opinion.gif Blogs:
Γιώργος ΒαβρίτσαςΆρθρα
 Αρχείο

rss
Σε παράλληλη σύνδεση Η αναμενόμενη ποδοσφαιρική πανδαισία την Τετάρτη για κάθε ποδοσφαιρόφιλο με οδήγησε όπως και πολλούς άλλους μπροστά στις δύο οθόνες της τηλεόρασης.
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2009
Η αναμενόμενη ποδοσφαιρική πανδαισία την Τετάρτη για κάθε ποδοσφαιρόφιλο με οδήγησε όπως και πολλούς άλλους μπροστά στις δύο οθόνες της τηλεόρασης. Το βράδυ ξεκίνησε από τη μία με την εκπληκτική νίκη των Σερραίων στο ΟΑΚΑ, μία νίκη-οξυγόνο και αλατοπίπερο της διοργάνωσης. Στην άλλη, έτρεχε το εντυπωσιακό σε ροή και ταχύτητα Βόλφσμπουργκ-Βέρντερ (2-5) για την αντίστοιχη γερμανική διοργάνωση.

Κι ενώ με τα πολλά γκολ στα δύο παράλληλα ματς δεν ήξερε κάποιος που να πρωτοκοιτάξει, στο Αμβούργο η τοπική ομάδα σφράγιζε χαλαρά το εισιτήριο του ημιτελικού κόντρα στην αδύναμη Βέχεν.

Το θέαμα θα συνεχιζόταν με το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ και το σχεδόν ταυτόχρονο Λεβερκούζεν-Μπάγερν. Στο Ντύσελντορφ το ματς ήταν με τρελή εξέλιξη (3-0, 3-2 σε πέντε λεπτά και τελικά με το Χαριστέα να βοηθά έκλεισε στο 4-2 για τους γηπεδούχους), αφήνοντας την πολυ-πρωταθλήτρια Γερμανίας εκτός της συνέχειας. Εκεί κάπου αναρωτήθηκα αν κάτι ανάλογο θα συμβεί και στο ελληνικό ματς. Η απάντηση είναι γνωστή σε όλους. Οι κινούμενοι -σε σχέση με το άλλο ματς- σαν σε ριπλέι σε ορισμένες στιγμές 22 παίκτες στο φαληρικό γήπεδο δεν ήταν άμοιροι ευθυνών στο αίσθημα του φτωχού συγγενή για μία ακόμη φορά.

Η Μπάγερν όπως και όλες οι μεγάλες ομάδες σε κάθε χώρα παίρνει το μικρό ποσοστό που της αναλογεί με αποκορύφωμα το αμφισβητούμενο φάουλ στις καθυστερήσεις του ματς στο Αμβούργο το Μάιο του 2001 που της έδωσε έναν τίτλο. Ετσι ανάλογα κι ο Ολυμπιακός παίρνει κάτι παραπάνω. Η Μπάγερν όμως αδικείται κιόλας με πρόσφατο παράδειγμα το ακυρωθέν γκολ του Τόνι στο Αμβούργο και το λανθασμένο οφσάιντ στο γκολ του Κλόζε κατά της Κολωνίας που έφεραν ήττες και τη συναρπαστική μάχη πέντε ομάδων για τον τίτλο στη Μπουντεσλίγκα.

Ετσι σκεφτόμουν μετά τις δύο με βάση τον κανονισμό σωστές αποβολές παικτών των Θεσσαλονικέων σε σύγκριση με την ελαστικότητα σε αντίστοιχα φάουλ των γηπεδούχων. Αλλά ο διαιτητής του ματς φρόντισε στο 93' και τη φάση του Μπακαγιόκο να με βγάλει χαζό που ως τότε τον υπερασπιζόμουν. Χρειάζεται ο Ολυμπιακός να παίζει έντεκα εναντίον εννιά για να επικρατήσει του ΠΑΟΚ ή ο Αβραάμ φύσηξε σαν Βαρδάρης ρίχνοντας τον προφανώς πιο γρήγορο παίκτη του ΠΑΟΚ; Κι αν μιλάμε για λάθη, παντού γίνονται, ωστόσο τόσο εξόφθαλμα πλέον;

Να υποθέσω ότι ακόμη κι αν εκτός περιοχής εκείνη τη στιγμή σκόραραν οι Θεσσαλονικείς, με παίκτη παραπάνω για 27 λεπτά στο «κάστρο Καραισκάκη» δεν μπορεί ο σχεδόν συνδρομητικός πρωταθλητής να σημειώσει δύο γκολ; Εγώ λέω ότι μπορεί, αλλά αν δεν τα καταφέρει ας μη συνεχίσει στο θεσμό. Φάουλ και κόκκινη (προφανής θέση για γκολ) θα έβγαζε ακόμα κι ο νέος -προφανώς- κάτοχος διαρκείας στην ομάδα του Πειραιά, ένας γκριζομάλλης κύριος με γυαλιά που συνεχώς είναι δίπλα στον πρόεδρο του Ολυμπιακού. Κάποιος που μοιάζει πολύ σε έναν θεσμικό παράγοντα που επί μία δεκαετία «διαρρήγνυε τα ιμάτια του» ότι δεν συνδέεται με το συγκεκριμένο πρόεδρο και την ομάδα του, μηνύοντας μάλιστα αρκετούς που του το καταλόγιζαν

Φυσικά και δεν μπορεί και δεν πρέπει την Κυριακή στη Θεσσαλονίκη να συμβεί το παραμικρό σε θέμα βίας και είναι προς συμφέρον ακόμη και των θερμόαιμων οπαδών της ομάδας να μην κάνουν κάτι που θα φέρουν την προσπάθεια ενός έντιμου ΠΑΟΚτζή όπως ο Ζαγοράκης αρκετό καιρό πίσω, αλλά στη θέση των οπαδών του δε θα μπορούσαν να είναι εκείνοι της Ξάνθης, του Αρη ή και οι λιγοστοί του Θρασύβουλου που τα έζησαν νωρίτερα φέτος; Θα ήθελαν κι αυτοί να χαρούν μία επιτυχία σαν εκείνους της Λεβερκούζεν. Αυτούς και τις ομάδες τους ποιος τους προστάτεψε όπως ζητά η πειραϊκή ΠΑΕ δικαιολογημένα σήμερα; Προς τι αυτή η διαιτητική υπερπροστασία στο Φάληρο, τη στιγμή που φτάνει μία Σεντ Ετιέν να εξαφανίσει το περί «απόρθητης έδρας-κάστρου» σερί;

Για να γυρίσω στο ματς του Ντύσελντορφ, ναι η συμπαθής λόγω μεγέθους στους διαιτητές Μπάγερν αποκλείστηκε, ενώ ο Ολυμπιακός πέρασε «πάση θυσία». Οι Βαυαροί πρέπει να ανασυνταχτούν προσπαθώντας περισσότερο ακόμη στη συνέχεια και θα το κάνουν όπως μετά από κάθε αποτυχία ως τώρα. Για να καταλάβουμε τις διαφορές ελληνικού και γερμανικού ποδοσφαίρου, αλλά κυρίως και γιατί η Μπάγερν μπορεί να ρίχνει και πεντάρες στη Λισσαβώνα όπως την περασμένη εβδομάδα.



Οι σελίδες των blogs είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Αν παρατηρείτε κάποια προβλήματα ή ασυμβατότητα με τον browser σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.


Τελευταία άρθρα
Είναι πάρτι, όχι μνημόσυνο(1366 σχόλια)
4-4-3... για να χωρέσουν όλοι(889 σχόλια)
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση ή εκτόξευση(193 σχόλια)
Ανάσταση στους Αγίους Τόπους(54 σχόλια)
Οχι βία στα... (τηλεοπτικά) γήπεδα(63 σχόλια)
Ηρθε η Ωρα μας(1985 σχόλια)
Και αν πάει τελικό η Βέρντερ;(21 σχόλια)
On: Το χαμένο στοίχημα της Team(7 σχόλια)
Το εγχειρίδιο μιας καλής μεταγραφής(53 σχόλια)
Γερμανικό λυκόσκυλο στην Ξάνθη(3 σχόλια)
Σε παράλληλη σύνδεση(90 σχόλια)
Τώρα ΜΙΛΑΝε;(2241 σχόλια)
Κρίση, με πιάνει κρίση(1679 σχόλια)
Ευρωπαϊκή μελαγχολία(19 σχόλια)
Εθνική φόρμα(31 σχόλια)
Bayer & Pompey(24 σχόλια)
18+4 γερμανικά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις(3 σχόλια)
Μεγάλο αφιέρωμα στα '80s - '90s (9ο μέρος)(12 σχόλια)
Αγγελος χωρίς φτερά (116 σχόλια)
Παραμένει πράσινος ο Τζιόλης (240 σχόλια)
Όταν το πένθος και η οργή γίνεται συλλαλητήριο(1573 σχόλια)
Παντελή(ς) έλλειψη τακτ(80 σχόλια)
Jeff Dunham: Ο εγγαστρίμυθος που "ξεγυμνώνει" την Αμερική(12 σχόλια)
Ομόνοια... (Liebe)-ρόπουλος(23 σχόλια)
Bella... Grecia(34 σχόλια)
Το χρήμα ρέει παντού(32 σχόλια)
Γιου αρ σαράουντεντ!(39 σχόλια)
Απολογισμός μιας όμορφης σχέσης(5 σχόλια)
Κλασική περίπτωση ντέρμπι(2617 σχόλια)
Λεπτή πράσινη κλωστή(202 σχόλια)
User TEN TEN
26 Μαρτίου 2009
20:07
Γκαγκακιον ....Θα απαντησω Αυριον...Τωρα δεν προλαβαινω....Διοτι εκτος τον Τριτον δρομον προς τον Σοσιαλισμον υπαρχει και η μετωπικη με την Παντοφλαν...Και ειναι χειμωνιατικες εισετι και βαρυτεραι απο τας Θερινας....
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
26 Μαρτίου 2009
20:02
Δασκαλαρα μου....Θα σου τα εξηγησω ολα δασκαλε...Γιατι δεν αναφερωμαι στον Συριζα..Γιατι η Αννανεωτικη Αριστερα ειναι ταση στον Συνασπισμο και οχι κυριαρχη αποψη..Πως και γιατι και τι πολιτικες μαλακιες κανουνε,,,Για το θεμα της πολιτικης των Συνεργασιων σου τα εχω ξαναπει αλλα τα ξεχασες...Σε συγχωρω ομως...Που να τα βγαλεις περα με τοσας ευθυνας!!!..Παντως ενας αποθανων πολιτης [το προτιμω απο συντροφος]ελεγεν οτι η σωστη πολιτικη θεση ειναι σαν ταμπουρι στον πολεμο...Αν θελουν να επιβιωσουν θα ερθουν να κρυφτουν μεσα του..Ετσι και ο Τσιπρας ...Θα αναγκαστει να προσκυνησει την Ανανεωτικη Αριστερα γιατι ειναι Ιδεολογικα Ανωτερη...Γιαυτο εξαλου επιμενει για 40 χρονια τωρα...Το γιατι δεν επιβαλλεται ιδεολογικα ειναι μεγαλη και πονεμενη ιστορια Δασκαλε...Αλλα και παλι εδω ειμαστε...Τωρα για το αλλο με τα μελη...Πρεπει να ανασκουμπωθεις Προεδρε...Θα χρειαστει να κατεβεις σε Λαικες Αγορες να μιλησεις σε Συγκεντωσεις να βγεις στην Τηλεοραση να δωσεις αυτογραφα να σαγηνευσεις και να εμπνευσεις.!!!..Αυτη ειναι η δουλεια του Χαρισματικου Προεδρου!!!!Οχι να τα περιμενουμε ολα ετοιμα.!!!..Να σημερα σου ειχα προγραμματισει ενα διαγγελμα για την 25ην Μαρτιου...Με τουτα και με ταλλα ομως δεν προλαβα...Αυριο ισως..................... Δοκτωρα ΛΑΜΟΓΙΟΝ ....Αγαπητε Ανεμοστροβιλε της Ηλειας...Προσπαθησε να καταλαβεις το εξης...Ουτε εσυ μπορεις να γραψεις τους νοικοκυραιους ουτε αυτοι να σε γραψουνε...Για ενα απλο απλουστατο λογο...Νοικοκυραιος εισαι εσυ και εσυ εισαι νοικοκυραιος.!!!..Το οτι δεν θελεις να το καταλαβεις η νομιζεις οτι εισαι καποιος αλλος δεν εχει και πολην σημμασιαν..Θαρθει μια μερα και συντομα μαλιστα που θα το συνειδητικοποιησεις.. Το να γραφεις τον εαυτον σου στα αποτετοια σου και τα αποτετοια σου στον Εαυτον σου δεν ειναι δοκιμον και ευκολως κατωοθωτεον!!!!..Αν και ειδικα για σενα δεν αποκλειω να ειναι και μεσα στην γκαμα των δυνατοτητων σου!!!Οσο για την Τζολην αστα εχω προβληματα...Τασπασε με τον Μπραντ και θελει να μου κουβαληθει εδω με πεντε κουτσουβελα.!!!..Δεν διαθετω και ξενωνα.!!!..Ζω ενα δραμα!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User gang
26 Μαρτίου 2009
19:46
Αρχιδια πατησα το εντερ.Κουιζ?Σ ενα αδιεξοδο πλακωνονται 10 ματατζηδες με κρανη-ασπιδες-γκλομπς εναντιον 10 διαδηλωτων με κρανη-ασπιδες-ματσουκια.Ποιος θελετε να νικησει?Μπορει να ακουγεται αστειο και απλοικο,ομως ειναι ΤΟ ΚΟΥΙΖ.Τωρα εσυ αυτα δεν θελεις να τα παραδεχθεις διοτι δεν σε βολευει να τα παραδεχθεις.Πως αλλιως θα κτισεις το ιδεολογικο σου κατασκευασμα για ενα αμορφο αθυρμα συμβιβασμενων με ολα νοικοκυραιων,που η δικια σου ''αριστερα''για να τους παρει με το μερος της[να τους παει αληθεια που πραγματικα?]οφειλει να κανει χιλιους δυο ρεφορμισμους-συμβιβασμους πραξη της και να ενσωματωθει τελικα μεσα στην μικροαστικη ιδεολογικη μικρονοικοτητα τους και στο αεναο''μη μου τους κυκλους ταρατε'',που παντα χαρακτηριζε αυτες τις μαζες ανθρωπων.Τεσπα.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User gang
26 Μαρτίου 2009
19:37
Και ομως υπαρχουν κατηγοριες και διαχωρισμοι μεσα στον λαο,και εξ αιτιας τους διαφερει ο τροπος που βλεπουν τα πραγματα.Ο βασικος διαχωρισμος ειναι οι ''δεξιογενεις'' και ''αριστερογενεις'',οσοι δηλαδη προερχονται απο την δεξια-συντηρητικη παραταξη ,οπως αυτη αρθρωθηκε στην κατοχη,τον εμφυλιο και τα μετεμφυλιακα χρονια,και οσοι αντιστοιχα προερχονται απο την αριστερη.Τεραστια διαφορα οπτικης,γλυκιε αστε διανοουμενε,στο πως αντιλαμβανονται τις πολιτικες καταστασεις.............Οποιος εχει μια ελαχιστη πειρα ζωης και κοινωνικων -πολιτικων συναναστροφων μπορει να το καταλαβει.Κρισιμο κουιζ?
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
26 Μαρτίου 2009
18:37
Πατάτα μεσαίου μεγέθους, μεσαίου γιατί φυσικά είναι θετικό να υπάρχει εξέλιξη στην σχολική ύλη, από την άλλη όμως οι διδαχές της ιστορίας είναι χρησιμότατες.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
26 Μαρτίου 2009
18:27
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=998908&lngDtrID=245
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
26 Μαρτίου 2009
17:54

Επίσης ΤΕΝ ΤΕΝ μπορεί να μη τους χωρίζεις σε τίποτα τους νοικοκυραίους, να είσαι σίγουρος όμως οτι αυτοί σε έχουν γραμμένο στα αρχίδια τους και ούτε καν σε υπολογίζουν σαν ύπαρξη. Και σένα και εμας τους υπολοίπους.

Αν τους φανείς χρήσιμος βέβαια, γιατί οχι ??? Λογική αντίστοιχη των κομματόσκυλων δηλαδή. Αν οχι η ίδια.

Αμαν, τέτοια αγάπη. Τρίτος δρόμος όπως τον στρίψουν οι άλλοι και οχι εμείς ΤΕΝ ΤΕΝ (μου θες και τη Τζολί. Άστην για εμάς ρεεεεεεε. Να πας να καλοπιάσεις την Παπακώστα, νοικοκυραία με τα ολα της είναι.).

Ναι μεν διαφορετικός ο τρίτος δρόμος, αλλα αυτός που πατάει το γκάζι και κρατάει το τιμόνι οδηγάει, οχι ο συνοδηγός.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
26 Μαρτίου 2009
17:48

amaeki σαφώς και δε θα υπερασπιζόταν κανείς αυτό τον τύπο.

Σίγουρα, θα κράζανε κάποιοι την χ οργάνωση που θα "χτύπαγε" όμως.

Απο παραδείγματα ? Να φαν κι οι κότες.

"Εξυπηρετούν το σύστημα", "Έτσι δεν αλλάζει η σαπίλα", "Και τι καταλάβανε ?", "Τώρα απλά η τράπεζα θα πληρώνει για την προστασία του, πάλι με λεφτά άλλων"

κτλ κτλ.

Eδω χτυπάνε τράπεζες και βγαίνετε και λέτε "Και τι έγινε ? Αφου είναι ασφαλισμένες".

Δεν εχω όρεξη όμως για περισσότερα. Παω να φαω τα μακαρόνια μου.

ΥΓ. Τι στο διάολο. Αν δε πλακώνομαι εγω, ντέρμπυ εδω μέσα δεν έχει ? Τι μαμούχαλοι που είστε..

Παρέμβαση περι σχολής.. θέλω να ξεσπάσω μπουαχαχα

ΥΓ2. ΝΑ ΚΑΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Η ΣΧΟΛΗ

ΥΓ3. ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ

Ατάκες.. "Όποιον πιάσω με σκονάκι, θα περάσει απο πειθαρχικό", "Όποιον πιάσω με σκονάκι, θα ξαναπεράσει σε 5 χρόνια για εξέταση", "Εγω είμαι ο Θεός κι αυτός ο ναός της γνώσης" - αυτό το ξεστόμισε γνωστός σας η έστω, άνθρωπος που εξαιτίας του αγανακτήσατε και εσείς, "Αυτό θα το έκανε μόνο ενας πίθηκος" - σε κοπέλα το καραμουνόπανο, "Μπορώ να σας ενοχλήσω ενα λεπτό ?" (κοπέλα πάλι) "Και φυσικά οχι", "Είστε τουρίστες, πρόβατα, ντουβάρια", "Είστε άσχετοι, δε ξέρετε τι σας γίνεται".

Ολα αυτά στη μούρη. Κι άλλες προσβολές τις οποίες θα γράψω όταν θυμηθώ. Αναρωτιέμαι, αν σε κάποιο φοιτητή, λασκάρει καμιά βίδα τι θα πάθει ο αλαζόνας είρωνας με ύψος 1,50 ..

Το καλύτερο για το τέλος.

ΥΓ4. ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ - Πότε θα πλακώσουν αναρχικοί στη σχολή μου να ευχαριστηθώ επιτέλους μια φορά..


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
26 Μαρτίου 2009
17:24
Μοναχέ ΤΕΝ ΤΕΝιέ χαρακτήριζεις ΑΔΙΕΞΟΔΗ πολιτική τη στάση του ΚΚΕ, ενώ δεν κριτικάρεις τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ!!!

Μήπως η στάση του ΣΥΡΙΖΑ δεν οδηγεί σε ΑΔΙΕΞΟΔΟ??? Αν δεν κάνω λάθος αυτοί που θέλουν συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ (Κούβελης κλπ) είναι στην γωνία. Ο πρόεδρος του (Τσίπρας???) νομίζω δεν συζητά συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ. Αν αυτή η στάση (της μη συνεργασίας) δεν οδηγεί σε αδιέξοδο, είναι απορίας άξιο που οδηγεί???

ΥΓ: Πως πάει η εγγραφή μελών?

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
26 Μαρτίου 2009
16:57
Γιαυτο διαφωνω με τον Τεν Τεν,τον οποιον θεωρω εναν καλο και γλυκο ανθρωπο,που ομως εκφραζει την συντηρητικη εως και αντιδραστικη αποψη της κοινωνιας,ντυμενη με αριστερη αμφιεση.Για αυτο η εμμονη του,με τον καρασυντηριτικο φοβισμενο νοικοκυρη,τα γκαλοπς περι ασυλου κλπ,που κατα την γνωμη του ,την στιγμη που θα γκρεμιζεται ο κοσμος του,αυτος αντι να ακολουθησει το ενστικτο της επιβιωσης του και της οικογενειας του,και να παρει στο κυνηγι οσους του κλεβουν το ψωμι,εκεινος,κατα Τεν Τεν,θα προτιμησει να βρει καταφυγιο πισω απο τις ασπιδες του νομου και της ταξης.Ισως να υπαρξουν και τετοιοι,δεν αμφιβαλλω.Ομως χρεος μας ειναι πως και που θα σταθουμε,οταν οι υπολοιποι πολλοι βγουνε στους δρομους της φωτιας και της επιβιωσης.Και οχι να γινομαστε οπισθοφυλακη των πιο συντηρητικων και ιδεολογικα εξαπατημενων κοινωνικων στρωματων Kαταγγελω Στηλιτευω διαφωνω κατακεραυνωνω!!!!
Κατ αρχας απο που και ως που καλο και γλυκο Ανθρωπακι ο ΤΕΝ ΤΕΝ...Εως που ειναι διατεθειμενοι να φθασωσιν οι Αθλιοι συκοφανται!!!Ποσον χαμηλα θα ριξουν την συζυτησιν και τι υπουλα και ανεντιμα μεσα θα μεταχειρισθουν δια να πετυχουν τους αθλιους σκοπους των!!!Ακου καλον και γλυκον!!!
Η Πραγματικοτης ομως ειναι εδω δια να τους διαψευδει και να τους προσγειωνει!!!
Διοτι ο ΤΕΝ ΤΕΝ ειναι ενας μαλλον πικρος τυπος....
Μιγμα Κλιντ Ηστγουντ στον επιθεωρητηΚαλλαχαν και Τσαλς Μπρονσον με τον ελαφρυν ποντικισον μυστακα!!!...
Αυτη ειναι η σκληρα πραγματικοτης και οτι να κανει το Γκαγκακιον και τα παπαγαλακια του δεν μπορει να την αλλαξει!!!
Αλλα να συμφωνουσα και πουθενα αλλου τι καλα που θατανε!!!
Αλλα φευ!!!
Διοτι ο ΤΕΝ ΤΕΝ δεν χωριζει τους νοικοκυραιους σε συντηρητικους και φοβισμενους και σε Επαναστατες και ατρομητους ουτε σε δεξιους και Αριστερους η Ολυμπιακους και Παναθηναικους...
Νοικοκυραιοι ειναι ο Ελληνικος λαος η αν οχι το 100% το 90%...
Το Υπολοιπον 10% ειναι οι ανοικοκυρευτοι η οι βολεμενοι...
Και το Γκαγκακιον και ο Λαμογιος και ο Παπιας και ο Δασκαλος μου και ο ΤΕΝ ΤΕΝ και οι παντες ολοι εδω μεσα με πρωτον τον Λαμογιον ανοικουμε φυσει και θεση στους νοικοκυραιους και αυτο δεν αλλαζει με ψευδαισθησεις και επαναστατικες ταμπελες...
Επισης ανεπτυξαμεν λεπτομερως την επιθεσιν που δεχοναι σημερον αυτοι οι νοικοκυραιοι...
Ετονισαμεν και επιχειρηματολογησαμεν δια παραδειγματων οτι δεν ευτυχουν να εχουν πλεον Ελευθεραν Βουλησιν...
Εξηγησαμεν διατι οι στοχοι και οι δυνατοτητες των καθεστωτων δεν ειναι πλεον να συμμορφουνται οι νοικοκυραιοι προς τα κελευσματα του κρατους μη μπορωντας να κανουν αλλιως αλλα διοτι γουσταρουν να υπακουουν και τα θεωρουν σωστα. τιμια και ηθικα!!!
.Στοχος ειναι να δημιουργηθουν ομαδες νοικοκυραιων που θα υπερασπιζονται συνειδητα το συστημα αδιαφορουντες η μη λαμβανοντες υπ οψιν των οτι πιθανον αυτο να αντιβαινει προς τα αντικειμενικα τους συμφεροντα.!!!..
Τονισαμεν οτι η επιθεση της Αρχουσας ταξης σημερα δεν γινεται μονο στο στομαχι και την τσεπη των νοικοκυραιων αλλα και στο τροπο λειτουργειας του εγκεφαλου των..
Ετονισαμεν επισης οτι επαναστασεις ερημην και εναντιον τον νοικοκυραιων καταληγουν σε πραξηκοπηματα και δικτατορειες..
.Επομενως ειναι σιγουρον οτι οι συνθηκες θα βγαλουν τους νοικοκυραιους στους δρομους..
.Το ζητημα ομως ειναι πως θα τους βγαλουν...
Για να καταστρεψουν και να πλατσικολογησουν κατα δικαιων και αδικων.???..
Για να διαχωριστουν αναλογως επαγγεγματος συμφεροντων πολιτικης η και ποδοσφαιρικης τοποθετησης και να χτυπαει ο Ενας τον αλλον και τελικως να εκτονωνονται μεταξυ τους υπηρετωντας ουσιαστικα το συστημα????
Η συνειδητοποιημενους οργανομενους και αποφασισμενους να ξεπερασουν το συστημα.???..
Και δυστυχως οπως εχομεν επανηλημενως αποδειξει και σκριπτα μανετ σ αυτα τα μπλοκ ουσιαστικα οι στοχος του συστηματος εξυπηρετειται απο αδιεξοδες πολιτικες σαν του ΚΚΕ η της εξωκοινοβουλειτικης Αριστερας
Ενω το δευτερο σκελος του ζητουμενου δηλαδη κινημα οργανωμενο συνειδειτοποιημενο και αποφασισμενο μονο ο Τριτος δρομος μπορει να δημιουργησει και να εγγυηθει.!!!.
.Γιαυτο ειναι και επικαιρος και αμεσα εφαρμοσημος και ακρως επαναστατικος...
Ειναι βεβαια και ακρως συκοφαντημενος δια συγκεκριμενους λογους τους οποιους μπορουμε ευκολως να αναλυσωμεν αν ενδιαφερεται κανενας...
Εκει λοιπον ειναι η διαφωνεια μας και οχι που θα σταθουμε οταν βγουμε στους δρομους...
Υποθετω βεβαιως σε σταυροδρομι και υποστεγον.!!!

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Amaeki Otitzi
26 Μαρτίου 2009
10:33
"αρνήθηκε να επιστρέψει την υπέρογκη σύνταξή του, παρά το γεγονός ότι η τράπεζα διεσώθη κατόπιν κυβερνητικής παρέμβασης"

Σοβαρά μιλάς τώρα ρε ΘΒ?? Αυτό έχεις καταλάβει εσύ? ότι θα είχε κάποιος εδώ μέσα(εγώ βάζω εκτός τον Θέμη) υπερασπιστεί το μ%$%$% αυτόν?

Μέσα στον απολυτότητα και το χάος των σκέψεών σου δεν έχεις κατάλάβει το παραμικρό για τους συνομιλητές σου μου φαίνεται...

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
26 Μαρτίου 2009
02:05
Το όνομα? Μπαα μια χαρά ακούγεται, ειδικά σε σχέση με τις σέχτες και τις χρυσές αυγές.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
26 Μαρτίου 2009
00:56
Ακόμα δεν τους κορόιδεψες για το όνομα που διαλέξαν να αυτοαποκαλούντε ρε Papia !!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
26 Μαρτίου 2009
00:50
Στάααααανταρ.. Απλά επειδή έγινε κάπου αλλού πρώτα, κρατάτε πισινή παλιοκουφάλες..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
26 Μαρτίου 2009
00:45
Θα αστειεύεσαι νομίζω... Δείξε μου έναν (1) που θα το έγραφε αυτό - ακόμα και ο themis δε νομίζω να το έγραφε.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
26 Μαρτίου 2009
00:13

Τι χαμόγελο μου χάρισες..

Αν το κάνανε αυτό στην Ελλάδα, θα ερχόντουσαν οι φιλήσυχοι του blog και θα λέγανε "αν οι αριστεροί φασίστες ήταν στην Αγγλία, δε θα τολμούσαν να κάνουν κάτι τέτιο διότι εκεί δε παίζουν" και λοιπές παπαριές..


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User LucasVelidakis
25 Μαρτίου 2009
18:53
Θέμη, το να έχεις δουλειά και να την προστατεύεις ώστε να επιβιώσεις, το θεωρείς λαϊκισμό; Για ποιο προνόμιο μίλησα, πλην της διατήρησης δουλειάς και της έκκλησης να μην πληρώσουν το μάρμαρο οι εργαζόμενοι; Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.

Για την κρίση, μόνο σήμερα, αν θες διάβασε αυτό και δες τα λινκς στο τέλος--> http://www.flash.gr/page.ashx?pid=9&aid=290965&cid=8  Σήμερα δούλευα... και λόγω κρίσης μου βγήκε ο κώλος.

Αν διάβαζες το κείμενο μου στις 04:28 θα καταλάβαινες τι σημαίνει κρίση στην Ελλάδα, τι στο εξωτερικό και πως εξελίσσεται. Επαναλαμβάνω, στην Ελλάδα ο όγκος της κρίσης δεν ήρθε ακόμα, άρα ό,τι πληρώνουμε οφείλεται προς το παρόν στην ανικανότητα της κυβέρνησης, η οποία πριν 5 ΜΗΝΕΣ μιλούσε για θωρακισμένη οικονομία.

Να το ξαναπώ ή θα το πάρεις delivery;

Και ναι, οι ευρωπαϊκές χώρες που βλέπουν τις κυβερνήσεις τους να καταρρέουν αντιλαμβάνονται ότι αυτό οφείλεται στις επιλογές των κυβερνήσεων τους, όπως στην Ισλανδία, η οποία υπερεπένδυσε στο εξωτερικό, χωρίς να μπορεί να καλύψει τα ανοίγματα της.

Και πες μου ειλικρινά ρε Θέμη. Δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις γιατί δεν μας αποκαλύπτεις, αλλά αν είσαι μισθωτός και έρθει ο άλλος και σου πει "απολύεσαι, έχουμε περικοπές", δεν φρικάρεις;

Και για φαντάσου να είσαι και καλός στη δουλειά σου. και φαντάσου επίσης να έχεις παιδιά να ζήσεις! Πω πω... λαϊκίζω τώρα, δεν θέλω να χαθούν "τα προνόμια (κατακτήσεις) που έχουν αποκτήσει οι εργαζόμενοι" (δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεσαι τι μαλακία είπες εδώ).


Και αυτό για τον Λαμόγιο... http://www.flash.gr/page.ashx?pid=9&aid=290987&cid=8

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
25 Μαρτίου 2009
17:36
Το βιάζεσαι πήγαινε στην ανακύρηξη της μέρας της κουκούλας και μόνο.

Το μελοντολόγος πήγαινε στην αναφορά σου στο flash ότι τα γεγονότα της Γαλλίας που παρέπεμπες αφορούν το παρόν και το μέλον.

Ούτε το δικό μου κουράγιο ήταν μοιρολατρικό. Αλλωστε προσπαθώ να τα δω αισιόδοξα σε αντίθεση με την αντίληψη σου που είναι απαισιόδοξη.

Ανέφερες κάποιους που ενδεχομένως είχαν σωστές και εγκαιρες απόψεις (πράγμα το οποίο είναι εξαιρετικά δύσκολο). Αλήθεια πόσοι άραγε είχαν προβλέψει την κατάρευση της Lehnman Brothers ή των άλλων κολοσσών??? Πόσοι???

Λες ότι στην Ελλάδα είναι οι κυβερνώντες ανίκανοι και υπεύθυνοι για όλα τα δεινά, τότε και σε όλες τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που καταρρέουν ή θα καταρεύσουν φταίνε μόνο οι κυβερνώντες??? Δεν είναι αποτέλεσμα του Τσουνάμι που επικρατεί παγκοσμίως και το οποίο θα μας είχε διαλύσει αν δεν είμασταν στην ζώνη του Ευρώ.

Οι αντιλήψεις σου προσεγγίζουν την αριστερά που λαϊκίζει και δεν θέλει να πειραχτούν τα προνόμια (κατακτήσεις) που έχουν αποκτήσει οι εργαζόμενοι.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User LucasVelidakis
25 Μαρτίου 2009
16:46
Θέμη σε ικετεύω να μου υποδείξεις που βιάζομαι και που υπερβάλω. Δωσε τα στοιχεία που εσύ διαπίστωσες υπερβολή. Εκτός αν σε χάλασε τόσο το ότι προβλέπω πτώση της ΝΔ.

Ανοιξε τα στραβά σου λοιπόν και δες: Έπεσε χθες η κυβέρνηση της Τσεχίας, σήμερα στην Ουγγαρία ζητάει εκλογές ο πρόεδρος της χώρας, προηγήθηκε πτώση της κυβέρνησης σε Ισλανδία και Λετονία, τρίζει η καρέκλα της κυβέρνησης στην Ιρλανδία. Μελλοντολόγος είμαι;

Λες: "Κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει πριν 4-5 μήνες ή τον Σεπτέμβριο τι θα ακολουθούσε". Μπούρδες! Όλοι οι σοβαροί οικονομικοί αναλυτές το προέβλεπαν, και στην Ελλάδα, την επερχόμενη κρίση. Πριν 4-5 μήνες οι μαλάκες που ψηφίζεις διαβεβαίωναν ότι η οικονομία μας είναι θωρακισμένοι.

Αυτοί οι καραγκιόζηδες είχαν ρόλο μελλοντολόγου, όχι εγώ. Και αυτοί μας φέρνουν στο χείλος του γκρεμού.

Και που' σαι. Με κλανιές δεν βάφονται αυγά. Ούτε υπομονή, ούτε κουράγιο θέλει. Σωστές πολιτικές και χρηστή διοίκηση πρέπει. Δεν έχουμε...

Το δικό μου "καλό κουράγιο" πήγαινε στους δόλιους τους εργαζόμενους που πληρώνουν το μάρμαρο της κρίσης, δεν το έθεσε μοιρολατρικά. Αυτά για τα ζώα.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
25 Μαρτίου 2009
16:46
Στην επιλογή παροχέα πρέπει να λαμβάνεις υπόψη σου το μέγεθος της εταιρείας για να μην αντιμετωπήσεις προβλήματα σύνδεσης (πχ Λανέτ κλπ).

Και εγώ παλιά ήμουν στην ΑΛΤΕΚ (3 χρόνια ή και περισσότερο) αλλά από τον Αύγουστο πέρσι αντιμετώπησα προβλήματα και έφυγα. Βέβαια μόνο ο ΟΤΕ σε έβαζε στο δίκτυο του μέσα σε μία βδομάδα για αυτό κατέληξα σε αυτόν. Οι άλλοι θέλανε τουλάχιστον 3 βδομάδες.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
25 Μαρτίου 2009
16:38
Luca έγινες ΜΕΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ???

Πάντως οι εξελίξεις τρέχουν και τα δεδομένα συνεχώς αλλάζουν. Κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει πριν 4-5 μήνες ή τον Σεπτέμβριο τι θα ακολουθούσε.

Συμφωνώ ότι χρειάζεται ΚΟΥΡΑΓΙΟ και ΥΠΟΜΟΝΗ για να αντιμετωπήσουμε τις καταστάσεις που ήλθαν ή θα ρθούν.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
25 Μαρτίου 2009
16:20

Δε τη διάλεξα εγω. Όταν πάει κάτι καλά, δε το αλλάζω προσωπικά.

Απλά άλλοι επέλεξαν με μόνο κριτήριο το γαμημένο το κόστος. Μη έχοντας καμία απολύτως ιδέα απο παροχή υπηρεσιών internet, ποιός είναι στην αγορά περισσότερα χρόνια και λοιπά χρήσιμα..


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
25 Μαρτίου 2009
16:18

Αυτή είναι η μαλακία. Οτι δε καήκατε και απλά κινδυνεύσατε. Βασικά κινδυνεύσατε λόγω δικής σας μαλάκυνσης εγκεφάλου, αλλα ο παρονομαστής είναι ο κίνδυνος.

Μυρίσατε δακρυγόνο, το μπερδέψατε με καπνό, υποθέσατε για ανύπαρκτη πυρκαγιά με μπολιασμένα τα μυαλά απο τα ΜΜΕ και χεστήκατε.

Lucas μαρέσει που τα συνθηματά μου, γίνονται πράξη μετα απο εύλογο χρονικό διάστημα χοχοχοχο

Θυμάσαι το καθημερινό φωτιά στις τράπεζες ε ???

Κάθε μέρα γίνεται και επίθεση.

Κάτσε να το γράψω εις τριπλούν μιας και κατέχω μια αύρα..

ΦΩΤΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ ΜΑΖΙ

(Το φωτιά στα παντζάκια μας όταν ελεω κρίσης, μας πάρουν και οτι άλλο έχουμε, αργεί λίγο, αλλα υπόσχομαι οτι θα εμφανιστεί κι αυτό)


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
25 Μαρτίου 2009
16:15
ThouVou αλήθεια με τι κριτήρια διάλεξες τη συγκεκριμένη εταιρεία?
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
25 Μαρτίου 2009
16:14
Luca όπως πάντα βιάζεσαι. Δεν ξέρεις την παροιμία για το τι παθαίνει όποιος βιάζεται???? ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ!!!

Ακου ΗΜΕΡΑ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ!!! Μήπως ήθελες να πεις ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ & ΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ???

Λες

Αν προσθέσουμε στη συνολική εικόνα τις συστάσεις του State dept και την αρνητική δημοσιότητα που "απήλαυσε" η χώρα μας λόγω τρομοκρατίας κλπ, ζήτω που καήκαμε.

Ενώ δεν αναφέρεις την ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΑΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ που απήλαυσε η χώρα μας λόγω ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ και των λεηλασιών που προκάλεσαν!!!

Από τη δράση των οποίων όντως κινδυνεύσαμε να καούμε. Ελπίζω να την γλιτώσαμε.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
25 Μαρτίου 2009
14:15

 

Μπορώ να "δυσφημήσω" - αυτοί μόνοι τους το καταφέρνουν -  τη VIVODI ελεύθερα απο εδω άραγε ?

ΜΑΓΚΕΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ VIVODI. Είναι εταιρεία ΕΝΤΕΛΩΣ για τον πούτσο (οι δυο γραμμές είναι ειλικρινέστατες και περιγράφουν επιεικώς - δε κάνω πλάκα - τη Vivodi).

1. Ενα μήνα περίπου συνδρομητής, εκατοντάδες disconnect, εισβολή τρίτων και προσπάθεια αλλαγής firmware (απίστευτη ασφάλεια έτσι ?) μέσω wireless.

2. 4 μέρες συνολικά χωρίς τηλέφωνο (και internet φυσικά).
 
Την πρώτη φορά επειδή έριχνε κεραυνούς, έπεσε.. Σηκώθηκε την επόμενη μέρα το βράδυ..

Οι άλλες 3 λόγω του firmware και με απίστευτες χρεώσεις αφου για τεχνική υποστήριξη χρεωνόμουν κινητό.

Στο τέλος έπρεπε λένε να στείλω fax !!!!!!!! για να τους πω το πρόβλημα και να το διευθετήσουν.

"Τεχνικό δε μπορείτε να στείλετε ?"
"Πρέπει να στείλετε fax στην εταιρεία μας"

Στο τέλος τα κατάφεραν. Φτάσαμε μέχρι Χαλάνδρι με το router στα χέρια..

3. Παρότι μας "το έφτιαξαν" το router, πάλι πέφτει η σύνδεση χωρίς κανένα απολύτως λόγω.

4. Τα φράγκα τα τσίμπησαν με τη μία οι μάγκες όμως.

5. Είναι τόσο ξεφτίλες οι ιθύνοντες που για τη δική τους ανικανότητα ωστε να κάνουν την επιχείρηση ρολόι, κρύβονται στα γραφεία τους και αναγκάζουν τους πελάτες να τα χώνουν στα παιδιά που δουλεύουν εκεί για 800 ευρώ (και αν).

ΥΓ. Προτιμήστε Forthnet. Αν και έχει και αυτή κάποια άλλης φύσεως προβλήματα - τύπου γραφειοκρατίας - στο επίπεδο τηλέφωνο-ίντερνετ είναι άψογοι. 2 χρόνια και τα disc μετρημένα στα δάχτυλα του ενος χεριού, τηλέφωνο πάντα ενεργό. Δηλαδή ότι πλήρωνες το έπερνες εν αντιθέση με τους ξεφτιλισμένους της VIVODI.

YΓ2. ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ VIVODI φύγετε όλοι, προλαβαίνετε. Εκτός αν σας αρέσει να πετάτε χρήματα και να ξοδεύετε χρόνο πάνω απο τηλέφωνο, οπότε είναι μια εταιρεία που θα σας ικανοποιήσει στο μέγιστο


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
25 Μαρτίου 2009
13:49
Δεν είμαι οικονομολόγος, άρα δεν μπορώ να κάνω προβλέψεις για την έξοδο από τη στενωπό της κρίσης. Σοβαροί αναλυτές έχουν μιλήσει για 2-3 χρόνια, ενώ κάποιοι άλλοι ακόμα και για δέκα.

Μια χαρά τα λες και στο υπόλοιπο κείμενο βέβαια, αλλα σε συστήματα όπως ο καπιταλισμός, έτσι κι αλλιώς, είναι αδύνατον να γίνουν προβλέψεις για παραπάνω απο τα 3-4 χρόνια που ακολουθούν. Είτε για κρίση, είτε για αλλαγή πολιτικής-διαχείρισης κοκ.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User gang
25 Μαρτίου 2009
13:48
Και επισης πιστευω,οτι ολο αυτο δυσκολα συμμαζευεται απο τους κυβερνητες και τους εξουσιαστες.Πολλοι συμπολιτες μας θα αναγκασθουν να βγουν στους δρομους,απο καθαρα ενστικτα επιβιωσης,και διαβιωσης σε ενα υποφερτο επιπεδο που εχει στο μυαλο του ο καθενας απο εμας σαν ανθρωπινα αποδεκτο επιπεδο διαβιωσης ενος Ευρωπαιου του 2009.Και θα ζητησουν ευθηνες.Η κριση η πολιτικη-οικονομικη καταρευση επαναφερει στο προσκηνιο τον πραγματικα πολιτικο λογο,σκεψη και συνειδηση,σε φερνει ενωπιος-ενωπιω με τον εαυτο σου και τους συμπολιτες σου..................................Γιαυτο διαφωνω με τον Τεν Τεν,τον οποιον θεωρω εναν καλο και γλυκο ανθρωπο,που ομως εκφραζει την συντηρητικη εως και αντιδραστικη αποψη της κοινωνιας,ντυμενη με αριστερη αμφιεση.Για αυτο η εμμονη του,με τον καρασυντηριτικο φοβισμενο νοικοκυρη,τα γκαλοπς περι ασυλου κλπ,που κατα την γνωμη του ,την στιγμη που θα γκρεμιζεται ο κοσμος του,αυτος αντι να ακολουθησει το ενστικτο της επιβιωσης του και της οικογενειας του,και να παρει στο κυνηγι οσους του κλεβουν το ψωμι,εκεινος,κατα Τεν Τεν,θα προτιμησει να βρει καταφυγιο πισω απο τις ασπιδες του νομου και της ταξης.Ισως να υπαρξουν και τετοιοι,δεν αμφιβαλλω.Ομως χρεος μας ειναι πως και που θα σταθουμε,οταν οι υπολοιποι πολλοι βγουνε στους δρομους της φωτιας και της επιβιωσης.Και οχι να γινομαστε οπισθοφυλακη των πιο συντηρητικων και ιδεολογικα εξαπατημενων κοινωνικων στρωματων.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
25 Μαρτίου 2009
13:41

(ποσο μαλάκας είμαι..)

Ανοίγω το site του Lucas αλλα ο explorer μαλακίζεται (οχι ρε ΔΕ γουστάρω firefox) και μου εμφανίζει μόνο το 1/4 της σελίδας.
Δε φροντίζω να κάνω ενα refresh, οπότε πετάγομαι αμέσως εδω διαβάζοντας μόνο αυτά που φαινόντουσαν και γράφω "Lucas είναι εικόνες και απο το πολύ πολύ.. φρέσκο παρελθόν. Στη Sony νομίζω είχε γίνει παρόμοια κίνηση. Στη Γαλλία, χωρίς να είμαι σίγουρος, βαριέμαι να τσεκάρω".

Μόλις τελειώνω εδω το μήνυμα, παω κάνω refresh, διαβάζω ολη την είδηση και ναι..

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ EXPLORER


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User gang
25 Μαρτίου 2009
13:32
Δεν θα χαθει ρε Λουκα.Εγω συμφωνω με οτι λες,αλλωστε εδω και χρονια ελεγα στον κυκλο μου οτι η ελληνικη οικονομια ειναι μια φουσκα,που στηριζεται σε αερατο,ανυπαρκτο χρημα,αναξελεγκτα τραπεζικα δανεια,μεταχρονολογημενες και μουφα επιταγες κλπ-κλπ,και οτι καποια στιγμη ολο αυτο θα σκασει.Για τον λογο αυτον απεκλεια την σκεψη να προχωρησω σε αιματηρες οικονομικα και μακροχρονιες επενδυσεις στην δουλεια μου...................Οσοι τις εκαναν,τωρα την εχουν πατησει ασχημα.Το ασχημο ειναι οτι το σπασιμο της ελληνικης φουσκας συνεπεσε με το σκασιμο των αμερικανικων ομολογων και την παγκοσμια κριση,πραγμα που την κανει πολυ πιο αγρια και τρομακτικη.Πολλα μαγαζια θα κλεισουν,συμπολιτες μας θα βρεθουν στην ανεργια και την ανεχεια,και ολοι μαζι ενωπιον των ευθηνων μας.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή

Υπόλοιπα σχόλια
1-30 | 31-60 | 61-90 | 91-90 |