opinion.gif Blogs:
Άγγελος ΤόμπροςΆρθρα
 Αρχείο

rss
Είναι πάρτι, όχι μνημόσυνο Πέντε χρόνια δεν είναι πολλά, είναι όμως αρκετά για να συνειδητοποιήσουμε ορισμένα πράγματα. Πρωταθλήτρια Ευρώπης είναι πια η Ισπανία, με κορμό από παίκτες της Μπαρτσελόνα, της Ρεάλ και της Βαλένθια. Το 2000 ήταν η Γαλλία του Ζιντάν, του Ανρί και του Τρεζεγκέ. Ενδιάμεσα η Ελλάδα του Ζαγοράκη, του Δέλλα και του Χαριστέα. Ηταν λοιπόν όντως ένα ποδοσφαιρικό θαύμα.
Κυριακή, 5 Ιουλίου 2009
Πέντε χρόνια δεν είναι πολλά, είναι όμως αρκετά για να συνειδητοποιήσουμε ορισμένα πράγματα. Πρωταθλήτρια Ευρώπης είναι πια η Ισπανία, με κορμό από παίκτες της Μπαρτσελόνα, της Ρεάλ και της Βαλένθια. Το 2000 ήταν η Γαλλία του Ζιντάν, του Ανρί και του Τρεζεγκέ. Ενδιάμεσα η Ελλάδα του Ζαγοράκη, του Δέλλα και του Χαριστέα. Ηταν λοιπόν όντως ένα ποδοσφαιρικό θαύμα.

Ενα ανεπανάληπτο παραμύθι αχαλίνωτης φαντασίας που πριν συμβεί θα έκανε το σενάριο της «Μεγάλης απόδρασης των 11» να μοιάζει αληθοφανές σε σχέση με τις πιθανότητες που είχε να γίνει πραγματικότητα.

Δεν ήταν απλά ένας ποδοσφαιρικός θρίαμβος. Για όλους τους Ελληνες που αγαπούν το ποδόσφαιρο ή έστω τις νίκες και τους συλλόγους που υποστηρίζουν, ήταν μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής τους συνολικά. Αλήθεια, μπορείτε να θυμηθείτε πολλές στιγμές απόλυτης ευτυχίας σαν τα λεπτά που ακολούθησαν από το γκολ του Δέλλα στον ημιτελικό; Νοιώσατε πολλές φορές πιο γεμάτοι από τη στιγμή που ο αρχηγός σήκωνε το κύπελλο; Τα συναισθήματα ήταν τόσο έντονα που μπορούν να συγκριθούν μόνο με το να βιώνεις τον απόλυτο έρωτα της ζωής σου ή με το να κρατάς στα χέρια για πρώτη φορά το νεογέννητο μωρό σου.

Το παράδοξο είναι πως ο ποδοσφαιρικός κόσμος αντί να δώσει στο έπος τη Πορτογαλίας τη σωστή του διάσταση και να το αντιμετωπίσει ως κάτι μοναδικό που είναι πολύ τυχερός κάποιος αν το βιώσει έστω μία φορά στη ζωή του, το παρουσίασε έκτοτε ως... βάση διαπραγμάτευσης, μαγαρίζοντάς το με τον μίζερο μικρόκοσμο του ελληνικού πρωταθλήματος. «Χαμένη ευκαιρία», «Τίποτα δεν έχει αλλάξει» και άλλοι τέτοιοι τίτλοι βουτηγμένοι στη μεμψιμοιρία συνοδεύουν έκτοτε τα ετήσια αφιερώματα του αθλητικού τύπου. Τι ακριβώς περίμεναν να αλλάξει δηλαδή; Τι σχέση μπορεί να έχουν τα αγνά εκείνα συναισθήματα που νοιώσαμε τότε και ο τσαμπουκάς μιας παρέας παικτών με τη διαφθορά και τον επαγγελματικό παραγοντισμό που πληγώνει το ελληνικό ποδόσφαιρο;

Σήμερα, 5 χρόνια μετά, ρίχνοντας μια ματιά στα πρωτοσέλιδα του αθλητικού τύπου η εικόνα προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη θλίψη. Οι περισσότερες εφημερίδες δεν έχουν ούτε μία αναφορά στην πρώτη σελίδα τους κι οι λίγες που γράφουν κάτι, το έχουν στριμώξει σε μια μικρή γωνία, ώστε να μην κοπεί κανένα εκατοστό από τη φωτογραφία του αυτοκράτορα του ελληνικού ποδοσφαίρου Σωκράτη Κόκκαλη, που μονοπωλεί την αθλητική επικαιρότητα τις τελευταίες ημέρες με την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του Ολυμπιακού.

Στο site της ΕΠΟ όχι απλώς δεν υπάρχει μεγάλο αφιέρωμα, αλλά ούτε η παραμικρή αναφορά στην επέτειο και πρώτο θέμα στην κεντρική σελίδα είναι – τι άλλο; - η διαιτησία. Αλλωστε η μία και μοναδική φορά που η Ομοσπονδία επιχείρησε να διοργανώσει μια φιέστα τη συγκεκριμένη ημερομηνία, κατέληξε σε άνευ προηγουμένου φιάσκο.

Ας αφήσουμε λοιπόν αυτή τη μέρα στην άκρη τους παράγοντες, τα copy-paste αφιερώματα των αθλητικών εφημερίδων και τα οπαδικά μας αισθήματα κι ας προσπαθήσουμε να θυμηθούμε μέσα από τις δικές μας αναμνήσεις την απόλυτη ευτυχία από το καλοκαίρι του 2004. Το πιθανότερο είναι πως δεν θα ξαναγίνει ποτέ αλλά αυτός δεν είναι λόγος για μνημόσυνο. Εκείνα τα όμορφα βράδια θα είναι για πάντα δικά μας.

Ευχαριστούμε τον Θοδωρή, τον Αντώνη, τον Γιούρκα, τον Τάκη, τον Μιχάλη, τον Τράι, τον Γιώργο που έχασε τον τελικό, τον Στέλιο, τον Κώστα, τον Ζήση και τους δύο Αγγελους που μας πήγαν στον παράδεισο εκείνο το βράδυ. Ευχαριστούμε τον Ντέμη, τον Βασίλη, τον Δημήτρη τον Παπαδόπουλο και τον Στέλιο Βενετίδη γιατί ήταν εκεί όταν χρειάστηκε κι έγιναν ένα με τους υπόλοιπους. Ευχαριστούμε τον Οτο για την πονηριά και το «άστρο» του που μας οδήγησε εκεί που δεν είχαμε φανταστεί ποτέ και όλα τα άλλα παιδιά που ήταν στην αποστολή και βοήθησαν στο να δημιουργηθεί αυτό το καλό κλίμα έστω κι αν μέσα τους ένιωθαν πίκρα γιατί δεν έπαιζαν.

Είχα την τύχη να βρίσκομαι εκείνο τον υπέροχο μήνα στην Πορτογαλία και να το ζήσω από κοντά, όμως ο καθένας έχει μια δική του προσωπική ιστορία για τον τρόπο που το έζησε, παρέα με αγαπημένα πρόσωπα μπροστά στην τηλεόραση ή μέσα στο αυτοκίνητο με τις φωνές του Χελάκη και μετά στους δρόμους και τις πλατείες. Βγάλτε από το συρτάρι τις παλιές φωτογραφίες που τραβήξατε τότε, ρίξτε μια ματιά στο αυτόγραφο που δώσατε μάχη για να πάρετε από έναν από τους ήρωες της Λισαβόνας, βάλτε το dvd με τα γκολ του Καραγκούνη, του Μπασινά, του Βρύζα, του Δέλλα και του Χαριστέα και κλάψτε ξανά από χαρά...



Οι σελίδες των blogs είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Αν παρατηρείτε κάποια προβλήματα ή ασυμβατότητα με τον browser σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.


Τελευταία άρθρα
Είναι πάρτι, όχι μνημόσυνο(1343 σχόλια)
4-4-3... για να χωρέσουν όλοι(889 σχόλια)
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση ή εκτόξευση(193 σχόλια)
Ανάσταση στους Αγίους Τόπους(54 σχόλια)
Οχι βία στα... (τηλεοπτικά) γήπεδα(63 σχόλια)
Ηρθε η Ωρα μας(1985 σχόλια)
Και αν πάει τελικό η Βέρντερ;(21 σχόλια)
On: Το χαμένο στοίχημα της Team(7 σχόλια)
Το εγχειρίδιο μιας καλής μεταγραφής(53 σχόλια)
Γερμανικό λυκόσκυλο στην Ξάνθη(3 σχόλια)
Σε παράλληλη σύνδεση(90 σχόλια)
Τώρα ΜΙΛΑΝε;(2241 σχόλια)
Κρίση, με πιάνει κρίση(1679 σχόλια)
Ευρωπαϊκή μελαγχολία(19 σχόλια)
Εθνική φόρμα(31 σχόλια)
Bayer & Pompey(24 σχόλια)
18+4 γερμανικά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις(3 σχόλια)
Μεγάλο αφιέρωμα στα '80s - '90s (9ο μέρος)(12 σχόλια)
Αγγελος χωρίς φτερά (116 σχόλια)
Παραμένει πράσινος ο Τζιόλης (240 σχόλια)
Όταν το πένθος και η οργή γίνεται συλλαλητήριο(1573 σχόλια)
Παντελή(ς) έλλειψη τακτ(80 σχόλια)
Jeff Dunham: Ο εγγαστρίμυθος που "ξεγυμνώνει" την Αμερική(12 σχόλια)
Ομόνοια... (Liebe)-ρόπουλος(23 σχόλια)
Bella... Grecia(34 σχόλια)
Το χρήμα ρέει παντού(32 σχόλια)
Γιου αρ σαράουντεντ!(39 σχόλια)
Απολογισμός μιας όμορφης σχέσης(5 σχόλια)
Κλασική περίπτωση ντέρμπι(2617 σχόλια)
Λεπτή πράσινη κλωστή(202 σχόλια)
User ThouVou2008
20 Μαρτίου 2010
03:32
Μόνο με εμφύλιο αλλάζουμε, αλλιώς προτιμώ και το τίποτα από την λύση του χαρτιού με το μελάνι. Περισσότερο επικερδές είναι το τίποτα από τις εκλογές που όχι μόνο δεν είναι το απολύτως τίποτα, αλλά μας παίρνουν και τα σώβρακα κάθε φορά.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
20 Μαρτίου 2010
03:20
Ντίαρεστ Τεντενίδη,

Πώς είσθε? Υγιαίνετε ελπίζω και το αυτό επιθυμώ και δια τους δικούς σας.

Διερωτάστε ποιά η πρότασις του εκπροσώπου της Δακλάνδης? Είναι πολύ απλή: πρώτ'απ'όλα ελπίζω να οδηγηθούμε σε πραγματική κρίση. Να σφίξουν οι κώλοι του πόπολου στην πραγματικότητα, με άλλα λόγια να βγάζει η κοσμαγάπητη και πολυτραγουδισμένη Τζούλια ντιβιντί με τις νέες περιπέτειες του αιδοίου της και ει δυνατόν του πρωκτού της και αντί να ξεπουλάει με κολλαριστά εικοσάρικα στο διήμερο να μένει στα περίπτερα και ας αποτιμάται στο πεντόευρω.

Εκεί λοιπόν που οι κώλοι δεν θα αντέχουν άλλο (κι επειδή δεν θα χέζομεν, δεν θα κινδυνεύομεν κι από λειψυδρία), εγώ βλέπω 3 πιθανές αντιδράσεις που και οι 3 έχουν τις αρετές τους:

1. Νέο μεταναστευτικό κύμα, δηλαδή μεγάλο μέρος του πληθυσμού να πηγαίνει στα ξένα να βγάλει το ψωμάκι του. Αυτό κατευθείαν σημαίνει απελευθέρωση θέσεων εργασίας εδώ, αλλά και κάποια είσοδο συναλλάγματος (φευ και αν όχι συνάλλαγμα, ακόμα και τα ευρώπουλα καλά είναι). Ναι μεν ο μέσος έλληνας που θα μείνει θα είναι το απόλυτο κατακάθι και βολεψάκιας, αλλά συνολικά θα κάνει ζωή χαρισάμενη (αναλογικά με τα τωρινά και τα μελλούμενα).

2. Πραγματική στενότητα πρωκτού ---> σταδιακό επαναπροσδιορισμό του καθενός ως πολίτη μιας χώρας ---> βούληση για αλλαγές.

Εδώ οι πιθανότητες χωρίζονται σε 2 περιπτώσεις:
α. Κλασσική ελληναράδικη λογική, ήτοι μας φταίει ο κακός μας ο καιρός, οι Τζιους και οι Σιωνιστάς, οι κεφαλαιοκράτες, οι κομμουνιστάς, ο Μήτσος, ο Κίτσος και το κακό συναπάντημα. Όμως σε αντίθεση με τα τωρινά, επειδή πραγματικά πεινάει ο κόσμος δεν θα έχει παρά ελάχιστες αναστολές να σηκώσει χέρι, μαχαίρι, κουμπούρι ή έστω λίγο σι-φορ και να πάρει ο διάολος και να σηκώσει τους οχτρούς. Ιν άδερ γουόρντς πραγμάτωση της υγρής ονείρωξης των επαναστατών της πλάκας. Όταν φτάσει αυτή η βλογημένη ώρα, οι συγκρούσεις δεν θα σταματήσουν ούτε λόγω του πατερούλη και του κόμματος, ούτε με επέμβαση ξένων δυνάμεων, παρά μόνο αφού χυθεί άπλετο και ως είθισται αθώο αίμα και κυρίως όταν θα έρθει μια μέσες άκρες αποδεκτή ισορροπία. Μπορεί το πόπολο να μην ζει καλύτερα, αλλά τουλάχιστον θα έχει ικανοποιηθεί το βιασθέν αίσθημα δικαιοσύνης και θα έχουμε ανακτήσει τις κοχόνες μας ως λαός.

βου. Εάν η καθίζηση είναι σχετικά αργή, υπάρχει πάντα η πιθανότητα μέσα από το ταξίδι στον πάτο να αναδειχθεί μια πιο εσωστρεφής σκέψη που περισσότερο θα έχει να κάνει με τις προσωπικές ευθύνες του καθενός. Οι πιθανότητες αυξάνονται όσο περισσότερο σταδιακή είναι η πτώχευση και όσο πιο τελεσίδικα αδιέξοδες αποδειχθούν οι τωρινές πρακτικές. Εδώ υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία να αποτινάξει ο μέσος ελληναράς τα ελληναράδικα χαρακτηριστικά του και φυσικά τα 2 κόμματα που του κάνουν έρωτα εδώ και 3 ντουζίνες χρόνια. Εάν ωριμάσουν αυτές οι συνθήκες, σταδιακά υπάρχει η δυνατότητα να συμπαρασύρουν όλο και περισσότερους σε μια πραγματικά λογική και υπεύθυνη στάση, στάση πραγματικού πολίτη που μόνο θετικά αποτελέσματα θα έχει.

Δυστυχώς πιο πιθανή εκδοχή μακράν από τις τρεις είναι η πρώτη, αλλά ακόμα πιο πιθανό είναι να μείνει στάσιμη η κατάσταση με το πόπολο αποχαυνωμένο και κατακερματισμένο σε αλληλοκατηγορούμενες φράξιες, πηγμένο στη μιζέρια και τον ωχαδερφισμό. Μια κατάσταση που ευνοεί ιδεοληψίες συντηρητικές και ακραία χαιρέκακες, ιδεοληψίες που οι πιστοί τους για πλάκα καίνε σπίτια συνανθρώπων τους.

Η δική μου λύση? Ω, είθε να προστεθούν κι άλλα μέτρα όπως του ΦΠΑ, είθε να συνεχίσουμε να αγοράζουμε άχρηστα οπλικά συστήματα και να συνεχίσει η σήψη αυτού του κράτους, μέχρι να κοιταχτούμε όλοι στον καθρέφτη και να καταλάβουμε πόσο μαλάκες είμαστε.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
20 Μαρτίου 2010
02:12
"Ναταν η ζηλεια ψωρα θα γεμιζε ολη η χωρα" [Λαικη παροιμια]
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
20 Μαρτίου 2010
02:08
Να κανω τωρα τον δικηγορον του Διαολου....
Παιζει ΑΡΗΣ-μπαοκ και παει ο αλλος και σηκωνει την Ελληνικην σημαιαν...
Τωρα τι να σημαινει αυτο???
Οτι αυτος ειναι Ελληνας ενω οι αλλοι ειναι "Τουρκοι"???
Οτι εκεινη τη στιγμη δεν διεξαγεται ενας ποδοσφαιρικος απλα αγωνας πιθανων αποτελεσματων 1Χ2 αλλα ενας διεθνης πολεμος οποτε η ταν η επι τας....
Οτι πιθανη ηττα στον αγωνα της ομαδας δεν ειναι ηττα της ομαδας αλλα ηττα του Εθνους????
Οτι ο "στρατος της ομαδας" εκεινη την στιγμη δεν μαχεται μονο για την ομαδα αλλα και για το Εθνος????
Οτι οσοι ειναι απεναντι δεν ειναι μονο "αντιπαλοι φιλαθλοι" αλλα ανθελληνες προδοτες εαν δε τυχει ο αντιπαλος να προερχεται απο Τουρκια η Βουλγαρια η Φυρομ μερια προαιωνιοι εχθροι του Εθνους οι οποιοι πρεπει οχι μονο να ηττηθουν αλλα να εξολοθρευτουν....
Θα μπορουσα να γραψω κιαλλα αλλα τελειωνω με τουτον...
Εχει ακουσει κανενας για την δουλεια που κανουν οι ακροδεξιες φασιστικες οργανωσεις μεσα στις μαζες των χουλιγκανς καθε ομαδος?????
Αρα μηπως η απαγορευση της αναρτησεως Εθνικων σημαιων και η θεωρηση τους σαν εθνικιστικα συμβολα σε εναν ποδοσφαιρικον αγωνα μηπως ειναι σωστη και επιβεβλημενη????
Μηπως???? 

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
20 Μαρτίου 2010
02:03

xaxaxaxa

Endoxos arhs e?

To syntomoteron twn anekdotwn apo tote pou uparxoun Alvanoi touristes.
ELEOS re TEN TEN gia pantofliasma eisai me tetoia pou les!!!

H omada pou phre meros sto tournoua ths Wermacht to 1943 egine endoxh!!!
NTROPH.....AISXOS


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
20 Μαρτίου 2010
01:53

Κουκουβαου ου ου ου ου ου!!!!! Κου κου βα ου ου ου ου ου ου !!!

Κατ αρχας πρεπει να διακυρηξω εκ των προτερων οτι φυσει και θεσει συμφωνω πληρως με τας ρησεις και διακυρηξεις του Προεδρου της οργανωσεως ο οποιος ειρησθω εν παροδω σιγα σιγα ξαναβρισκει την φορμαν του....

Κατοπιν αν και δεν το συνηθιζω συχνα θα πρεπει να συμφωνησω με τον Παπινον οτι βασικα συντελειται επι των ημερων μας ενας μετασχηματισμος της κοινωνιας μας επι το ακροδεξιοτερον ο οποιος ουτε αθωος ειναι ουτε ακινδυνος ειναι..

Και φυσικα καποια στιγμη αυτος ο φασιστικος πυρηνας οταν διογκωθει και θεριεψει θα χρησιμοποιηθει απο το κατεστημενο για να στρεψει ολο το οικοδομημα προς συντηρητικοτερες θεσεις και αντιληψεις....

Αυτο ειναι γεγονος και οποιος δεν το βλεπει μαζυ και με το νερο στο μυλο αυτης της καταστασης που ριχνουν "επαναστατικες πραξεις"καταστροφης δεν ξερει που πατα και που πηγαινει που θαλεγε και ο ποιητης....

Σε εκεινο που θα διαφωνησω με τον Παπινον ειναι η μηδενιστικη αντιληψη των πραγματων που διαθετει....

Δηλαδη οτι ειναι ολοι ανικανοι διευθαρμενοι ακαταλληλοι και δεν υπαρχει ελπιδα απο πουθενα....

Και μην μου πει οτι που το εγραψε αυτο διοτι και να μην το εγραψε κατα λεξη απο τα γραπτα του αυτο αβιαστα εξαγεται....

Και οταν ημεις τα ωριμα νιατα εξακολουθουμεν και τρεφομεν κατι σκορπιες ελπιδες ειναι απογοητευτικο υμεις να αποπνεετε τετοια απαισιοδοξια και απογοητευσιν...

Διοτι εκεινο που στερουνται τα γραπτα του Παπινου ειναι προταση για το ξεπερασμα του αδιεξοδου που αποπνεουν....

Διοτι ολα δεν προκειται να διωρθωθουν μονα τους....

Και ημεις μεν καναμε την εστω και ανοητον η αιθεροβαμονα προτασιν μας ο Παπινος ομως τι???

Γιατι η "Ενοπλος επαναστασις"του εραστου του Χομεινι με το τιποτε καταληγουν στον ιδιον παρονομαστην...

Ολα τα αλλα ειναι ενα λοβ στορυ ον δι γκρικ Αιλαντς..

Τι Δαμων και Φιντιας τι Ικτινος και Πολυδευκης τι Δαφνις και Χλοη τι Μιμικος[καμια σχεση με κοτοπουλα]και η Μαιρη τι Ρωμαιος και Ιουλιετα εδω εχωμεν Παπινον και Βαγγελαν....

Εναν Ερωταν μεγαλον ο οποιος κατα πασαν πιθανοτητα θα εχει και ευτυχην καταληξιν...

Το βλεπω προς οινοποσιαν αγγαλιες φιλια δακρυα συγκινησεις σε στυλ κρασοκατανυξης σε οινομαγειρειον...

Ολα τα αλλα ειναι πεισματακια που γεννουν οι μεγαλοι ερωτες....

Αντιθετως ο Παπαοχιας ζηλευει...

Ζηλευει τους πρωταθλητας ζηλευει οσους δεν χρωστανε ζηλευει το κυρος και την απηχησιν του Προεδρου ακομη και τον Αρην τον ενδοξον Αρην Θεσαλονικης Ζηλευει..

Τον ζηλευει γιατι ποτε δεν θα τον φθασει μπασκετικως και γιατι προλαβε και του πηρε τα Βυζαντινα χρωματα το κιτρινο με το μαυρο αφηνοντας του το Μαυροασπρο που σημαινει πενθος και ασπρη σημαια στα δυσκολα...

Δυστυχως αλλα ειναι ζηλιαρης παππας!!!!

Κου κου βα ου ου ου ου ου !!!! Κου κου βα ου ου ου ου ου ου!!!!!


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
20 Μαρτίου 2010
01:46

Re sy den exeis idea ti tha pei skouliki.

H radiofwnikh ekpomph htan live milame, kai oi aneythyoypeythynoi ths omados pou edine filika paixnidia me tous Germanous katakthtes sthn Thessalonikh thn dekaetia tou 40,apanthsan akrivws etsi.
Ti na prosexw kai ti phges mou les twra?


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
20 Μαρτίου 2010
01:33
papanesti να προσέχεις τις πηγές αυτές. Συνήθως είναι αηδίες των φασιστών.

Όπως με τους γάμους 6χρονων στην Παλαιστίνη ή τον... νεκρό αστυνομικό - που ήταν ζωντανός.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
20 Μαρτίου 2010
00:58
AYTOS EINAI O vrwmiARHS 

«Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΕΦΑ… ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΥΨΩΝΕΤΑΙ Ή ΝΑ ΑΝΑΡΤΑΤΑΙ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ»!!!!!!


Αυτό απάντησαν live στους παραγωγούς της εκπομπής, από την ΠΑΕ ΑΡΗΣ, όταν οι πρώτοι επικοινώνησαν με τα γραφεία της ΠΑΕ προκειμένου να διαψεύσουν ή να επιβεβαιώσουν καταγγελίες φιλάθλων του ΑΡΗ. Σύμφωνα με αυτές τις καταγγελίες, την περασμένη Κυριακή, στον αγώνα ΑΡΗΣ – ΠΑΟΚ, φίλαθλοι του ΑΡΗ ύψωσαν στην θύρα 1 δύο Ελληνικές σημαίες και μία Κυπριακή.
Την ίδια στιγμή σε άλλα σημεία του γηπέδου υπήρχαν ανηρτημένες σημαίες της Σενεγάλης, της Αργεντινής κ.α.
Μετά από λίγα λεπτά, στελέχη της ΠΑΕ ΑΡΗΣ μαζί με μπράβους, κατέβασαν τις δύο Ελληνικές σημαίες, απαντώντας στις απορίες των φιλάθλων, πως «από τον κανονισμό της ΟΥΕΦΑ απαγορεύεται η ανάρτηση εθνικιστικών συμβόλων στο γήπεδο».


Στην τηλεφωνική επικοινωνία που βγήκε ζωντανά στον αέρα του Ράδιο Άστυ, οι υπεύθυνοι της ΠΑΕ επιβεβαίωσαν το γεγονός, επιμένοντας στην άποψη πως… η Ελληνική σημαία αποτελεί εθνικιστικό σύμβολο απαγορευμένο από την ΟΥΕΦΑ.

OYST VRWMOSKOYLIKA.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
19 Μαρτίου 2010
19:52
Δες από κάτω ~ αν σε βολεύει καλύτερα το βάζω σε εισαγωγικά. Άλλωστε πράγματι ένας ατρόμητος κι άτεγκτος επαναστάτης δεν θα τους αθώωνε ποτέ.

EDIT:http://www.youtube.com/watch?v=M_URyWFBOy4&fmt=22

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
19 Μαρτίου 2010
19:34
Ποιος αθώωσε ? Περιμένω copy-paste την αθώωση και θα απαντήσω αφού την δω.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
19 Μαρτίου 2010
19:31
"Λόγω έλλειψης δημ. υπαλλήλων."

Ναι? ΟΚ ~ δέχομαι ότι εστιάζεις όπου γουσταρίζεις, άλλωστε μέσες άκρες όλοι το κάνουμε.

Αλλά... Αλλά η έλλειψη είναι σε παιδίατρους, στην Κοζάνη και κυρίως πρόκειται για μια υπόθεση του αρθρογράφου που ανάγεται σε απλή φαντασιακή μαλάκυνση (κάτι σαν την επανάσταση ένα πράγμα).

1. Δεν πρόκειται για έλλειψη συνολικά δημόσιων τεμπελχανάδων, συγγνώμη υπαλλήλων. Από τέτοιους έχουμε αρκετούς. Πρόκειται για μια συγκεκριμένη μερίδα πληθυσμού που ενδεχομένως να μην γουστάρει μετά από Χ χρόνια στα θρανία να πάει στην μαγευτική Κοζάνη, ειδικά όταν έχει στήσει την αφορολόγητη επιχείρησή του αλλού κι έχει και τον μισθουλάκο του δημοσίου πχ στας Αθήνας. Οι λύσεις είναι πολλές και μια απ'αυτές είναι η πρόσληψη κι άλλων γιατρών, αλλά δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι είναι η καλύτερη.

2. Μπα? Κι εγώ λέω ότι πιθανότατα θα ζούσε αν ο σούπερ ήρως του λαού Γκανγκ το πήγαινε στα σίκρετ χεντκουόρτερς της Παγκόσμιας Υπερεθνικής Λαϊκής Επαναστατικής Οργανώσεως Χωρίς Αφεντικά Κι Άλλες Μπούρδες Διατί Είμασθε Ιντιβίτζουαλιστ Άναρχιστς Γαμώ (ΠΥΛΕΟΧΑΚΑΜΔΕΙΑΓ για συντομία, δεχόμεθα προτάσεις για πιο κουλ αρκτικόλεξο).

Καλή η φαντασιοπληξία, αλλά είμαι βέβαιος ότι όλο και κάπου θα μπορούσαν να το'χαν δει το παιδάκι οι ελληνάρες, α? Σε κάποιο απ'όλα τα νοσοκομεία που πέρασε, α? Και ίσως μετά αν πράγματι δεν μπορούσαν να το σώσουν να μην είχαμε τραγικές καταστάσεις από τους ιατροδικαστές, α?

ΥΓ. Άκου'κει λέει πιθανότατα ΑΝ κι ΕΦΟΣΟΝ θα ζούσε... Ναι ρε κι αν η γιαγιά του γκανγκ είχε καρούλια θα'ταν λεωφορείο της γραμμής. ΜΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΡΕ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣ? ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΑΘΩΩΝΕΙΣ ~ και όχι πχ τους μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι? Έχεις περισσότερες απαιτήσεις από τους φτου κακά μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι παρά από τους γιατρούς? Τόσο σκατάδες πια είναι οι γιατροί μας? Κι αν είναι πράγματι τόσο σκατάδες, γιατί να τους πληρώνουμε?

EDIT: Όταν ενστερνίζεσαι την υπόθεση ότι θα είχε διαφορετική κατάληξη ο μικρός αν δεν μας έλλειπαν οι δημόσιοι, τι κάνεις? Αναλογικά μετατοπίζεις τις ευθύνες σε άλλα μέρη και όχι στους γιατρούς που τον εξέτασαν. Άρα τους αθωώνεις. Αν ΔΕΝ τους αθώωνες, όλο και κάτι θα έγραφες για δαύτους...

Και τι κοπιπάστα περιμένεις? Δήλωση του στυλ είναι αθώοι? Δυστυχώς μόνο οι νέοι και τα ονείρατά τους είναι αθώοι για σένα. Α και ο λαός. Που περιλαμβάνει και τους γιατρούς, ή κάνω λάθος?

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
19 Μαρτίου 2010
19:06
Και τώρα όσοι πυροβολάνε τους δημ. υπαλλήλους επειδή απλά είναι δημόσιοι, ας στήσουν το κωλαράκι, έρχονται ανάλογες μέρες για τον ιδιωτικό.

Papia για την τόνωση της ανταγωνιστικότητας, όχι για τίποτα άλλο!

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
19 Μαρτίου 2010
19:02
Papia εγώ θα εστίαζα εδώ περισσότερο.

Ο μικρός Γιάννης πιθανότατα δεν θα είχε αυτή την κατάληξη εάν στο νοσοκομείο της Κοζάνης λειτουργούσε το παιδιατρικό τμήμα που έχει κλείσει από το Νοέμβριο του 2009 λόγω έλλειψης παιδιάτρων!

Λόγω έλλειψης δημ. υπαλλήλων.

Αυτή είναι η άλλη πλευρά του νομίσματος. Του δικού σου νομίσματος

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
19 Μαρτίου 2010
18:53

To pagkosmio kypello plhsiazei.

Argentina enantion Greece.

Omoiothtes kai diafores twn dyo omadwn.

http://www.marketwatch.com/story/greece-could-repeat-argentinas-2001-fiasco-2010-02-20?siteid=YAHOOB


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
19 Μαρτίου 2010
18:48
Καμία επανάστασις. Απολύτως. Απλά δύο ακραίες φράξιες, η καθεμιά με τα δικά της προβλήματα που όμως είναι έτοιμες στα λόγια να σφαχτούν.

Στην πράξη έχουμε να κάνουμε με βουτυροχλεχλέδες που όταν δεν έχουν τους κολλητούς για μπακάπ είναι τα χειρότερα πρόβατα και πιο μίζερα ανθρωπάκια που θα δεις ποτέ σου.

Θυμίσου φάσεις που έχεις δει, γραπτά που έχεις διαβάσει (και εδώ) και θα καταλάβεις ίσως γιατί τρέφω περιφρόνηση για δαύτους ~ φυσικά όπως γνωρίζεις για τη μία πλευρά πολύ περισσότερο, αλλά δεν μας βρίσκεται και κανένας πρόχειρος εδώ μέσα...

EDIT:http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_19/03/2010_394719

Αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι λαός, ναι ή ου?

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
19 Μαρτίου 2010
18:40
Αφιερωμένο στους υπέρμαχους του ανθρώπινου καπιταλισμού, του καλύτερου συστήματος!

http://www.youtube.com/watch?v=E5TNFcZSTP8&feature=player_embedded#



(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
19 Μαρτίου 2010
18:35
Papia διαψευόμαστε οικτρά και βάζεις ένα link που μας λέει για τα φασιστάκια. Υπονοείς δλδ πως κάποιοι -πολλοί- νεολαίοι γίνονται σίστες, άρα "δεν θα γίνει η επανάσταση που περιμένουμε εμείς".

Αλλά για τον περσινό Δεκέμβρη έβγαζες άλλο συμπέρασμα με όλη την Ελλάδα να καίγεται.

Συγχαρητήρια.

Αυτοαναιρείσαι επιτυχώς.

Papias Vs Papias X

Για να καταδικάζεις έτσι διάφορα γεγονότα, αυτό σημαίνει πως είσαι απογοητευμένος από τις αντίστοιχες δράσεις.

Σίγουρα αυτοκαταπιέζεσαι, δεν εξηγείται αλλιώς.



(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User LucasVelidakis
19 Μαρτίου 2010
18:20
Και γαμώ είστε! Μετά από μία βάρδια καυλί που με έκανε να φτύσω αίμα, σας διάβασα και χαλάρωσε ψυχή μου. Είστε απόλαυση! χαχαχαχα! Και μίας και βρήκατε ταίρια για τσακωμούς, θα βρω και εγώ. Λαμόγιε σε πηδάει ο Χομεϊνί!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
19 Μαρτίου 2010
17:56
και φυσικά στο πανηγύρι παραβρέθηκε και ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ (κώτης).

ΠΑΠΑΤΡΕΧΑ διολισθαίνεις επικίνδυνα, όπως και η ομάδα σου. Ψάχνει άλλοθι για ενδεχόμενη αποτυχία στα play-off ξανά.

ΤΕΝ ΤΕΝ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ (κώτη).

Αν και δεν με αρέσει να υπερασπίζομαι γαύρους, αυτό που επισημαίνω είναι ότι και ο γκαγκ είναι ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟΣ που πιστεύει ότι ο γαύρος είναι πλησίον του ΚΚΕ και ότι το Δεκέμβρη του 2008 έγινε επανάσταση!!!

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
19 Μαρτίου 2010
17:16
"Ρε Βαγγελα δυο χρονια τωρα που διαβαζεις τον Παπια,δεν εχεις καταλαβει οτι το παιδακι ειναι χαζο?Χαρα στο κουραγιο σου ρε μπαγασα που μπαινεις σε κοπο να του απαντας."

Έχεις δίκιο γιόκα μου. Παίζει πολύ κουράγιο, θάρρος και αυταπάρνηση στην διαδικτυακή μαλακία.

Ζήτω η επανάστασις!

EDIT: Μιας και κάποιες ονειρεύονται συντρόφια και λαϊκές επαναστάσεις του (ονει)ρευόμενου πόπολου, ας επιστρέψουν λίγο στην γη, γιατί μάλλον διαψεύδονται οικτρά, βλ. http://news247.gr/a/42!122937

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
19 Μαρτίου 2010
17:13
O Κουνταρδάς πρέπει να έχει υποστεί απίστευτα βασανιστήρια...

http://www.livestream.com/egrammestv/video?clipId=flv_59850be6-c326-4cc6-93e6-d6f0bbd4a86a&utm_source=lsplayer&utm_medium=ui-play&utm_campaign=click-bait&utm_content=egrammestv

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
19 Μαρτίου 2010
15:31
Kaneis lathos gang.
Diavase ti leei o anthrwpos sthn foto.
Ston Giwrgo to swvrako,yponnowntas ston Karamanlh  exei dwsei kati allo.
Pio polytimo!!

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
19 Μαρτίου 2010
15:31
Μάλλον εσύ είσαι ο κολλητός του κώτη στην φωτογραφία του papia.

Διπλή πρεμιέρα στους γκέι γάμους

Τον ερχόμενο μήνα, στο Δημαρχείο της Τήλου αναμένεται να γίνουν οι πρώτοι πολιτικοί γάμοι μεταξύ ομοφυλοφίλων στην Ελλάδα. Ο δήμαρχος του νησιού Τάσος Αλιφέρης αποδέχτηκε το αίτημα δύο ομοφυλόφιλων ζευγαριών (δύο γυναικών και δύο ανδρών) να τελέσει τους γάμους τους.
Όπως δήλωσε στα «ΝΕΑ» ο κ. Αλιφέρης, οι ενδιαφερόμενοι επικοινώνησαν μαζί του και τους εξήγησε ότι «δεν έχει καμιά αντίρρηση για τους γάμους, αφού δεν υπάρχει κανένας νόμος που να το απαγορεύει».
«Είμαι χαρούμενος που θα γίνει επιτέλους αυτό το βήμα στην Ελλάδα», λέει στα «ΝΕΑ» ο Δημήτρης Τσαμπρούνης, ο ένας από τους δύο μελλονύμφους στον πρώτο επίσημο γάμο ομοφυλοφίλων που θα τελεστεί στην Ελλάδα. Δηλώνει, ωστόσο, προετοιμασμένος και για την αρνητική δημοσιότητα που είναι πιθανόν να λάβει ο γάμος του με τον Θεμι στοκλή που μένει στην Τήλο και είχε την ιδέα να γίνει ο γάμος τους εκεί.

http://indy.gr/newswire/tha-ginei-gkei-gamos-stin-tlo


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
19 Μαρτίου 2010
15:26
Χαρα στο κουραγιο σου ρε μπαγασα που μπαινεις σε κοπο να του απαντας.

Οχι ρε Γκαγκαρε, χαρα στο κουραγιο αυτουνου πρεπει να λες που εχει γινει ρομπα καμια 700ρια φορες και συνεχιζει να ερχεται για να ξαναγινει...

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
19 Μαρτίου 2010
15:20
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=115959&cid=4

στάνταρ το κάνανε οι ίδιοι. Το dna δεν έχει ξεγραφτεί από τα σπέρματα των ναζί και του Γκαίμπελς.

Εκτός αν το αναλάβει καμιά οργάνωση. Όπως και να'χει, έτσι πρέπει να είναι τέτοιου είδους γραφεία, όχι από βόμβες, αλλά από πολίτες

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User gang
19 Μαρτίου 2010
15:12
ΕΕεεεεεεεεπ,ο Θεμαρος σωβρακο μονον στον Καραμανλη δινει και σε κανεναν αλλον.Ρε Βαγγελα δυο χρονια τωρα που διαβαζεις τον Παπια,δεν εχεις καταλαβει οτι το παιδακι ειναι χαζο?Χαρα στο κουραγιο σου ρε μπαγασα που μπαινεις σε κοπο να του απαντας.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
19 Μαρτίου 2010
15:07
Αδερφες και παλικαρια γιναμε μαλια κουβαρια ρεεεεεεεεεε!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
19 Μαρτίου 2010
15:03
"Μάλλον εσύ είσαι ο κολλητός του κώτη στην φωτογραφία του papia."

Mallon Themi,opws kai esy eisai o patriwths me to swvrako,sthn allh fwtografia.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
19 Μαρτίου 2010
14:51
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=115940&cid=4
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή