνωστα το ΛΑΟΣ να κατηγορει το ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ πως υποθαλπτει τους αναρχικους ,ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ να το αρνειται αλλα να μην καταδικαζει το γεγονος κ.λ.π.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
6 Ιουνίου 2008
09:47

Αγαπημενοι μου Συμπλογκαριοι και Συντροφε Δασκαλε!!!
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ κατεβαινοντας πρωι πρωι για την δουλεια του..
Ειδε στην Σολωνος...
Το βιβλιοπωλειο του Αδωνι Γεωργιαδη σπασμενο και καμμενο...
Επειδη ο Εθνικοσοσιαλισμος {για σου Δασκαλε}ηταν Λαικο Κινημα...
Επειδη ο Χιτλερ ειχε μαζυ του μεγαλες λαικες μαζες...
Επειδη οταν ο Χιτλερ μιλαγε στο Βερολινο οι Λαικες συνοικιες αδειαζαν εντελως μα εντελως και οργιαζαν οι Διαρηκτες...
Επειδη τα Εθνικοσοσιαλιστικα μοντελα πρεπει ν απομονωθουν και να αποδοκιμαστουν απο τον απλο κοσμακη στον οποιο απευθυνονται..
Και επειδη και το Κυριωτερο ειναι απαραδεκτο να καιγεται ενα εστω βιβλιο οποιαδηποτε περιεχομενου..
Και επειδη τελος ειναι τραγικο να ηρωοποιουνται φελοι σαν τον Αδωνι και τον Αδελφον του...
Για αυτα και αλλα που μπορουσε να πει κανεις...
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ..
Με ολη την δυναμη της φωνης του{ποια δυναμη??}
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!!!!


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Ιουνίου 2008
17:26
Α ΜΠΡΑΒΟ πες τα ρε ΤΕΝ ΤΕΝ και Λουκ γιατι εμενα δεν με ακουει ο θου βουλης. Προσπαθω να του δωσω να καταλαβει τι γινεται αλλα ειναι νευριασμενος και οσο πιο πολυ παει στο πανεπιστημιο του τοσο πιο πολυ τα παιρνει,και δεν ακουει κανενα μετα :) ΤΕΝ ΤΕΝακο μου δεν χρειαζεται να σου πω πως με βρισκεις συμφωνο , αλλωστε συμπληρωνουμε ο ενας τον αλλο στα περισσοτερα.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User LucasVelidakis
5 Ιουνίου 2008
16:17
Θέμη πάλι μαλακία είπες. Το κόμμα λέγεται Συνασπισμός, και ο πολιτικός σχηματισμός που κατέβηκε στις εκλογές και μπήκε στη βουλή ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός με κορυφή τον ΣΥΝ περιλαμβάνει πολλές συνιστώσες. Τον ΣΥΡΙΖΑ δεν τον πας γιατί ο Αντώναρος και ο Ρουσόπουλος τον έχουν στοχοποιήσει.

Κι άλλος ένας είπε μαλάκία και αυτός είναι ο Λαμόγιος. Από κι ως που οι καθηγητές πρέπει να είναι με τους φοιτητές τους; Με το Πανεπιστήμιο πρέπει να είναι και με καμία μειοψηφία ακραίων φοιτητών που το μόνο που υποστηρίζουν είναι ένα στιβαρό "Οχι σε όλα", ανακαλύπτοντας παντού εχθρούς και συνωμοσίες. Αυτό που έγινε χθες με μία μόνο λέξη μπορεί να χαρακτηριστεί: Αλητεία.

Και οι καθηγητές θα είναι πράγματι με τους φοιτητές τους, όταν το Πανεπιστήμιο λειτουργήσει σωστά και ταυτόχρονα πάψει να είναι το πεδίο της επαναστατικής γυμναστικής για κάποιους και της αλίευσης ψήφων- προβάτων για κάποιους άλλους.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
5 Ιουνίου 2008
16:10

TEN TEN δεν είναι ο Συνασπισμός της Αριστεράς και της Προόδου που ήταν με τον Κωνσταντόπουλο, αντε και με τον Αλαβάνο στην Αρχή.

Τώρα λέγεται ΣΥ.ΡΙ.Ζ.Α. σε ορισμένες πτέρυγες του οποίου συμμετέχουν και οι ΤΑΡΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.

Τον ΣΥΝ τον συμπαθούσα, το ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. ΟΧΙ.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
5 Ιουνίου 2008
15:56

Αντρικο μου.

Συμφωνω απολυτα πως ορισμενες πρακτικες εινα κατακριτεες ανεξαρτητα απο που προερχονται..
Δεν υπαρχει καλο σοσιαλιστικο ξυλο και κακο ξυλο Ματ η Ακροδεξιο...
Συμφωνω επισης οτι ο ΣΥΝ δεν θφανει να λεει οτι οι συμπεριφορες αυτες δεν ειναι στον Χαρακτηρα του αλλα πρεπει να τις καταδικαζει απεριφραστα...
Παντως εχει δικιο να λεει πως δεν ειναι στο χαρακτηρα του...
Οταν ομως ξαφνικα πολλαπλασιαζεται η δυναμη σου πολλοι απο τους νεοφωτιστους πιθανον και να μην ξερουν τι ειναι Συνασπισμος..
Αυτο ομως δεν αποτελει δικαιολογια...
Αν λοιπον ισχυει οτι ατομα ελεγχομενα απο τον Συν συμπεριφερονται ετσι...
Πρεπει να τους τραβηξει τα λουρια..
Ειναι θεμα αρχης..
Διοτι αλλο πολιτικη και αλλο τα εκλογομαγειρεματα....


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Ιουνίου 2008
02:10
καληνυχτιζω δεν εχω αλλες αντοχες τα λεμε αυριο Νικ.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Ιουνίου 2008
02:09
Στο μονο που συμφωνω ειναι οτι η κατασταση στην παιδεια εχει φτασει στο απροχωρητο και οι καθηγητες εχουν μεριδιο ευθυνης σε αυτο. Και βεβαια τωρα τα πραγματα εχουν παρει ανεξελεγκτη μορφη.Βασικα ο καθηγητης πρεπει νε ειναι με το συμφερον του φοιτητη για μια καλυτερη παιδεια αλλα με λογικα αιτηματα ειναι βασικο αυτο.Παντως δεν νομιζω πως οι πρυτανεις στο Αριστοτελειο ηταν εναντιον των φοιτητων.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
5 Ιουνίου 2008
01:56

O πολιτισμός επιβάλει (έτσι όπως έχουν τα πράγματα) κλωτσιές (το λιγότερο) στους καρεκλοκένταυρους καθηγητάδες.

Είναι δυνατόν να είσαι καθηγητής και να είσαι εναντίον των φοιτητών ρε ??

Και δε μιλάω για αυτά τα περιστατικά που λαμβάνουν τώρα χώρα (που πολύ καλά τους κάνουν. Και λίγα είναι).

Ο καθηγητής οφείλει και πρέπει να είναι με τους φοιτητές του.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Ιουνίου 2008
01:45
Να ειναι με τον φοιτητη , αλλα οχι οταν διφωνει μαζι του να τον τραμπουκιζεται.. Οι καθηγητες αποψη δεν πρεπει να εχουν ? Μονα ζυγα μονοζυγα ? Ο πολιτισμος επιβαλει συζητηση και διαλογο.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
5 Ιουνίου 2008
01:32

Δεν είναι η μαζί μας η εναντίον μας. Είναι καθήκον του καθηγητή αυτό το πράγμα.

Ο καθηγητής οφείλει και πρέπει να είναι ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΙΤΗΤΗ ΤΟΥ. Όπως ο σωστός πατέρας πρέπει να μεγαλώσει το παιδί του σωστά είτε γεννήθηκε φυσιολογικά, είτε με 2 κεφάλια, έτσι και τα λαμόγια οι καθηγητάδες.

Δε χρειάζεται συζήτηση. Αν γινόταν αυτό, η κατάσταση στα πανεπιστήμια θα ήταν οχι απλά πολύ καλύτερη, αλλα τέλεια.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Ιουνίου 2008
01:26
Δηλαδη η μαζι μας η εναντιον μας ?? ετισ παει ? Διαφωνω αλλα ειναι αργα να το συζητησω τωρα.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
5 Ιουνίου 2008
01:20

Ο Καθηγητής πρέπει να είναι ο πρώτος που θα ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ με τον φοιτητή ΤΟΥ.

Όλα τα άλλα είναι απλά μαλακίες..


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Ιουνίου 2008
01:19
Γιατι ημουνα σιγουρος οτι αυτο θα ελεγες ?? Και υπευθυνοι να ειναι δεν εχει κανεις το δικαιωμα να τους κραταει ομηρους ποσες ωρες και να μην μπορουν να πανε ουτε τουαλετα.Αμα τους θεωρουνε υπευθυνους να τους πανε στα δικαστηρια.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή

Υπόλοιπα σχόλια