opinion.gif Blogs:
Λουκάς ΒελιδάκηςΆρθρα
 Αρχείο

rss
Αλυσίδες στον ωκεανό του κυβερνοχώρου Ένα από τα πάγια χόμπι της τηλεδημοκρατίας είναι να υποδύεται το σύγχρονο Κολόμβο που ανακαλύπτει έκθαμβος τη νέα Αμερική και σπεύδει, μέσα στην αβυσσαλέα του άγνοια, να ασχημονήσει σε έννοιες που δεν κατέχει. Όπως στο θέμα που προέκυψε με τα blogs και κατ’ επέκταση με το Ίντερνετ.
Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2008
Ένα από τα πάγια χόμπι της τηλεδημοκρατίας είναι να υποδύεται το σύγχρονο Κολόμβο που ανακαλύπτει έκθαμβος τη νέα Αμερική και σπεύδει, μέσα στην αβυσσαλέα του άγνοια, να ασχημονήσει σε έννοιες που δεν κατέχει. Όπως στο θέμα που προέκυψε με τα blogs και κατ’ επέκταση με το Ίντερνετ.

Αίφνης και ασθμαίνοντας ήρθε στο προσκήνιο η αναγκαιότητα νομοθετικής ρύθμισης σε ένα χώρο που προσωποποιεί την ελευθερία της έκφρασης, ένα νέο υπέροχο κόσμο, όπου η δημοκρατικότητα της εικονικής (έστω) πραγματικότητας πολλές φορές –αν όχι κατά βάση- υπερβαίνει τη διάτρητη δημοκρατική δομή συντεταγμένων κοινωνιών.

Το ζήτημα εμφανίστηκε πασπαλισμένο με όλες τις παθογένειες της σύγχρονης ελληνικής ενημέρωσης, αν όχι της κοινωνίας: Εκβιασμοί, κιτρινισμός, διαπλοκή, σκοτεινές συναλλαγές, παρέμβαση της Δικαιοσύνης και άφθονη συνωμοσιολογία.

Το πακέτο ήταν βούτυρο στο ψωμί της τηλεοπτικής ενημέρωσης και σε μικρότερο βαθμό των εφημερίδων. Με αφορμή ένα blog, με κίτρινο και σκανδαλοθηρικό περιεχόμενο ως επί το πλείστον, μπήκε (υπογείως) στο στόχαστρο το Ίντερνετ και δη η διαδικτυακή ενημέρωση και η ελεύθερη έκφραση άποψης. Η πρώτη φάση απαιτούσε προπαγάνδα…

Οι υποψιασμένοι κατάλαβαν τις προθέσεις, οι ανυποψίαστοι είδαν να δαινομοποιείται κάτι που δεν γνωρίζουν- ενδεχομένως το πίστεψαν: Το Ίντερνετ ως ο παράδεισος των κακών και κόλαση των καλών. Αθάνατη ελληνική αμετροέπεια και υπερβολή…

Ένας στους τέσσερις (και κάτι παραπάνω) Έλληνες διαθέτει σύνδεση στο Ίντερνετ. Η Ελλάδα είναι αρκετά πίσω ακόμα σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, ωστόσο η τροχιά είναι ανοδική και κατά πάσα πιθανότητα (μα και βεβαιότητα) μη αναστρέψιμη. Την ίδια ώρα σοβαρές μετρήσεις από το ευρωβαρόμετρο δείχνουν ότι η απαξίωση της κοινής γνώμης απέναντι στα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης –και ειδικά στην τηλεόραση- ακουμπά το υπόγειο. Το ίδιο και για τον πολιτικό κόσμο, που είθισται να περνάει τις καλύτερες του ημέρες όταν υπάρχει περιορισμός και έλεγχος της ενημέρωσης και της άποψης.

Παράλληλα οι πωλήσεις των εφημερίδων βαίνουν μειούμενες- χωρίς τις «προσφορές» ενδεχομένως να είχαν ανησυχητική πτώση. Το δεδομένο ότι οι μεγάλες κυριακάτικες εφημερίδες διαγκωνίζονται στο ποια θα κάνει την πιο πλούσια προσφορά σε dvd, cd ή βιβλίο και οι πωλήσεις τους είναι ανάλογες του «δώρου» αποδεικνύει ότι η «μάχη» δεν γίνεται τόσο στον τομέα της ενημέρωσης αλλά του μάρκετινγκ. Δεν απαξιώνουμε συνολικά το ειδησεογραφικό προϊόν και ειδικότερα τους δημοσιογράφους, ωστόσο είναι δυσάρεστο να βλέπεις κάποιον να αγοράζει την εφημερίδα, να παίρνει το dvd από μέσα και στη συνέχεια να την πετάει στα σκουπίδια.

Η αλήθεια είναι ότι τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης μόνα τους κατάφεραν να απαξιωθούν. Η υπόθεση Ζαχόπουλου, άλλωστε, ξεγύμνωσε πολιτικο-δημοσιογραφικές σχέσεις που μέχρι πρότινος είτε ήταν ανομολόγητες είτε στη σφαίρα της συνωμοσίας και του κουτσομπολιού. Αργά μα σταθερά ο πολίτης αντιδρούσε- και ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό βρήκε απάγκιο στο Διαδίκτυο. Συνεπώς στα μάτια και τη λογική κάποιων γινόταν εχθρός- τους υπερέβαινε, δεν μπορούσαν να το παρακολουθήσουν, το στοχοποίησαν. Είναι ελεύθερο

Το ίδιο φαίνεται ότι επιχειρεί να κάνει και η κρατική εξουσία, η οποία αντέδρασε σπασμωδικά λόγω της φασαρίας που προκλήθηκε και αποφάσισε να προχωρήσει σε νομοθετική ρύθμιση, που ειδικά μετά την 11η Σεπτεμβρίου αποτέλεσε κυβερνητική επιταγή στις ΗΠΑ και στη συνέχεια στην Ευρώπη στο πλαίσιο της τρομοϋστερίας που ακολούθησε την πτώση των δίδυμων πύργων.

Έλεγχος και περιορισμοί στο Ίντερνετ, μετά τη λάσπη που έριξαν πολλοί άσχετοι με το «άθλημα». Η φοβικότητα απέναντι στο άγνωστο και το ελεύθερο μοιάζει με φάντασμα που πλανάται πάνω από τη χώρα. Και ίσως κομίζει αλυσίδες στον άυλο ωκεανό του κυβερνοχώρου.



Οι σελίδες των blogs είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Αν παρατηρείτε κάποια προβλήματα ή ασυμβατότητα με τον browser σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.


Τελευταία άρθρα
Είναι πάρτι, όχι μνημόσυνο(3323 σχόλια)
4-4-3... για να χωρέσουν όλοι(889 σχόλια)
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση ή εκτόξευση(193 σχόλια)
Ανάσταση στους Αγίους Τόπους(1139 σχόλια)
Οχι βία στα... (τηλεοπτικά) γήπεδα(63 σχόλια)
Ηρθε η Ωρα μας(1985 σχόλια)
Και αν πάει τελικό η Βέρντερ;(21 σχόλια)
On: Το χαμένο στοίχημα της Team(7 σχόλια)
Το εγχειρίδιο μιας καλής μεταγραφής(53 σχόλια)
Γερμανικό λυκόσκυλο στην Ξάνθη(3 σχόλια)
Σε παράλληλη σύνδεση(90 σχόλια)
Τώρα ΜΙΛΑΝε;(2241 σχόλια)
Κρίση, με πιάνει κρίση(1679 σχόλια)
Ευρωπαϊκή μελαγχολία(19 σχόλια)
Εθνική φόρμα(40 σχόλια)
Bayer & Pompey(24 σχόλια)
18+4 γερμανικά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις(3 σχόλια)
Μεγάλο αφιέρωμα στα '80s - '90s (9ο μέρος)(12 σχόλια)
Αγγελος χωρίς φτερά (116 σχόλια)
Παραμένει πράσινος ο Τζιόλης (240 σχόλια)
Όταν το πένθος και η οργή γίνεται συλλαλητήριο(1575 σχόλια)
Παντελή(ς) έλλειψη τακτ(80 σχόλια)
Jeff Dunham: Ο εγγαστρίμυθος που "ξεγυμνώνει" την Αμερική(12 σχόλια)
Ομόνοια... (Liebe)-ρόπουλος(23 σχόλια)
Bella... Grecia(34 σχόλια)
Το χρήμα ρέει παντού(32 σχόλια)
Γιου αρ σαράουντεντ!(39 σχόλια)
Απολογισμός μιας όμορφης σχέσης(5 σχόλια)
Κλασική περίπτωση ντέρμπι(2617 σχόλια)
Λεπτή πράσινη κλωστή(202 σχόλια)
User massara
29 Μαρτίου 2008
22:39
http://www.massaracarlos.blogspot.com/
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User LucasVelidakis
6 Μαρτίου 2008
23:30
http://www.cosmo.gr/Media/Hellas/190507.html Εγώ τώρα χάρηκα!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User manolo222
2 Μαρτίου 2008
12:13
To δικτυο και οι κολωνες της ΔΕΗ ειναι το ιδιο πραγμα. Ξεχνατε φυσικα την πραγματικη εννοια του θεματος. Εαν κατι ειναι να ισχυσει σε πολλους πρεπει να ισχυσει και σε εναν. Κατα συνεπεια, μια γκομενα δεν γινεται ρεζιλι μονο στο δικτυο, αλλα και αν οι φωτογραφιες της γινουν γνωστες σε ενα μονο ατομο, για τον νομο το ρεζιλικι πρεπει και νομιζω ειναι το ιδιο, δεν υπαρχει βαθμιδα σε αυτο..αρα εδω εχουμε το προβλημα, το ζητουμενο ειναι οτι το δικτυο ειναι μια υπαρκτη τοποθεσια, που ειναι επι το πλειστον ουτοπικη, και η γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να παραμεινει, Ολα εχουν το τιμημα τους, το τιμημα του χρησιμου ιντερνετ ειναι ολα αυτα που σας ενοχλουν "σε φιλοσοφικο επιπεδο" παντα, γιατι ειμαι σιγουρος οτι και σε τσοντοσαιτ παμε, και κανενα παρανομο κατεβασματακι καναμε...περα απο ολα αυτα, αρκετα εχουμε στο κεφαλι μας, πρεπει να καταλαβουμε ολοι,οτι ακομα και για τα πιο σοβαρα εγκληματα που ισως διαπραττονται απο το δικτυο, οι αρχες αφιερωνουν 10% του χρονου τους, το υπολοιπο 90% για να σταματησουν τη διακινηση τραγουδιων...οποτε τελος η υποκρισια... το κακο με εμας τους Ελληνες ανεκαθεν ηταν οτι παντα θα βρισκαμε επιχειρηματα και υποστηρικτες για καθε πλευρα της εξισωσης και του θεματος, το παρατραβαμε και καταντησαμε να γινουμε τραγελαφικοι
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
2 Μαρτίου 2008
11:18
Υπάρχει το Echelon και διάφορα άλλα συστήματα παρακολούθησης των πληροφοριών που διακινούνται μέσω internet, κινητών κ.τ.λ. φιλτράροντας ότι αφορά θέματα ασφαλείας, κατασκοπίας κρατικής και εταιρικής κ.α. Όμως οι χρήστες του internet, να είστε σίγουροι, δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια και ανακαλύπτουν διαρκώς νέους τρόπους για να παραμένουν ανώνυμοι. Το να ελέγξεις όμως όλες τις πληροφορίες γενικά ισοδυναμεί με το να πάρεις ένα κουτάλι και να προσπαθήσεις να αδειάσεις τον ωκεανό.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ellenas
2 Μαρτίου 2008
01:43
Yaro, den hriazete kapoios na zisei ze mia hora xoris nomeis gia na xerei ean mporei na leitourgisei. Edo zoume se xores pou ehoun nomous ki omos uparhoun afthona provlimata. Gnorizo ligo apo nomous mias kai einai kai to epagelma mou nomikos opos kai apo tehnologia mias kai eimoun 14 hronia programatistis, opos gnorizo kia apo hores pou den uparhoun nomoi, gia paradigma polles hores tis Afrikis. Tora gia to sholio oti epidei to Internet einai pagosmio den mporei na elehthei auto den steki. Proton, uparhoun diethneis nomoi kai treaties pou nomothetoun to diadictio, defteron, kathe hristis tou Internet ehei diko tou kodiko ton opoio den mporei na ehei kanis allos ki etsi me para poli efkolia mporeis na vris tin proelefsi to hriste kai apo pio kratos o kodikos ehei egrafei, kai triton, kathe kratos ehei nomous pou prostatevoun tous katikous tou apo opiadipote poiniki paranomia. Se anaptigmenes, p.h. USA, hores opou e tehnologia einai se tetio epipedo pou kathimerina vlepis atoma na silamvanonte gia paranomies opos na katevazeis ena tragoudi apo to internet anti na to akous apo to internet, pederastes pou prospathoun na kanoun sexoualikes praxeis kai sizitiseis me anilika atoma sto internet, kleftes ton prosopikon dedomenon opos o arithmos mias kartas, kai alla. To internet den einai kati aperioristo opos to simpan, alla apartizete apo para pola mikra kompouters pou einai enomena metaxitous diladi upoarhi fisiki proelefsi pou ta panta grafonte kapou. Telos panton, ta panta prepei na einai me metro kai mesa sta oria tis mi paranomias. Afti ti stigmei to megalitero provlima stis anaptigmenes hores einai e paranomeia pou ginete stin hrisimopiese tou internet. Ehei anaptihthe toso poli pou den prolaveneis na to nomothetis. To poi simantiko einai emeis oi hristes tou internet prepei na katalavoume ti megalitou prosfora kai na min to hrisimopoioume me kakovoula miala giati se merika hronia tha hasoume afto pou ehoume.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
2 Μαρτίου 2008
00:39
Μπορείς να εντοπίσεις μεμονομένους χρήστες όχι όμως να ελέγξεις και το σύνολο των χρηστών και τη ροή πληροφοριών στο internet γενικά. Μπορείς να δεις την ΙΡ του χρήστη που μπαίνει με laptop από ευρυζωνική σύνδεση όμως δεν μπορείς να γνωρίζεις την ταυτότητα του προσώπου. Κι αν ο server είναι στη Σομαλία τράβα βρες τον...
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User marduk132003
2 Μαρτίου 2008
00:24
Για κατι που ειπωθηκε ... ο ελεγχος του ιντερνετ δεν ειναι καθολου αστειος ... Υπολογιστες που χρησιμοποιουν ασυρματα ή μη δικτυα ειναι για καποιους που διαθετουν τα καταλληλα μεσα ευκολο να εντοπιστουν οπως αλλωστε και τα κινητα ... αυτα γιατι δεν προλαβαινω ...
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Yaro
1 Μαρτίου 2008
19:53
Συμφωνω και επαυξανω.Τα ιδια λεω και γω.Δεν υπαρχει δημοκρατια,Ολιγαρχια δυστυχως.
Ομως υπαρχει και η αλλη πλευρα.Δε μπορει οι νομοι να ειναι οπως φανταζεται ο καθενας.
Παραδειγμα,σε ενα αλλο θεμα εδω,εγω ειμαι υπερ της αντιγραφης μεσω διαδικτυου,ενω οι επαγγελματιες λενε οτι τους κλεβω.Δε ξερω ποιος εχει δικιο.Κανεις δε με ρωτησε,ομως,οταν φανταστηκε τα πνευματικα δικαιωματα.Οχι εμενα προσωπικα αλλα το συνολο.
Οπως δε μπορει οι νομοι να ισχυουν για πολιτες,να καταστρεφονται οικογενειες,και οταν αφορα εταιριες να μην ισχυουν..
Αλλο παραδειγμα.Αν με πιασουν εμενα με 1 κιλο κοκαινη,θα παω μεσα για κατοχη,εμπορια και ισως χρηση.Αν πιασουν μια εταιρια που μεταφερει απο την Κολομβια 10 τονους,δε θα μπει μεσα για αυτα,αλλα για μεταφορα...
Εγω θα κανω ισοβια και αυτοι σε λιγα χρονια η μηνες θα ειναι εξω..
Δηλαδη κοροιδευομαστε.Ποιον προστατευουν τελικα αυτοι οι νομοι?
Εμενα η κατι το απροσωπο?Με λιγα λογια αν θελουν να βαλουν το ονομα μου στα μπλογκ ειναι σαν να μου λενε,προσεχε θα την πατησεις.
Προσωπικα αν ζουσαμε σε μια κοινωνια δικαιη δε βλεπω που θα υπηρχε το κακο να βαζεις ονομα,επιθετο,τηλεφωνα,παιδια.
Αλλα ετσι το βλεπω σαν εκβιασμο.Σταματα να μιλας,γιατι πισω εχει η αχλαδα την ουρα..
Δε ξερω,ισως να εχω και παλι αδικο,να τα σκεφτομαι πολυ πονηρα τα πραγματα και στην ουσια να ειναι αθωα.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User DimPan
1 Μαρτίου 2008
18:20
Οι περισσότεροι έχετε ξεφύγει από την βαθύτερη ουσία του θέματος. -- Από την στιγμή που "κάποιος" γράφει "κάτι" που "εν δυνάμει" αλλά και τελικά "στην πράξη" μπορεί να διαβαστεί από το σύνολο της κοινωνίας (και στην περίπτωση του 'Ιντερνετ, όλο τον κόσμο) τότε οφείλει (αυτός ο "κάποιος" και το "κάτι" που έγραψε ) να ακολουθεί κάποιους νόμους σχετικά με την χρήση αυτού του "εργαλείου" ώστε να μήν γίνονται (τουλάχιστον εκ προθέσεως) πράξεις που θίγουν κάποιον συγκεκριμένα ή το κοινωνικό σύνολο ή ένα μέρος της. Το κάθε blog είναι στην πράξη ένα εργαλείο που έχει αυτή την δύναμη όπως ακριβώς μία εφημερίδα ένα περιοδικό κλπ. Π.χ. άμα εγώ αύριο αρχίσω στο blog μου να γράφω ανακρίβειες, βρωμιές και συκοφαντίες για τον (π.χ.) Λουκά Βελιδάκη, δεν θα πρέπει και ο αποδέκτης αυτής της επίθεσης να είναι σε θέση να προστατεύσει τον εαυτό του; Αλλά... Κοιτάξτε όμως, επειδή ζούμε στην Ελλάδα του σήμερα όπου βιώνουμε μιά απίστευτη παρακμή σε όλα τα επίπεδα, συνολικά απ' άκρου σε άκρο του φάσματος της κοινωνικής υποδομής, έκφανσης και έκφρασης, όλα αυτά περί νόμων, αρχών, προστασίας του πολίτη και της Δημοκρατίας είναι για το θεαθήναι. Προτού μιλήσουμε για "αλυσίδες του κυβερνοχώρου" και όλα αυτά τα ωραία δημοκρατικά φληναφήματα, οφείλουμε αν δεν θέλουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, να αναρωτηθούμε το εξής: Τί είναι αυτό που βιώνουμε εμείς οι Έλληνες πολίτες, σήμερα στην Ελλάδα του 2008 και σαν δημιούργημα των διαφόρων και περίπλοκων κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικών διεργασιών, ζυμώσεων και "συναλλαγών" από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά; Σας ερωτώ; Είναι Δημοκρατία; Αν -αντικειμενικά- απαντήσετε "ΝΑΙ" τότε κάθε περαιτέρω συζήτηση περισσεύει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα στην "άποψή" του. (και δίνω έμφαση στην λέξη "άποψη" διότι η "γνώμη" προέρχεται από την "γνώση" κάτι που ολοφάνερα λείπει από την ελληνική κοινωνία σήμερα). Διότι εγώ πιστέυω ότι νόμοι, αρχές και "κοινωνικά συμβόλαια" έχουν αντίκρυσμα ΜΟΝΟΝ όταν μία κοινωνία διοικείται με Δημοκρατικό τρόπο. Στην σημερινή Ελλάδα όμως έχουμε "Κοινοβουλευτική Δικτατορία" με Πρόεδρο ανδρείκελο και για ρυθμιστές τις μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού "πλουσιο-αριστοκρατικές" οικογένειες και τα τσιράκια (δηλ. εκτελεστικά όργανα) τους τα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Εγκεφαλόπλυσης). Όλα τα άλλα είναι για το θεαθήναι... Ας προσέχαμε! Δημ.Παν.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
1 Μαρτίου 2008
15:07
manolo222 φυσικά καταλαβαίνεις ότι άλλο "κολωνες της δεη στην γειτονια της" και άλλο το Διαδίκτυο όπου ο "κυρίος" αυτός νόμιζε ότι δεν θα πιανόταν. Υπάρχει μεγάλη διαφορά γιατί στο Διαδίκτυο υπάρχει η δυνατότητα να το δουν πολλοί περισσότεροι, που δεν είναι μένουν μόνο στην γειτονιά σου, αλλά μπορεί να είναι και από το χώρο δουλειάς σου κλπ.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User K-13
1 Μαρτίου 2008
14:52
Πολύς λόγος για τους νόμους αναπτύχθηκε και ξεχναμε ότι ζούμε σε κράτος(όπος τα περισσοτέρα)που δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Νόμοι ηπάρχουν για μένα, όχι για τον έμπορο ναρκωντικών που ξέρει το κάθε 17χρονο που να τον βρεί αλλά οι μπάτσοι "αδυνατούν" να τον συλλάβουν. Νόμος υπάρχει για σένα όχι για τους νταβάδες της κάθε "πολιτισμένης" μεγαλόπουλης που εκμεταλεύετε δεκάδες γυναίκες. Νόμος υπάρχει για μας οπου αν σε ποιάσουν για φοροδιαφυγή τρως καμπάνα απο τις λίγες αλλά όχι για το κάθε τσόγλανο βιομήχανο που δεν δηλώνει ούτε τα μισά. Ζούμε μέσα σε ένα κοινό μηστικό που όλοι το γνορίζουμε αλλά μόνο το βόλεμα μας κοιτάμε εφευρίσκοντας('η και χαύοντας) ένα σωρό δικαιολογίες, για να δικαιολογήσουμε τον πλήρη εξευτελισμό μας. Και όποιος θεωρεί ότι σχέση αυτά δεν έχουν με το θέμα ελευθερίας έκφρασης στα blogs ας γυρίσει πλευρό και να σηνεχίσει τον βαθύ υπνάκο του. Όλα αλυσίδα είναι, και το ίδιο σκοπό έχουν, εμάς κοιμισμένους και βέβαιους ότι ελπίδα και λύση δεν υπάρχει. Ελπίδα ηπάρχει, και θα έρθει η ώρα της αφήπνησης. Ακόμα και αυτές οι σηζητήσεις εδώ τον ρόλο τους τον πέζουν. Όσο για την τρομοκρατία που ειπόθηκε...χέσε ψηλά και αγνάντευε, τρομοκράτες είναι τα ΜΜΕ, τρομοκράτες έιναι οι κηβερνήσεις μας, τρομοκράτες είναι οι ΗΠΑ και κάθε ΗΠΑ που έχει κανταντήσει τον λαό μας να παραδέχετε οτι "εμεις δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα", και δικαιολογημένα καθός γίνετε μάρτηρας καθημερινός ενός σκληρού ιμπεριαλισμού(όπα ξεκίνησα τις απαγορευμένες λέξεις) που δεν κολόνει για τρομοκράτες(όχι πετραίλαια και συμφέροντα, προς θεού) να ανατινάζει σχολεία,νοσοκομεία και άμαχο πληθησμό. Μέσα στον φόβο μας έχοντας χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας καταλήξαμε να δεχόμαστε κάθε μέτρο έλεγχου(κ δεν μιλάω για τον επιθιμιτό δημοκρατικό έλεγχο) και φίμωσης. ΞΗΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕ!!! Την ώρα που σηζητούσαν το ασφαλιστικό τα ΜΜΕ μας έβαλαν όλους να ασχολούμαστε με ένα "ροζ σκάνδαλο", την ώρα που στην πόλη που ζώ τα δημοτικά τέλη ανέβηκαν σε 1 χρόνο κατα 14% οι βιομήχανοι πέρναν φοροαπαλαγές για την ανάπτηξη του ανταγονισμού(καταραμένη λέξηηη), την ώρα που οι πολιτικοί μας ηγέτες παραδέχοντε με βλέμα αθώας παρθένας ότι λεφτά δεν ηπάρχουν για αυξήσεις δίνουν το 20 'η και 30% του προύπολογισμού στο στρατό, την ώρα που παραδέχοντε οι ΗΠΑ μέσα στην μούρη μας ότι η CIA αλονόζει στα χωράφια μας και απαγάγει όποιον γουστάρει(και με ελεύθερα βασανηστήρια ύστερα απο αντιτρομοκρατικό νόμο, οραία πράματα) εμείς υποδεχόμαστε τον κάθε αμερικάνο εκπρόσοπο σαν σωτήρα. Και τι σχέση έχουν αυτα με τα blog? Μα ότι φοβάμαι ότι θα υπάρξουν εποχές ότι δεν θα τολμώ καν να τα γράφω αυτά εδώ...
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
1 Μαρτίου 2008
14:17
Συμφωνώ μαζί σου για το παράδειγμα των παιδεραστών αλλά πρέπει να προσθέσω ότι είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα εκτός διαδυκτίου. Δηλαδή η παιδεραστία ως πράξη δεν πραγματοποιείται online. Το παράδειγμα που έφερες παρακάτω με τον τύπο που κολλάει στις κολώνες της ΔΕΗ σεξουαλικό περιεχόμενο για τη λεγάμενη ισχύει και εδώ. Υπάρχει δηλαδή κι άλλος τρόπος για να διαδώσει κανείς την αρρώστια του.

Αυτό που είναι σημαντικό επομένως είναι να έχουν οι κυβερνήσεις σχέδιο εμηνέρωσης και πρόληψης των φαινομένων αντί να επικεντρόνωνται στην καταστολή των παρενεργειών.

Είχα πάει το '97 στην Ταιλάνδη και είδα παιδέρες που κυκλοφορούσαν και χαριεντίζονταν δημόσια με τα πιτσιρίκια. Οι τοπικές αρχές δεν έκαναν τίποτα. Σου ερχόταν να τους πνίξεις αλλά πιθανότερο ήταν να καταλήξεις αργότερα εσύ στη φυλακή παρά αυτά τα κτήνη.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User manolo222
1 Μαρτίου 2008
13:46
Βαγγελη, περα απο ολα αυτα τα σωστα που ανεφερες, υπαρχει και το φιλοσοφικο του θεματος. Το δικτυο ειναι το τελευταιο πραγματικα ελευθερο μερος αυτο του πλανητη, κατα ενα μεγαλο βαθμο ειναι αυτο-νομουμενο, αυτο-προσδιοριζομενο και αυτο-αστυνομουμενο, οτι θα επρεπε να ειναι μια πραγματικη δημοκρατια δηλαδη, φυσικα υπαρχουν ατομα που λυμαινονται το χωρο, και για αυτους ειπα οτι πρεπει να υπαρχει τροπος διωξης, π.χ. παιδεραστες, αλλα το τελευταιο ελευθερο κομματι αυτο του πλανητη πρεπει να παραμεινει ελευθερο
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
1 Μαρτίου 2008
13:41
Ο όρος "έλεγχος του internet" θα πρέπει να καταχωρηθεί στην κορυφή της λίστας με τις μεγάλύτερες εξυπνάδες πόυ έχουν ειπωθεί ποτέ. Για πες μας Θέμη πως εντοπίζεις ένα χρήστη που ποστάρει από ένα οποιοδήποτε χώρο ευρυζωνικής πρόσβασης όπως π.χ. η πλατεία Συντάγματος ή ένα Internet Cafe? Στο εξωτερικό υπάρχουν ήδη ολόκληρες κοινότητες με ευρυζωνική πρόσβαση.

Αυτά είναι αστεία πράγματα. Δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ πραγματικός έλεγχος με την ένοια της αστυνόμευσης του περιεχομένου που ανεβαίνει σε μία ιστοσελίδα. Υπάρχουν sites και blogs μελών της Αλ Κάιντα, της Ιρακινής αντίστασης και ένα σωρό άλλων που οι ΗΠΑ και η ΕΕ θα ήθελαν πολύ να εντοπίσουν αλλά τους είναι αδύνατο. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή αρκετός χρόνος, τεχνολογικά μέσα και ειδικευμένο προσωπικό για ένα τέτοιο εγχείρημα. Εξάλου οι χρήστες-ερευνητές του internet θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τις κυβερνήσεις.

Ας κοιμηθούν επομένως τον ύπνο του δικαίου οι καλοθελητές και ας κατανοήσουν ότι δεν ψήνονται τα καρβέλια που ονειρεύονται. Αστεία είναι επίσης και η νομοθετική ρύθμιση που προωθεί η κυβέρνηση. Είμαι σίγουρος ότι θα προκαλέσει αρκετά σαίνια του internet να την ξεφτιλίσουν.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User manolo222
1 Μαρτίου 2008
13:19
Ολα αυτα δεν αποδεικνυουν τιποτα. Ο κυριος 'ανεβασε' ερωτικες στιγμες του με την κυρια..σιγα, και αν δεν υπηρχε το δικτυο μπορει να της ανεβαζε σε κολωνες της δεη στην γειτονια της...σιγα την διαφορα...αυτο μας πειραζει δηλαδη ? Στο μονο θεμα που συμφωνω ειναι η διωξη των παιδεραστων μεσω του δικτυου, καθως και ο ποιοτικος ελεγχος του εμποριου, ολα τα αλλα πρεπει να μεινουν ως εχουν, ελευθερα
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
1 Μαρτίου 2008
12:09
Σίγουρα πρέπει να υπάρχουν νόμοι και έλεγχος.
 
Η διαφορά είναι ότι το Διαδίκτυο είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ και δεν περιορίζεται στα όρια μίας χώρας, ώστε να μπορεί να ελεχθεί στα πλαίσια των νόμων μίας χώρας. Θα πρέπει να γίνει αυτό στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε συνεργασία με ΗΠΑ και άλλες μεγάλες χώρες.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User aris1978
1 Μαρτίου 2008
04:38
Μήπως είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα δυστυχώς? Μήπως είναι και η απόδειξη οτι χρειάζονται νόμοι και έλεγχος?

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User LucasVelidakis
1 Μαρτίου 2008
04:27
Ενας 34χρονος συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μετά από μήνυση ιδιωτικής υπαλλήλου, ηλικίας 31 ετών σύμφωνα με την οποία ο συλληφθείς ανήρτησε στο ιντερνετ τρία αποσπάσματα βίντεο με προσωπικές της στιγμές.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει στη μήνυσή της η γυναίκα είχε ερωτική σχέση με τον κατηγορούμενο το 2003 και τότε με τη συναίνεσή της αυτός είχε βιντεοσκοπήσει ερωτικές στιγμές μαζί της. Τον περασμένο Σεπτέμβριο ο 34χρονος απέστειλε στο προσωπικό της e mail τέσσερα βίντεο που περιείχαν προσωπικές τους ερωτικές στιγμές, ενώ σκηνές από τα βίντεο αυτά αναρτήθηκαν σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Στις 15 Φεβρουαρίου ο κατηγορούμενος απέστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα στο κεντρικό e mail του χώρου όπου εργαζόταν στο παρελθόν η γυναίκα, το οποίο περιείχε σύνδεσμο που οδηγούσε στην ιστοσελίδα με τα επίμαχα βίντεο με σκοπό να την εξευτελίσει στους πρώην συναδέλφους της. Χθες οι αστυνομικοί έκαναν έρευνα στην εργασία του 34χρονου όπου και τον συνέλαβαν επειδή τα παραπάνω βίντεο μέχρι και εκείνη τη στιγμή ήταν αναρτημένα στην ιστοσελίδα.

Σε έρευνα που ακολούθησε στο χώρο της εργασίας και στο σπίτι του κατασχέθηκαν δύο μονάδες ηλεκτρονικών υπολογιστών και ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής. Σε βάρος του 34χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για δυσφήμιση και παράβαση του νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και χθες το απόγευμα οδηγήθηκε στον εισαγγελέα.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User aris1978
1 Μαρτίου 2008
02:15
        Ρε ametanoitos, ωραία όλα αυτά που λες αλλά τι σχέση έχουν με το θέμα? Κάθε φορά σε μανιφέστο καταλήγει το σχόλιο.

       Ερώτηση: Αφου όλα αυτά που λες παρακάτω μας τα κρύβουν οι κυβερνήσεις και οι μυστικές υπηρεσίες τότε πως τελικά τα μάθαμε? Τα πιο πολλά τα ξέραμε και απο πριν. Στα λόγια μου έρχεσαι. Η αλήθεια αργά ή γρήγορα μαθαίνεται.

       Όσο για το τι θα πάθαινες αν έβγαζες εσύ βίντεο σαν του Κορκολή? Τίποτα. Κι αν δεν με πιστεύεις κοίτα στο internet πόσα τέτοια βιντεάκια κυκλοφορούν απο πρώην γκόμενους και πες μου πόσοι τιμωρήθηκαν.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Yaro
1 Μαρτίου 2008
01:40
Γιατι,εχεις ζησει σε κοινωνια χωρις νομους για να ξερεις αν γινεται?

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ellenas
1 Μαρτίου 2008
01:05
H eleftheria ekfrasis einai para polu simantiki otan afti ekfrazete mesa sta oria tis dimokratias. Auto simeni oti e eleftheria ekfrasis prepei na exei oria. Ta panta exoun ena metro. Autoi oi koukouloforoi, ekfrazoun eleftheria ekfrasis, alla se varos ton allon ellenon. H eleftheria ekfrasis kai asfalia twn allon den einai sevaste? Oi ellenes exoume mathei na zoume se ena xoro xoris oria, nomous, sevasmo ton dikeomaton tou sinanthropoumas, tin asfalia to allou, ti dimosia periousia e opoia einai olon mas giati paragete me tous forous pou emeis plironoume alla den sevomaste, klp. Kapote emeis oi ellenes prepei na katalaboume oti e eleftheria exei oria otan afte ftanei se semeio na dimiourgei provlima eleftherias kai asfalias ston allon. Den prepei na keitame mo ton eafto mas alla to sinferon tis koinonias stin opoia zoume. Den mporei kapois na kakourgei eis varos kapiou allou epidei thelei na pistevei stin ekfrasei tis elleftheris. Koinonia xoris nomous then mporei na uparxei.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Ametanoitos
29 Φεβρουαρίου 2008
23:33

Σαφώς και η Δημοκρατία πρέπει να έχει νόμους. Γιαυτό εξεγειρόμαστε όλοι. Επειδή δε τηρούνται, η γίνεται αυτό επιλεκτικά.
Π.χ. ο Τριανταφυλλόπουλος έβγαλε τον Κορκολή. Άλλο να βγάζει τα λαμόγια (εκεί μαζί του) και άλλο να βγάζει μια 16αρα που την πηδάει ο Κορκολής. Αν δε γούσταρε η μικρή δε θα πηδιότανε. Πολύ καλά έκανε ο Κορκολής. Απλά να πουλήσει ήθελε ο Μάκαρος. Αν εγω έβγαζα τέτιο βίντεο ????????? Κατάλαβες που μας πονάει ?????

Επίσης καταπιεζόμαστε. Πρέπει να το φάμε το αγγούρι δηλαδή για να αντιδράσουμε ? Ο μαλάκας ο Έλληνας. Φίλε μου προσέχουμε για να έχουμε. Επειδή στη Μπουτσουάνα τους λιθοβολούνε π.χ. δε σημαίνει οτι πρέπει να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε εμείς εδω. Το δικαιούμαστε. Δε θα πούμε και ευχαριστώ επειδή κάπου σε κάποια άλλη χώρα δεν έχουν τα δικαιώματα που αξίζουν να έχουν.

Τρομολαγνεία.. Ο κόσμος ???? Η μήπως το C4I ? Δις. Δε ζήτησε ο κόσμος παρακολούθηση και ζέπελιν και χίλια δυο. Τρομολαγνεία καλλιεργείται απο τα τσογλανάκια που δε δουλέψανε και ούτε πρόκειται, επειδή είχαν εναν μπαμπά (επίσης λαμόγιο) που έκανε και 1-2 καλά και έμεινε στην ιστορία.

Χμμ..Αν θες, ρώτα τους Πακιστανούς και τον Βουλγαράκη για τρομουστερία και τρομολαγνεία. Ε ρώτα και τη CIA και κάνα πιλότο απο τα αεροπλάνα τους. Που ζείς ρε aris ?

Δε βρέθηκε τρόπος να φιμώσεις την αλήθεια ?????? Που δε βρέθηκε τρόπος ?????? Υπουργεία προπαγάνδας και ραιχτστάιχ δεν υπήρξανε ???
Α που είσαι. Ο Μπούς και τα τσιράκια του παραδέχτηκαν (είχαν και αυτό το θράσος) οτι .. τελικά δεν είχε όπλα μαζικής καταστροφής το Ιράκ.
Τρομολαγνεία μας έπιασε η μήπως δε ξέρουμε τον αριθμό των ΑΘΩΩΝ νεκρών οικογενειών, παιδιών, γυναικών στο Ιράκ ??? Ακόμα και οι νεκροί στρατιώτες των χωρών που έκαναν επίθεση, θύματα είναι (κάποιοι απο αυτούς).

Φίλε αν δεν αντιδράσεις όταν βλέπεις το κακό να έρχεται, όσο μακρυά και αν είναι, τότε δεν έχεις κανένα δικαίωμα να γκρινιάζεις μετά και να παραπονιέσαι. Τρώς το αγγούρι και δροζορίζεσαι.

Ποτέ δε μας είπαν ψέματα και η αλήθεια δε κρύφτηκε ? Που ? Στην Ελλάδα ??????????

Η αλήθεια κρύφτηκε στις ρόζ βίλες, στις συντάξεις που παίρνει ενα άτομο και άλλα τόσα δε παίρνουν, στο χρηματιστήριο ένοχος δε βρέθηκε (και θα παραγραφούν, δικαίως αφού δε βρέθηκε κανένας ένοχος ε..), τα ομόλογα βαρεθήκανε και πήγαν βόλτα. Ε δε ξέραν που πάνε και χαθήκανε.
Ο Ζαχόπουλος αρχικά παραιτήθηκε λόγω.. αρρώστιας. Στη συνέχεια παραιτήθηκε λόγω dvd που κανείς δεν μπορούσε να αγγίξει λόγω.. δημοσιογραφικού απορρήτου απο μη-δημοσιογράφο. Στη συνέχεια υπήρξε κομιστής. Μετά δεν είδε ΚΑΝΕΙΣ το dvd. Πιο μετά το dvd ήταν απλά ροζ. Αλλα αφού ήταν ρόζ και δεν προκύπτει έτσι εκβιασμός της κυβέρνησης, τι σκατά γίνεται ???????? Τόσος χαμός για ενα dvd που είναι ροζ και δε το είδε κανείς ??????????????????? Και πως ξέρουν όλοι οτι είναι ροζ ?????

Οι Ινδοί ήρθαν εθελοντικά στου Μαγγίνα. Το αναψυκτήριο έκανε χρυσές δουλειές. Είχε πολύ κόσμο κάθε μέρα.

Αυτές είναι οι αλήθειες που κρύβονται όχι απο τα λαμόγια. Μόνες τους κρύβονται. Λένε "α εκείνο το φως τυφλώνει.. πάμε να κρυφτούμε" για το φως της δημοσιότητας.

Επίσης η αλήθεια που πονάει και εμφανίζεται στον αδύνατο πολίτη ξέρεις ποια είναι ? Η μοναδική που δε κρύβεται ρε παιδί μου..

Οι αλήθειες που οι γαμημένες, δε κρύβονται γαμώ το στανιό μου..

1) Παιδεία υπο του μηδενός
2) Αρχηγός κράτους άτομο που δε γνωρίζει την έννοια της λέξης "δουλεύω". Παρόλα αυτά κάνει και κριτική..
3) Εξοπλισμοί στο φούλ. Θα χρειαστούν τώρα ε..
4) Ανεργία στο φούλ
5) Σε μια χώρα που έχει πρόβλημα δημογραφικό η οικογένεια δανείζεται για να ζήσει
6) Οι κάμερες μας παρακολουθούν. Είμαστε όλοι τρομοκράτες..
7) Σε μια χώρα που χρωστάει όλος ο κόσμος, οι τράπεζες έχουν κέρδη απο 50% μέχρι και 300%. Μπορείς να μου το εξηγήσεις ??????
8) Διακοποδάνεια, πετρελαιοδάνεια, σουπερμαρκετδάνεια. Ελληνικές πατέντες.
9) Οι μετανάστες πρέπει να πεθάνουν. Θα μας μολύνουν..
10) Τα κέντρα απεξάρτησης ναρκωτικών κλείνουν. Τα φοβερά έργα καλλιτεχνών όπως ο Μυλωνάς (ε πως να μη τον μαθαίναμε..) - Ο Ράμπο απο τα Τρίκαλα - παίρνουν επιχορηγήσεις απο το ΥΠΠΟ.
11) Οι μαλάκες ξενυχτάνε για να διαβάσουν να πάρουν πτυχίο. Οι σύζυγοι πρωθυπουργού απο νηπιαγωγοί γίνονται ιατροί με ντοκτορά παρακαλώ!!!!! Κάποιοι λένε οτι πήρε την ντοκτορά πριν το πτυχίο ιατρικής. Δε μου φαίνεται καθόλου απίθανο..
12) Οι συνταξιούχοι πρέπει να προσέξουν. Είπε ενας βουλευτής της ΝΔ σε ενα κανάλι (σε άλλη συζήτηση, αλλα δεν έχει σημασία. Ξέρουμε τα βέλη που πάνε) οτι "Στο α νησί, οι ηλικιωμένοι επειδή δεν είχαν δυνάμεις να προσφέρουν στον τόπο τους, έπιναν κώνειο". Μακάρι να πιεί και η μάνα του. Εκτός αν προσφέρει.

Αυτά περι.. ελευθερίας-αλήθειας και τρομολαγνείας.

ΥΓ. Είσαι σίγουρος οτι το σύστημα παρακολούθησης των Ολυμπιακών δε μας το πούλησαν απλά για να μας το πουλήσουν ????????????? Αλήθεια που χρησιμεύει ? Μειώθηκε η εγκληματικότητα ?
Ας βάλουν κάμερες στα βουλευτικά γραφεία, πολεοδομίες, εφορείες κτλ. Εκεί χρειάζονται κάμερες. Όχι στο δρόμο.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User aris1978
29 Φεβρουαρίου 2008
22:48
        Το πρόβλημα με την αλήθεια δεν είναι  το αν μπορεί κάποιος να την μάθει αλλά αν ξέρει που να ψάξει να την βρει. Εξακολουθώ να πιστεύω πως όσα μέτρα και να πάρουν κατά του internet, των blog κοκ πάντα θα υπάρχει η αντίδραση. Αντίδραση απο το ίδιο το internet το οποίο πλέον είναι ζωντανός οργανισμός και βρίσκει τρόπους να επιβιώνει και να εξελίσσεται.

       Αν κάποιος έχει στα χέρια του ένα βιντεάκι όπως αυτό με τους Πακιστανούς στην Ομόνοια υπάρχουν τρόποι να το δημοσιεύσει χωρίς να φοβάται τίποτα. Ακόμα και αν δεν το έβγαζαν στη φόρα τα αντικυβερνητικά ΜΜΕ, πάντα υπάρχουν και τα internet cafe οπου μπορεις να κάνεις οτι θέλεις χωρίς να φοβάσαι τον εντοπισμό. Και αν κάποτε δεν μπορείς να κάνεις ούτε αυτό θα βρεθεί άλλος τρόπος.

       Αν, όμως, κάποιος επειδή έτσι γουστάρει βγάλει στο internet την ''είδηση'' οτι εγώ ή ο διπλανός μου είμαστε π.χ. παιδεραστές, τι γίνεται? Δηλαδή αν δεν υπάρχει νόμος να με προστατεύσει και να αποκαταστήσει το ονομά μου ποιός θα το κάνει? Ο Μάκης θα μπορούσε να κάνει 5 εκπομπές και να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να περάσει και στην αντεπίθεση. Ο απλός πολίτης όμως?

       Δημοκρατία χωρίς νόμους δεν νοείται. Σαφώς και πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί, εως και καχύποπτοι, για νόμους που ασχολούνται με την ελευθερία της έκφρασης. Απλά πιστεύω οτι κατα τους αιώνες δεν βρέθηκε τρόπος να φιμώσεις την αλήθεια και την διαφορετική άποψη. Δεν βρίσκω λόγο να πιστέψω οτι θα γίνει τώρα.

       Αλήθεια, όλοι εδω μέσα αισθάνεστε οτι καταπιέζεστε απο κάποια αρχή? Ότι θέλει δεν γράφει ο καθένας και σε όποιο ύφος επιθυμεί? Αυτό το κουμπάκι που  λέει ''Αναφορά σχολίου'' εγω δεν πιστεύω να έχει χρησιμοποιηθεί και πολλές φορές. Ευτυχώς.

        Απλά στην Ελλάδα, μεταξύ πολλών χαρακτηριστικών, έχουμε και αυτό της τρομολαγνείας. Τώρα έχουμε τρομοκρατηθεί για την μη ελεύθερη έκφραση στο internet. Το πρωί είδα στην τηλεόραση οτι κάπου στην Ελλάδα έχει στηθεί  ιδιωτικό ''φροντιστήριο'' αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών. Άλλοι παρακολουθούν σεμινάρια για το πως να γλιτώσουν απο τα τσουνάμι!!! Λες και η Ελλάδα έχει και απο ένα κάθε 3-4 μήνες.

       Πριν αρχίσουμε να σπέρνουμε την καταστροφή και την απαισιοδοξία ας περιμένουμε λίγο και ας χρησιμοποιήσουμε το μυαλό μας στην εξεύρεση διεξόδων. Αν οι δημιουργοί του internet και των blog άφηναν να τους πάρει απο κάτω σε κάθε προσπάθεια ελέγχου του μέσου τότε αυτή τη στιγμή  θα συζητάγαμε μόνο με τους  κοντινούς μας ανθρώπους και όχι μεταξύ μας. Αν οι κυβερνήσεις πιστεύουν οτι η λύση είναι η φίμωση του internet ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ''ένα πρόβλημα για κάθε τους λύση''.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Yaro
29 Φεβρουαρίου 2008
21:26
Συγνωμη δεν ειναι η Διεθνης αμνηστια αλλα privacy international.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Yaro
29 Φεβρουαρίου 2008
21:21
Παγκοσμιο,τρομοκρατια.Εχει πλακα να τον κανουν για την τρομοκρατια στην Ελλαδα.Που στη μονη οργανωση που ειχαμε,τελικα τα μελη ηταν ,στυγνοι δολοφονοι,εκβιαστες και ληστες.
Ελεγχος.ετσι λεγεται.Τα κρατη πρεπει να ελεγχουν τους πολιτες τους.Τελεια και παυλα.
Δε παει να μιλαμε για συνταγες μαγειρικης,και εκει θα μας ελεγχουν.Μου θυμιζει κατι απο ενα νομο επι χουντας....
Ρε λες να ηταν τελικα προοδευτικοι οι χουντικοι?
Μαλλον η κυβερνηση πρεπει να ειδε οτι η διεθνης Αμνηστια μας εβγαλε πρωτους στον κοσμο στην privacy και σου λεει κατι δεν παει καλα.Θα μας
"τραβηξουν τα αυτια" οι αλλες χωρες μελη των συμμαχιων μας.Κοψε κατι...

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
29 Φεβρουαρίου 2008
20:09
Αγαπητε μου  Ametanoitos
Αργησα λιγο να σου απαντησω αλλα μπηκαν κατι πελατες και με καθυστερησαν...
Δεν συμφωνω οτι αυτο ειναι δουλεμα...
Υποπροιον του δουλεματος ισως....
Εχεις δοκιμασει ποτε να σε βριζει ο αλλος και εσυ να του μιλας στον πληθυντικο και ευγενικα..".Μηπως παραφερεσθε Κυριε!!!!"   
Εχεις δει ποσο εκνευριζεται οταν δεν καταλαβαινει τι γινεται γιατι γινεται και πως γινεται???   
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ το εχει δοκιμασει και σε βεβαιει οτι η μεγαλυτερη πλακα ειναι να αρνιεσαι να κατεβεις στο επιπεδο του αλλου χωρις να εγκαταλειπεις την συζητηση...Τον τρελενεις...   
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ λοιπον σε καλει σε Ποδοσφαιρομαχιαν....
Ειναι γνωστα τα ποδοσφαιρικα του φρονηματα.. Βαζελος...   
Η Μαχη θα ειναι σκληρη θα εχει πλακα αντιπαραθεσεις αλλα οχι χτυπηματα κατω απο την μεσην...
Θα εχει φισυκα και ευγενεια και φιλοφρονησεις και συμπαρασταση μεταξυ μας..
Παραδειγματος χαριν μετα την τεσσαραν θα μπορουσες να με παρηγορησεις'''
- Μην κλαις αγορι μου ΤΕΝ ΤΕΝ θαρθουν καλυτερες μερες...Και η ΡΕΑΛ εχει φαει τεσσαρες και πενταρες...Μην κλαις...
Και ο ΤΕΝ ΤΕΝ θα εκλεγε στον ομο του αμετανοητου....   
Το ιδιο θα γινοταν εαν λεγω εαν τυχει να φατε καμια τεσσαρα απο την Τσελσυ...
Θα ειναι μια αντιπαραθεση υψηλοτατου επιπεδου....
Θα καραφλιιασει κοσμο!!!
Εαν δεχεσαι ορισε Μπλοκ ωρα και θεμα...   
ΥΓ Το μονο προβλημα ειναι οτι Ο ΤΕΝ ΤΕΝ αργει καμια φορα να απαντησει γιατι κλεβει χρονο κατα την διαρκεια της δουλιας του...
Απανταει παντοτε ομως....

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Ametanoitos
29 Φεβρουαρίου 2008
17:54

offtopic : TEN TEN μου βγαίνει που και που το φανατικό μου και ναι, το ξέρω οτι είναι η υψίστη μαλακία..
Να είσαι σίγουρος όμως οτι τα περισσότερα σχόλια, είναι για να ψαρώσω τα υπόλοιπα βλαστάρια.

Το τελευταίο που θα με ενδιέφερε, είναι το ποδόσφαιρο. Όταν όμως ο άλλος αναζητά το δούλεμα, τσάμπα είναι, του το προσφέρω απλόχερα. Και οχι τίποτα άλλο. Με παίρνει και στα σοβαρά (και εκεί έχει γέλιο)


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
29 Φεβρουαρίου 2008
17:44
Aγαπημενοι μου Συνμπλοκαριοι,
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ διαβαζει πολλα περι επαναστασεων και ξεσηκωμων....
Επαναστασιν ομως η ξεσηκωμον δεν Βλεπει...
Και ειναι πολυ Απαισιοδοξος....
Συμφωνει απολυτα πως αν γινει κατι αυτο θα ξεκινησει και θα ολοκληρωθει μονο απο τους νεους ανθρωπους...
Οι "μεγαλοι" ειναι ξωφλημενοι...
Για αυτο ο ΤΕΝ ΤΕΝ παρα την αντιρησιν της Ταυτοτητος του παραμενει μονιμως 16ετης...
Παντως και να χρειασθει να τον εκτελεσετε δεν θα του αρεσει αλλα θα καταλαβει...
Θα σας πει τωρα μια ιστορια ....Ειναι πραγματικη...
Πριν Πολλα χρονια τα πρωτα χρονια της μεταπολιτευσης οταν μετα τον επταετη γυψο ο ΤΕΝ ΤΕΝ μαθητης γυμνασιου υπερασπιζοταν με φανατισμο τις πολιτικες του αποψεις τον πλησιασε ενας περιεργος καφενοβιος τυπος...Κυριακο τον λεγανε αν θυμαμαι καλα...
"Ελα εδω ρε σπορε" μου ειπε ...Φαινεται οτι θα με ειχε συμπαθησει...
"παρε αυτο το φυλλαδιο διαβασε το και θα με θυμηθεις'...
Μου εδωσε ενα αθλιο φυλλαδιο κακοτυπωμενο σε χοντρο καφετι
χαρτι....
Ειχε σαν τιτλο την λαξη ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ αν θυμαμαι καλα...
Αυτο που θυμαμαι ειναι τι ελεγε περιληπτικα...
Πως οι Αμερικανοι εκαναν ενα πειραμα...Πηραν δυο ποντικια και τους προσαρμοζαν τις συνθηκες διαβιωσης συμφωνα με το χρωμα του φωτος που ελουζε το κλουβι τους...Πρασινο παραδεισος απο πλευρας διατροφης θερμοκρασιας ηχων υπνου κτλ...Κοκκινο χρωμα κολαση....
Παρατηρησαν λοιπον πως μετα καποιο χρονικο διαστημα η ψυχολογικη αντιδραση του ποντικα ηταν ισχυροτατη στο χρωμα του φωτος παρολο που οι συνθηκες διαβιωσης και διατροφης παρεμεναν σταθερα καλες...Και αυτο διαρκουσε εφ ορου ζωης...
Με βαση αυτο και εξελισοντας το διεπιστωσαν οτι ειναι δυνατον απομωνονοντας μια ομαδα ανθρωπων και επιδρωντας στις συνθηκες της ζωης τους ειτε πληροφορηση ειτε διατροφη ειτα ενδυμασια ειτε αλλες προσλαμβανουσες πληροφοριες να διαμωρφωνουν την βουληση τους...
Δηλαδη αυτοι οι ανθρωποι πχ να ψηφιζουν για δημαρχο τους τον Ντολαντ Ντακ ενα εντελως φανταστικο προσωπο ενα καρτουν και μαλιστα οχι μονο αυτοβουλως αλλα και να πιστευουν οτι η επιλογη τους ειναι σωστη...
Αυτη την επιστημη την ονομασαν Κυβερνητικη...
Απο τοτε πανε πολλα χρονια..Ο ΤΕΝ ΤΕΝ δεν ξερει ποσο προχωρησε η επιστημη αυτη δεν ξερει επισης εαν η Βουληση του ειναι ελευθερη...
Το μονο για το οποιο ειναι σιγουρος ειναι οτι ειναι πολυ μεγαλα τα συμφεροντα για να μην προσπαθησουν να ελεγξουν την βουληση ολοκληρων πληθυσμων και λαων...Και ειναι και τοσο προχωρημενη η Τεχνολογια σημερα...
Επομενως αν οχι σημερα στο λιαν προσεχες μελλον παπαλα η ελευθερα βουληση των λαων...
Αν δειτε τι καναλια παρακολουθουν σημερα στις ΗΠΑ και πως πολιτειες ολοκληρες ειναι καρφωμενες μπροστα στην οθονη της ΤΒ για να παρακολουθησουν επι 24ωρου βασης την απελευθερωση μια γατας που ανεβηκε στο στυλο της ΔΕΗ και αρνειται να κατεβει μπορειτε να καταλαβετε..
Το μελλον λοιπον ειναι μαυρο...Και αν το διαδυκτιο ειναι εμποδιο θα χτυπηθει και θα "αναμορφωθει' καταλληλως...
Και τι κανουμε τωρα θα μου πειτε ???
Ο ΤΕΝ ΤΕΝ ειναι απαισιοδοξος...Το Θεμα απο δω και περα θα ειναι προσωπικο...Το αντιδοτο παιδεια κα παλι παιδεια..Οχι εξειδικευση... Παιδεια εχει διαφορα..
Και ο ΤΕΝ ΤΕΝ θα γινει λιγο ποιο αισιοδοξος οταν θα δει της τηλεορασεις να φευγουν απο τα μπαλκονια και τα παραθυρα και να σπανε με θορυβο στα πεζοδρομια, τους νεους ανθρωπους οργανομενους σε μικρες ομαδες να κυκλοφορουν με ενα περιεργο χαμογελο και να βαζουν δικους τους κανονες στην ενημερωση στην ενδυση στη διατροφη στη διασκεδαση στην σπαταλη του Ελευθερου χρονου τους κατι σαν νεα φιλικη εταιρεια δηλαδη...
Και ο γερος ΤΕΝ ΤΕΝ θα κοιταζει με ικανοποιηση...
Θα τον γνωρισετε γιατι θα εχει το ιδιο περιεργο χαμογελο...
ΥΓ1 Προς αμετανοητον .. Δεν μπορω να καταλαβω γαμω το φελεκι μου γαμω πως μπορεις να ξεκατινιαζεσαι ωρες ολοκληρες με Πρασινοκοκκινες παπαριες...Και σου το λεει ο ΤΕΝ ΤΕΝ που αγαπαει το ποδοσφαιρο περισσοτερο απο σενα...

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
29 Φεβρουαρίου 2008
17:34
Εγώ αυτό που λέω, είναι ότι καμιά δύναμη στην Ελλάδα δεν μπορεί να εμποδίσει τον οποιοδήποτε πολίτη να ανεβάσει στο διαδίκτυο (πχ youtube.com) ένα βίντεο???

Κάνω λάθος???

Υπάρχει η δυνατότητα στην ελληνική κυβέρνηση με νόμους να εμποδίσει την ανάρτηση στο διαδίκτυο συκοφαντικών βίντεο???

Εξάλλου δεν είναι απαραίτητο το site που ανεβάζει αυτά τα  συκοφαντικά βίντεο είναι στην Ελληνική Επικράτεια.
Μπορεί να βρίσκεται σε άλλη χώρα, οπότε η ελληνική νομοθεσία δεν μπορεί να το αγγίξει.

Το διαδίκτυο είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Ametanoitos
29 Φεβρουαρίου 2008
17:01
Ρε themi βάζε την τρομοκρατία σε εισαγωγικά. Παραλίγο να σκεφτώ οτι πιστεύεις πως ολα αυτά γίνονται πραγματικά για τον πόλεμο κατα της τρομοκρατίας.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή

Υπόλοιπα σχόλια
1-30 | 31-57 |