opinion.gif Blogs:
Γιώργος ΒαβρίτσαςΆρθρα
 Αρχείο

rss
Bella... Grecia Μέχρι πριν από μερικά χρόνια θα αρκούσε και μόνο το όνομα της αντιπάλου και παγκόσμιας πρωταθλήτριας Ιταλίας για να γεμίσει όχι μόνο το Καραισκάκη αλλά και το υπερδιπλάσιο σε χωρητικότητα ΟΑΚΑ.
Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2008
Μέχρι πριν από μερικά χρόνια θα αρκούσε και μόνο το όνομα της αντιπάλου και παγκόσμιας πρωταθλήτριας Ιταλίας για να γεμίσει όχι μόνο το Καραισκάκη αλλά και το υπερδιπλάσιο σε χωρητικότητα ΟΑΚΑ.

Δεν γνωρίζω πόσοι ακριβώς την Τετάρτη το βράδυ θα βρεθούν στο Φάληρο, αλλά ακόμη και να γεμίσει φαντάζομαι ότι και λόγω της απογοήτευσης των τελευταίων μηνών στο φίλαθλο κοινό, θα είναι τελικά πολύ λιγότεροι από όσους θα άξιζε ένας τέτοιος αντίπαλος.

Οι λόγοι μάλλον πρωτίστως κρατάνε από το Euro του καλοκαιριού, όπου πρώτα η κάκιστη εικόνα της ομάδας και ακολούθως οι εκ των προτέρων αυξημένες προσδοκίες έφεραν ένα κλίμα σαν να επήλθε η ολική καταστροφή.

Φυσικά και χαλάσαμε τις εντυπώσεις κυρίως με την ατυχέστατη επιστροφή στο "Φλίντστοους-σόκερ", όσο και με την εικόνα βασικών παικτών να δείχνουν ότι σα να περιμένουν το τελευταίο σφύριγμα για τελειώνει η υποχρέωση (πχ., Κατσουράνης).

Μόνο κέρδος οι πολλές χορηγίες και το πριμ της ΟΥΕΦΑ στο φαινομενικά μονίμως άδειο ταμείο της ΕΠΟ. Ισως φτάνουν πλέον και για γυμναστή, εκτός κι αν "το παιδί για όλες τις δουλειές" Τοπαλίδης κατάφερε να αποδείξει στον Τσιάρτα και όχι μόνο ότι διαθέτει το ζητούμενο πτυχίο.

Η πρόκριση στο επικείμενο Μουντιάλ δεν είναι μόνο ανάγκη με την ευνοϊκή συγκυρία του πολύ καλού γκρουπ λόγω του γεγονότος ότι είμαστε επικεφαλής στην κλήρωση, αλλά για να υπάρξει συνέχεια στις παρουσίες σε τελικές διοργανώσεις. Η αρχή ήταν καλή και η ήττα από τους Ελβετούς πιθανότατα απλά μία κακή παρένθεση. Αν δεν ηττηθούμε το Μάρτιο στο Ισραήλ ο νέος μάνατζερ της Εθνικής Τάκης Φύσσας καλά θα είναι να αρχίζει να κλείνει ένα από τα λιγοστά καλά αθλητικά κέντρα της αχανούς χώρας.

Η αγωνιστική εικόνα μας είναι αρκετά καλή για τα γνωστά στάνταρ αυτής της ομάδας που βρίσκεται σταθερά στη δεύτερη ταχύτητα των ευρωπαϊκών ομάδων πλέον. Με αντίπαλο την Ιταλία (σαφώς της πρώτης ταχύτητας) είναι μία καλή ευκαιρία να μετρήσουμε τα κουκιά απέναντι στην ομάδα πρότυπο πως να διαχειρίζεται κάποιος ιδανικά ένα αποτέλεσμα.

Ανασταλτικός παράγοντας βεβαίως οι αρκετές απουσίες βασικών όπως οι Χαριστέας, Σαμαράς, Αμανατίδης, Σειταρίδης και Κυργιάκος. Ενθαρρυντικό φυσικά το γεγονός ότι μετά τους υπάρχοντες τρεις νεαρούς (Νίνης, Παπασταθόπουλος, Πλιάτσικας) ένας ακόμη (Κουτσιανικούλης) μοιάζει να κερδίζει την συμπάθεια του Οτο, εκτός κι αν κλήθηκε για να φέρει στο γήπεδο περισσότερους «κόκκινους» φιλάθλους κάτι που δε θα χρειαζόταν αν τουλάχιστον σε φιλικό δινόταν η ευκαιρία σε κάποιο μέρος στην υπόλοιπη Ελλάδα να δει ένα τέτοιο ματς.

Μπορεί εν μέσω αγωνιστικών υποχρεώσεων να μην είναι ιδανική η εποχή του φιλικού και για τους παίκτες, αλλά αυτό ισχύει για όλους, οπότε μάλλον θέμα διάθεσης είναι. Για την ομάδα είναι μία καλή ευκαιρία να κερδίσει φίλους και πάνω απ’όλα πάλι βήμα-βήμα το πολυάριθμο κοινό της ως bella Grecia.



Οι σελίδες των blogs είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Αν παρατηρείτε κάποια προβλήματα ή ασυμβατότητα με τον browser σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.


Τελευταία άρθρα
Είναι πάρτι, όχι μνημόσυνο(1321 σχόλια)
4-4-3... για να χωρέσουν όλοι(889 σχόλια)
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση ή εκτόξευση(193 σχόλια)
Ανάσταση στους Αγίους Τόπους(54 σχόλια)
Οχι βία στα... (τηλεοπτικά) γήπεδα(63 σχόλια)
Ηρθε η Ωρα μας(1985 σχόλια)
Και αν πάει τελικό η Βέρντερ;(21 σχόλια)
On: Το χαμένο στοίχημα της Team(7 σχόλια)
Το εγχειρίδιο μιας καλής μεταγραφής(53 σχόλια)
Γερμανικό λυκόσκυλο στην Ξάνθη(3 σχόλια)
Σε παράλληλη σύνδεση(90 σχόλια)
Τώρα ΜΙΛΑΝε;(2241 σχόλια)
Κρίση, με πιάνει κρίση(1679 σχόλια)
Ευρωπαϊκή μελαγχολία(19 σχόλια)
Εθνική φόρμα(31 σχόλια)
Bayer & Pompey(24 σχόλια)
18+4 γερμανικά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις(3 σχόλια)
Μεγάλο αφιέρωμα στα '80s - '90s (9ο μέρος)(12 σχόλια)
Αγγελος χωρίς φτερά (116 σχόλια)
Παραμένει πράσινος ο Τζιόλης (240 σχόλια)
Όταν το πένθος και η οργή γίνεται συλλαλητήριο(1573 σχόλια)
Παντελή(ς) έλλειψη τακτ(80 σχόλια)
Jeff Dunham: Ο εγγαστρίμυθος που "ξεγυμνώνει" την Αμερική(12 σχόλια)
Ομόνοια... (Liebe)-ρόπουλος(23 σχόλια)
Bella... Grecia(34 σχόλια)
Το χρήμα ρέει παντού(32 σχόλια)
Γιου αρ σαράουντεντ!(39 σχόλια)
Απολογισμός μιας όμορφης σχέσης(5 σχόλια)
Κλασική περίπτωση ντέρμπι(2617 σχόλια)
Λεπτή πράσινη κλωστή(202 σχόλια)
User TEN TEN
22 Νοεμβρίου 2008
15:05
Οτι πεις ρε Δασκαλε την αυστηροτητα σου μεσα!!!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
22 Νοεμβρίου 2008
14:54

ΤΕΝ ΤΕΝ δεν ξέρω αν υπάρχουν Καλακρασίδηδες και Βουνοτρυπίδηδες ΑΛΛΑ περισσότερες πιθανότητες έχουν να υπάρχουν Καλακρασόπουλοι και Βουνοτρυπόπουλοι. Τουλάχιστον Κρασόπουλοι υπάρχουν αρκετοί (18 βρέθηκαν στον ΟΤΕ στην Αθήνα).

Οι πόντιοι είναι ένα κομμάτι του ελληνικού λαού το οποίο χαρακτηρίζει η ΕΞΥΠΝΑΔΑ. Τα ανέκδοτα που έχουν βγει για αυτούς, πρέπει να προέρχονται από την ζήλια (να μην πω φθόνο) απέναντι τους από έλληνες άλλων περιοχών.

Οσον αφορά τους Πόντιους που ανέφερες, ειδικά ο Στολτίδης μπορεί να αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα.

Και ΜΗΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ!!!


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
22 Νοεμβρίου 2008
12:48
Δασκαλε .... Ο Στολτιδης ειναι ποντιος οπως και ολα τα εις ιδης οπως Καλακρασιδης Βουνοτρυπιδης και Σπασαρχηδης [εκ του αρχη και του Αρχαιου ρηματος αρξασθε].. Εξαιρουνται ο Αρχιμηδης και ο Δικαιος Αριστειδης...Και μεχρι εδω κανενα προβλημα Εδω παιζει στην Εθνικη ο Τοροσιδης...Αλλα ελα που αυτος ο νονος του πηγε και τον Βαπτησε Ιεροκλην γραφοντας μη πω που τα ποντιακα εθιμα και παραδοσεις ...Ακουσον Ακουσον Ιεροκλη...Σκεψου τωρα να κανει μπασιμον και να του φωναζει ο εκδηλωτικος φιλαθλος απο την εξεδραν.. Εμπενε Ιεροκλη μαγκα και καραμπουζουκλή...Δεν λεει...Διοτι η λεξις καραμπουζουκλης ειναι σπανια και δυσκολως απομνημονευομενη...Διοτι κανονικως επρεπε να λεγεται η Γιωργικας η Κωστικας η τουλαχιστον Πανικας οπως ο Νομαρχης Μακεδονομαχος Ζορρο...Διοτι σκεφθειτε να κανει μπασιμον ο Πανικας και ο Φιλαθλος εκ της εξεδρας να ουρλιαζει...Εμπαινε Πανικα εντουτο Νικα ...Και ταυτοχχονως να δειχνει ξερετε που..Αυτο και βεβαιως λει!!!Του εγινε λοιπον προτασις να αλλαξει το βαπτιστικον του εις Πανικας να ξαναβαπτιστει βρε αδελφε...Ουτος ομως απερρηψεν την προτασιν και οπως καταλαβαινεται ως εκ τουτου δεν ητο δυνατον να κλιθει εις την Εθνικην ομαδαν διοτι πανω απ ολα μετρουν τα εθιμα και οι παραδοσεις της φυλης και του Εθνους...Αυτη ειναι η μονη και μοναδικη ΑΛΗΘΕΙΑ για την υποθεσιν ΣΤΟΛΤΙΔΗ και οτι αλλο ακουτε η διαβαζετε παρακαλω να τα αποκηρησετε μετα βδελυγμιας και αγανακτησεως..Δια περισοτερας λεπτομερειας παρακαλω να απευθυνεσθε στον Δασκαλον μου....
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
22 Νοεμβρίου 2008
11:14

Βέβαια στο θέμα της όχι ικανοποιητικής προσέλευσης των φιλάθλων συνέβαλαν και οι δημοσιογράφοι που στα ρεπορτάζ της Τρίτης ανέφεραν ότι το φιλικό οι Ιταλοί το βλέπουν σαν αγγαρεία, γιατί δεν είχαν ορίσει προπόνηση στην Ελλάδα!!! Αλήθεια ήταν απαραίτητο να ορίσουν???

Sid για τους παίκτες που αναφέρεσαι όταν ο Στολτίδης, όπως και ο Ζήκος παλαιότερα ήταν σε θέση να διεκδικήσουν θέση βασικού στην Εθνική υπήρχαν οι Μπασινάς, Κατσουράνης και άλλοι στα ντουζένια τους, οπότε αυτοί θα μένανε στο πάγκο, πράγμα δύσκολο για τους συγκεκριμένους παίκτες.

Οταν ο Στολτίδης ήταν 32 χρονών, τον κάλεσε σε φιλικό και ΑΡΝΗΘΗΚΕ, πράγμα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Η κλήση στην Εθνική είναι η ΥΨΙΣΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ αλλά και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για κάθε ποδοσφαιριστή και οποιαδήποτε άρνηση είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ.

Επίσης οι Αβραάμ, Γκαλίτσιος και λοιποί κρίνονται για το ΣΗΜΕΡΑ για το αν είναι κατάλληλοι να προσφέρουν στην Εθνική. Η περίπτωση να είναι κατάλληλοι σε ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ανάγεται στο ΜΕΛΛΟΝ. Στο παρόν δεν είναι και αυτό κρίνουμε.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Sid
22 Νοεμβρίου 2008
00:49
themi gia ton stoltidi den exeis dikio.. kapote aksize 100% na parei fanela vasikou, alla gia diaforous logous den ton kalese tote o otto. to oti eipe oxi argotera se DHMOSIOGRAFOUS einai allo thema..
oso gia ton papadopoulo, mporei na mas EPNIKSE sto teleutaio match alla pisteuw pws se 2 xronia tha einai o korufaios ellinas stopper.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
21 Νοεμβρίου 2008
20:02

KingGale οι Ιταλοί ήρθανε για φιλικό παιχνίδι με το καλύτερο υλικό που μπορούσαν να φέρουν. Ποιός έλειπε??? Ο Ντελ Πιέρο? Οπως είπε ο Λίπι τον Ντελ Πιέρο τον ήξερε και δεν ήθελε να τον κουράσει (άλλωστε είναι 34 χρονών). Ο Λούκα Τόνι δεν είναι ο κορυφαίος ιταλός επιθετικός αυτή τη στιγμή? και ο Ρόσι που έπαιξε είναι από τους καλούς.
 
Θα συμφωνήσω με τον zilberto ότι ο μόνος παίκτης του γαύρου που δικαιούται να είναι στην Εθνική ομάδα είναι ο Τοροσίδης. Κανείς άλλος!!! Αλλωστε Αντζας και Στολτίδης (παλαιότερα) αποχώρησαν οικειοθελώς.

Γκαλίτσιος και Αβραάμ ούτε στον ολυμπιακό δεν αξίζουν να παίζουν,
όχι στην Εθνική!!!


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
21 Νοεμβρίου 2008
19:51
ΤΕΝ ΤΕΝ ΑΣΕ ΤΗ ΠΟΙΗΣΗ

ΤΕΝ ΤΕΝ ΑΣΕ ΤΗ ΠΟΙΗΣΗ

ΤΕΝ ΤΕΝ ΑΣΕ ΤΗ ΠΟΙΗΣΗ

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
21 Νοεμβρίου 2008
19:32
τι να πει τι να πει τι να πει κανεις........Για τις πομπες για τις πομπες της μηχανης........ που δινει πρωταθληματα θληματα θληματα.....και βριζουνε τα θυματα θυματα θυματα.....και χαιρονται τα βληματα βληματα βληματα....Τσιγκινα πρωταθληματα θληματα θληματα.....κι αχολογουν στα μνηματα μνηματα μνηματα μνηματα...Του θρυλλου ταθωα θυματα θυματα θυματα................ ΥΓ αυτο το γαμημενο το κουτι με τα χαπια μου λεει ληξη 8-5-1990...Λες να παιζει κανενα ρολο.....
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User zilberto_silva
21 Νοεμβρίου 2008
19:22
xechnas apla xechnas
otan milas gia ton basina kai ton karagouni
 opws kai ton della kai ton katsourani ton xaristea
milas gia en energeia prwtathlites eurwpns
opote apla eisai n mndenistns n xrusopsaro
dialexe kai pare
kai osoi nomizoun oti to na fereis x
 me tnv pagosmia prwtathlitria
 einai gamnsa ta
tote mallon n omada tous
tous exei suvnthisei se megaluteres epitixies
 me kalutero theama
 xa xa xa

poioi einai oi traumaties ?
o voulis ?einai gia gelia to palikari mprosta tou o dellas einai kolossos

o patsa as gelasw xilies fores o basinas

o avraam se poianou ti thesn tou kuriakou? plaka mou kanete

o monos vre kothoni pou exei prodiagrafes epipedou ethnikns ellados einai o torosidis

to mellon kai to parelthon twn epitixiwn tns ethnikns einai
mono oi akadnmies tou panathianikou

apo  ekei ntav ta 7/11 tns prwtathlitrias eurwpns tou 2004

apo ekei tha einai kai ta 7/11 tns pagosmias  prwtathlitrias to 2010

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User KingGale
21 Νοεμβρίου 2008
18:56
zilberto_silva, themis: Τρελό trolling. Τι να πεις σε τέτοιον άνθρωπο; Και Παναθηναϊκός να είσαι, και Έλλάδα να είσαι, αλλάζεις πεζοδρόμιο. H Εθνική έπαιξε καλά υπό τις περιστάσεις. Όχι και ότι οι Ιταλοί έπαιξαν με τα δυνατά τους, εδώ έχουν πρωτάθλημα που τους καίει. Δεν λέω τίποτα για τους παίκτες του Παναθηναϊκού, ούτε και με ενδιαφέρει, άλλωστε - τι δείχνει; Τίποτα απολύτως. Την παρακμή του ελληνικού ποδοσφαίρου, ίσως, που δεν έχει εδώ και 10 χρόνια τούρκικα καλύτερους μέσους από τον Μπασινά και τον Καραγκούνη. Όχι ότι οι άνθρωποι δεν είναι φιλότιμοι, αλλά εν πάσει περιπτώσει δεν πάμε και πουθενά έτσι.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User g10rg0z
20 Νοεμβρίου 2008
23:35
loipon epeidh eleipsa kapoies meres apo to blog k brhke k ta leei o zilbertoulhs thelw na epistrepsw me dhlwsh bomba! :P

re agrammatoi oloi

re asxetoi...

pou mou kounieste oti epeze olos o bazelos mesa... MH XESW!!!

exete dei re asxetoi oti oi basikoi tou olympiakou (ellines ennow anohta koutabia) einai oi misoi nosokomeio k oi alloi sto xeirourgeio?

to exete parei xampari?

den ebale leei oute ena gauro! e pws na balei o anthrwpos otan trwne tis klwtsies tous kathe kyriakh

k o kwlotoumpas apo travmatismo erxetai alla ston bazelo paizei e? arxidia!

oi dikoi mas den paizoun oute sto yperprwtathlima logo traumatismwn k kokoreueste gia thn ethnikh re? e kai? gtp eimastan pali!

oso gia thn edra...symfwnw pws h ethnikh DEN exei edra...prepei na paizei se olh thn xwra se osa gypeda to epitrepoun!


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User zilberto_silva
20 Νοεμβρίου 2008
21:59

tzorvas o termatofulakas tou mellontos

vyntra an mou vreite kalutero amuntiko peite mou

sriropoulos enas kai monadikos epitelous eidame sentra apo aristera

papastathopoulos o kaluteros

dellas kolossos

mpasinas ergatns

salpiggidns den tou pnge tpt epithetika alla etrexe oso den paei

karagounis an kai traumatias einai panta suglonistikos

tziolis paei na kanei tnv kathetn mpalia gia goal texni

katsouranis eurwpaikn poiotnta

mantzios etrexe monos tou adikn n allagn tou prwtou ellnva skorer

sto tsou-lou

1-1 me cannavaro-louka-gatouzo-iakouida

1-1 me tnv epi 31 mats axastn prwtathlitria kosmou

mesa sto karaiskaki mprosta sta ekplnkta matia twn xrusopsarwn

sigoura n pravda sas tha arxisei na purovolei ton oto opws to 2002

pali tha sas mpoukwsei

pali tha to parei kai autn tn fora tha einai to moundial

kai pali me ton karagouni


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
20 Νοεμβρίου 2008
17:27

Και υπάρχει και η πονηρή πλευρά του πράγματος, που αφορά στο ΡΟΥΣΦΕΤΙ εκ μέρους της ΕΠΟ προς την ΕΠΣ του νομού (Ενωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Νομού) που θα γίνει ο αγώνας.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
20 Νοεμβρίου 2008
16:30
Συμφωνώ με τον Papias ότι από τη στιγμή που υπάρχουν τα ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ δεν μπορεί να γίνει καμιά σοβαρή (???) συζήτηση για μετακίνηση των αγώνων της Εθνικής εκτός Αθηνών.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
20 Νοεμβρίου 2008
16:27

Talas καταρχάς, εγώ δεν αναφέρθηκα στην απόδοση αλλά στην συμμετοχή των παικτών του ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ στην βασική ενδεκάδα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

Οσον αφορά το παιχνίδι εγώ το είδα (ειδικά λόγω και της συμμετοχής των 7) ΑΛΛΑ εσύ φαίνεται το είδες!!!

Αλλού έβλεπες!!! ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΣ!!! Δεν υπήρχε παίκτης του γαύρου!!! Ούτε για δείγμα!!! Μόνο στον πάγκο ήταν!!!

Στην κριτική των παικτών θα συμφωνήσω μόνο για τον Μπασινά και τον Τζόρβα, γιατί:

ο Καραγκούνης προερχόταν από τραυματισμό και ίσως δεν θα έπρεπε να παίξει ΑΛΛΑ έπαιξε γιατί δεν υπήρχε άλλος για τη θέση του. Επαιξε όσο άντεξε και όσο μπορούσε.

ο Τζιόλης είναι σε συνεχή ΑΝΟΔΟ και έβγαλε τη πάσα στον Γκέγκα στην φάση του γκολ.

οι υπόλοιποι (Βύντρας, Σπυρόπουλος, Σαλπιγγίδης, Μάντζιος) προσπάθησαν αρκετά, τώρα αν δεν το είδες, αυτό είναι πρόβλημα σου. Τι να κάνουμε???

Αλλωστε με την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΠΑΙΖΑΜΕ!!! Δεν παίζαμε με την Εθνική Κύπρου!!! ή την Εθνική Αλβανίας ή Μάλτας!!!


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
20 Νοεμβρίου 2008
02:31
Υπάρχει μια παράμετρος που ξεχνάμε για την έδρα: τα διαρκείας. Ή μήπως περιμένει κάποιος φωστήρας ότι είναι χαρούμενοι όσοι τα έχουν και δεν μπορούν να πάνε στα μισά παιχνίδια?

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Talas
20 Νοεμβρίου 2008
01:17
ξεχασα τον Γκεκα, εκτος απο το γκολ οριακο σε οφσαιντ τι αλλο προσφερε?
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Talas
20 Νοεμβρίου 2008
01:12
καλα ρε Themi εσυ ποια μπαλα εβλεπες αποψε? Τζιολης ανυπαρκτος, Σαλπιγγιδης ουτε μια σωστη σεντρα ουτε καν προσποιησηση στον αντιπαλο, Καραγκουνης εξαφανισμενος απο το 2 ημιχρονο εκτος μιας σεντρας, Ματζιος αλλαγη χωρις να εχει προσφερει τιποτα, Βυντρα με αριστοτεχνικες πασες ακριβειιας βλεπε περιστερια, Μπασινα απων ως συνηθως, Δελλας απων ιδιως στο γκολ, Σπυροπουλος αντε κατι καταφερε, Νινης δεν προλαβε να παιξει, ο μονος παικτης που καιρδισε η εθνικη αποψε ηταν ο Τζορβας ολοι οι αλλοι ητα χωματα και για τα μπαζα του κερατα. Αυτοι ειναι οι παιχταραδες του ευρωπεου που θελουν να διακριθουν και πανευρωπαικα? χαχαχαχαχαχα
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Talas
20 Νοεμβρίου 2008
01:12
καλα ρε Themi εσυ ποια μπαλα εβλεπες αποψε? Τζιολης ανυπαρκτος, Σαλπιγγιδης ουτε μια σωστη σεντρα ουτε καν προσποιησηση στον αντιπαλο, Καραγκουνης εξαφανισμενος απο το 2 ημιχρονο εκτος μιας σεντρας, Ματζιος αλλαγη χωρις να εχει προσφερει τιποτα, Βυντρα με αριστοτεχνικες πασες ακριβειιας βλεπε περιστερια, Μπασινα απων ως συνηθως, Δελλας απων ιδιως στο γκολ, Σπυροπουλος αντε κατι καταφερε, Νινης δεν προλαβε να παιξει, ο μονος παικτης που καιρδισε η εθνικη αποψε ηταν ο Τζορβας ολοι οι αλλοι ητα χωματα και για τα μπαζα του κερατα. Αυτοι ειναι οι παιχταραδες του ευρωπεου που θελουν να διακριθουν και πανευρωπαικα? χαχαχαχαχαχα
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
20 Νοεμβρίου 2008
00:27
Dhladh an epaizan kai oi Sariegi,Silva,Clayton kai Gabriel, monon o sir Henk Ten Kate tha eleipe.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
19 Νοεμβρίου 2008
23:53

ΕΠΤΑ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ στην ΒΑΣΙΚΗ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ!!!!!!! στο φιλικό με την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΙΤΑΛΙΑΣ.

Οι υπόλοιποι είναι οι ξενιτεμένοι Δέλλας, Παπασταθόπουλος, Κατσουράνης και ο παίκτης της ΑΕΚ Αγγελος Μπασινάς.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User KingGale
19 Νοεμβρίου 2008
23:44
Ρε friend. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κοιτάξεις ποιανού είναι το γήπεδο και μάλιστα να λες ότι ντρέπεσαι που παίζει στο γήπεδο του Ολυμπιακού η Εθνική. Είπαμε να trollάρεις αλλά με το μαλακό. Καταλαβαίνω την λογική να παίζει η Εθνική στην Αθήνα για να διευκολύνει τους δήθεν οπαδούς της αντιπάλου που δήθεν θα σωρεύσουν να δουν την ομάδα τους και δεν θα χωράνε σε ένα αεροπλάνο όλοι μαζί (μακάρι οι άνθρωποι δηλαδή), αλλά απο κει και πέρα: Όλα τα γήπεδα είναι γήπεδα της Εθνικής, στην υπηρεσία της όποτε χρειαστεί. Και του Παναθηναϊκού όταν φτιαχτεί, και της ΑΕΚ, και του Ιωνικού, και οποιουδήποτε. Και συμφωνώ - καλύτερα ένα γήπεδο που προδιαθέτει για μπάλα, παρά το ΟΑΚΑ. Στην Αγγλία η Εθνική παίζει σε ένα γήπεδο που έπαιζε η Arsenal για ένα φεγγάρι, και κανείς δεν είπε κάτι, άσε που το Wembley δεν είναι ΟΑΚΑ. Είναι το κατεξοχήν ποδοσφαιρικό γήπεδο.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Sid
19 Νοεμβρίου 2008
18:38
re paidia to oaka dn einai podosfairiko gipedo.. k fenete kiolas polu asximo otan uparxoun kenes theseis.. to karaiskaki to dialegoun epeidi einai wraio gipedo ftiagmeno mono gia podosfairo, oxi epeidi einai edra mas.. k ntaks mi lete gia agglia giati ekei exoun polles gipedares gia na dialeksoun..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
19 Νοεμβρίου 2008
15:46
Μετά το 2004 η Εθνική ήταν σε θέση να γεμίσει και το ΟΑΚΑ. Πριν το 2004 δεν ήταν σε θέση να γεμίσει ούτε το Καραϊσκάκη, το οποίο είναι η έδρα του γαύρου.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User zilberto_silva
19 Νοεμβρίου 2008
10:16
Tο οακα δεν ειναι εδρα
σωστα προτιμισε ο οτο το καραισκακι
οπως σωστα ειχε επιλεξει την λεωφορο
και οπως σωστα θα επιλεξει τον βοτανικο
οταν με το καλο τελειωσει
ποδοσφαιρικα γηπεδα οχι αθλητικα κεντρα.

7-0 σημερα τους Ιταλους εκδικηση για το Τορινο

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Panayiotis
19 Νοεμβρίου 2008
00:46
Το σωστότερο είναι να παίζει η Εθνική εναλλάξ σε διάφορα γήπεδα της χώρας, τα οποία όμως πρέπει να έχουν χωρητικότητα πάνω από 20.000, όπως το κάνουν στη Γερμανία.
Αν θυμόσαστε όμως καλά, ήταν επιθυμία του Ρεχαγκελ να παίζει στο "Καραϊσκάκη". Απο 'κεί και πέρα τι να πούμε 'μείς;
«Οποιος έχει το μαχαίρι, κόβει και το καρπούζι»

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User DanielDaniCarvalho
18 Νοεμβρίου 2008
23:46
To oti h ethnikh Agglias exei mia edra (to wembley) ti shmainei? Oti kanoun oi Aggloi einai swsto? H prepei na tous akolouthoume se oti kanoun?
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Skywatch
18 Νοεμβρίου 2008
22:58

 Γεια σου ρε λαμογιο μας ξελιγωσες!

 Παντως..... ειναι ωραιο γηπεδακι το καραισκακη, προδιαθετει να παιξεις μπαλλιτσα. Καλα ματσακια φτιαχνει, εγω λεω. Γουσταρουν οι παικτες.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
18 Νοεμβρίου 2008
22:54

KingGale αν η Εθνική Ελλάδας χρειασθεί να παίξει στην Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να παίξει στο Καυτατζόγλιο.
 
Το να παίξει στην Τούμπα είναι σαν να κάνει ΡΟΥΣΦΕΤΙ ο Γκαγκάτσης στον ΠΑΟΚ.

Το Καυτατζόγλιο εκσυγχρονίσθηκε με αφορμή τους ολυμπιακούς αγώνες.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
18 Νοεμβρίου 2008
22:45

Κρατιέμαι με τα 1000 ζόρια, αλλα θα το πω. Μετά στείλτε το ΕΚΑΒ να με βρεί με κομμένες τις φλέβες.

Συμφ.. συμφ.. συμ

Συμφων

Συμφων

Συμφωνώ με τον th.. thhh.. th thhhh... th the th th th thhhhhhhhh
thhhhhhheeeeeeeeee mi


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή

Υπόλοιπα σχόλια
1-30 | 31-34 |