opinion.gif Blogs:
PaparazziΆρθρα
 Αρχείο

rss
Ο άλλος Καραγκούνης Κατηγορήθηκε για τον θεατρινισμό του. Κατηγορήθηκε για τον υπερβάλλοντα ζήλο του. Χαρακτηρίστηκε λούζερ. Τα πυρά του κόσμου στρέφονταν συνήθως εναντίον του. Εφυγε από τον Παναθηναϊκό με την στάμπα του αποτυχημένου. Σημαδεύτηκε από τη στείρα από τίτλους, περίοδο του τριφυλλιού. Και τώρα επιστρέφει καβάλα στ’άλογο.
Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2007

Κατηγορήθηκε για τον θεατρινισμό του. Κατηγορήθηκε για τον υπερβάλλοντα ζήλο του. Χαρακτηρίστηκε λούζερ. Τα πυρά του κόσμου στρέφονταν συνήθως εναντίον του. Εφυγε από τον Παναθηναϊκό με την στάμπα του αποτυχημένου. Σημαδεύτηκε από τη στείρα από τίτλους, περίοδο του τριφυλλιού. Και τώρα επιστρέφει καβάλα στ’άλογο.

Ο Γιώργος Καραγκούνης, περί ου ο λόγος, είναι από τους πιο περίεργους ποδοσφαιριστές στην ιστορία του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Ο χαρακτηρισμός «περίεργος» δεν σημαίνει και κακός. Απλώς ο 30χρονος μέσος έχει μια απίστευτη δυνατότητα. Μπορείς να τον μισήσεις και την ίδια στιγμή μπορείς να τον λατρέψεις.

Αποδεδειγμένα έχει μεγάλη αγάπη για το ποδόσφαιρο. Και το απέδειξε περίτρανα στα γήπεδα της Πορτογαλίας με τη φανέλα της Εθνικής, στην κορύφωση της ποδοσφαιρικής του καριέρας. Όταν είναι ελεύθερος, όταν δεν έχει άγχος και όταν δεν ακούει τη μουρμούρα της εξέδρας, ο Καραγκούνης μπορεί να μετατραπεί στον κορυφαίο ποδοσφαιριστή στη θέση του.

Τέσσερα χρόνια μετά το διαζύγιό του με τον Παναθηναϊκό, ο «τυπάρας» επιστρέφει. Επιστρέφει σαν ήρωας, σαν Μεσσίας, σαν τον παίκτη που θα οδηγήσει την ομάδα στον δρόμο των επιτυχιών. Τι άλλαξε και η πλειοψηφία των φιλάθλων βλέπουν με καλό μάτι πλέον τον Καραγκούνη; Απλά τα πράγματα. Ο Καραγκούνης έχει κάτι που δεν έχουν οι περισσότεροι παίκτες της ομάδας και το οποίο έλειψε στα τέσσερα χρόνια της απουσίας του. ΠΑΘΟΣ. Ο Γιώργος είναι ο ποδοσφαιριστής που παθιάζεται, που παλεύει στον αγωνιστικό χώρο μέχρι το τελευταίο σφύριγμα, που δεν θέλει να χάνει κι αν αυτό γίνει, τουλάχιστον να γίνει με αξιοπρέπεια.

Με την αποχώρηση του Γιώργου Καραγκούνη το 2003 ο Παναθηναϊκός έχασε αυτό το πάθος, έχασε τον παίκτη που τιμά και ματώνει τη φανέλα που φορά. Μιλούσα την Κυριακή με έναν καλό φίλο και μου τόνιζε πως «η επιστροφή του Καραγκούνη είναι η καλύτερη μεταγραφή της ομάδας την τελευταία δεκαετία». Υπερβολική φράση, θεωρώ, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα γιατί το λέει. Γιατί τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια πέρασαν τόσοι και τόσοι παίκτες από το τριφύλλι και ουδείς κατάφερε να μπει στην καρδιά των οπαδών, ουδείς κατάφερε να ακούσει το όνομά του στην εξέδρα, ουδείς κατάφερε να αγαπηθεί ή ακόμα και να γίνει το «μαύρο πρόβατο». Καμιά φορά χρειάζεται κι αυτό.

Υπάρχει, όμως, και κάτι άλλο σημαντικό στην περίπτωση του Γιώργου Καραγκούνη. Εφυγε κύριος από τον Παναθηναϊκό. Δεν κατηγόρησε κανέναν, δεν έριξε μαύρη πέτρα πίσω του και δεν φρόντισε, με την πρώτη ευκαιρία, να αρχίσει τις κατηγορίες όταν πέρασε την πόρτα της Παιανίας.

Από εδώ και στο εξής θα ακούσετε και θα διαβάσετε πολλές απόψεις για τον διεθνή μέσο. Ολες, όμως, δεν θα έχουν καμία σχέση με αυτές προ τετραετίας. Απαντες πλέον στάζουν μέλι για τον Καραγκούνη, του πλέκουν το εγκώμιο και κυρίως ξεχνούν πως οι ίδιοι τον κατηγόρησαν ουκ ολίγες φορές για όλα τα ελαττώματά του που αίφνης έγιναν προτερήματα.

Μήπως τα ίδια δεν έγιναν όταν η Ελλάδα πήρε το Euro; Ο λούζερ Καραγκούνης της γενιάς της Ριζούπολης, έγινε το απόλυτο εργαλείο του Οτο Ρεχάγκελ, ο τυπάρας της Εθνικής ομάδας.



Οι σελίδες των blogs είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Αν παρατηρείτε κάποια προβλήματα ή ασυμβατότητα με τον browser σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.


Τελευταία άρθρα
Είναι πάρτι, όχι μνημόσυνο(1219 σχόλια)
4-4-3... για να χωρέσουν όλοι(889 σχόλια)
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση ή εκτόξευση(193 σχόλια)
Ανάσταση στους Αγίους Τόπους(54 σχόλια)
Οχι βία στα... (τηλεοπτικά) γήπεδα(63 σχόλια)
Ηρθε η Ωρα μας(1985 σχόλια)
Και αν πάει τελικό η Βέρντερ;(21 σχόλια)
On: Το χαμένο στοίχημα της Team(7 σχόλια)
Το εγχειρίδιο μιας καλής μεταγραφής(53 σχόλια)
Γερμανικό λυκόσκυλο στην Ξάνθη(3 σχόλια)
Σε παράλληλη σύνδεση(90 σχόλια)
Τώρα ΜΙΛΑΝε;(2241 σχόλια)
Κρίση, με πιάνει κρίση(1679 σχόλια)
Ευρωπαϊκή μελαγχολία(19 σχόλια)
Εθνική φόρμα(31 σχόλια)
Bayer & Pompey(24 σχόλια)
18+4 γερμανικά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις(3 σχόλια)
Μεγάλο αφιέρωμα στα '80s - '90s (9ο μέρος)(12 σχόλια)
Αγγελος χωρίς φτερά (116 σχόλια)
Παραμένει πράσινος ο Τζιόλης (240 σχόλια)
Όταν το πένθος και η οργή γίνεται συλλαλητήριο(1573 σχόλια)
Παντελή(ς) έλλειψη τακτ(80 σχόλια)
Jeff Dunham: Ο εγγαστρίμυθος που "ξεγυμνώνει" την Αμερική(12 σχόλια)
Ομόνοια... (Liebe)-ρόπουλος(23 σχόλια)
Bella... Grecia(34 σχόλια)
Το χρήμα ρέει παντού(32 σχόλια)
Γιου αρ σαράουντεντ!(39 σχόλια)
Απολογισμός μιας όμορφης σχέσης(5 σχόλια)
Κλασική περίπτωση ντέρμπι(2617 σχόλια)
Λεπτή πράσινη κλωστή(202 σχόλια)
User passenger79
18 Αυγούστου 2007
01:36
Αν ο ΠΑΟΚ πάρει τον Καψή, για μένα είναι κακό... Χωρίς να με νοιάζει ο ΠΑΟΚ, θεωρώ πως κάποιο παλικαράκι θα μπορούσε να πάρει ματς στα πόδια του... Τα ίδια ισχύουν και για τον Βρύζα... Προς Θεού, δεν φταίνε οι παίκτες αν κάποιοι τους προτιμούν και τους παίρνουν στις ομάδες... Ούτε φταίνε οι κάθε λογής αμφιβόλου προέλευσης ξένοι και κοινοτικοί που καταλαμβάνουν θέση στα γήπεδά μας... Αυτό που φταίει είναι πως στην Ελλάδα έννοιες όπως μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και προγραμματισμός είναι ξένες... (Long term planning is greek to Greeks!)
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
17 Αυγούστου 2007
23:48
Εμείς κλέψαμε τον Φύσσα από την Ρεάλ και ο γαύρος τον Ρομπέρτο Κάρλος. Ασχετο που ο συγκεκριμένος παίκτης κατέληξε στην Τουρκία.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
17 Αυγούστου 2007
23:46
passenger79 είναι καλό αυτό? Γιατί ο ΠΑΟΚ είχε πάρει τον Γεωργιάδη (τον επονομαζόμενο μπέμπη) πέρσι, ενώ φέτος τον Βρύζα (πόσο χρονών είναι?), τον Λάκη και επέστρεψε ο Ουντέζε. Δηλαδή παίκτες τελειωμένους (συμπληρώνουν κάποια ένσημα που τους λείπουν).
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User passenger79
17 Αυγούστου 2007
22:46
Γράψε λάθος themis65, σωστά ήταν ο Mr. Rogue που το είπε... το έγραψα μέσα στην συγκίνησή μου λάθος... O Juan Antonio Samaranch είπε το τιμημένο "iz Atens" και τότε όλοι χαρήκαμε επειδή μάθαμε πως θα το φάμε το "δαχτυλάκι"... Όσο για τον Καψή διαφωνώ κάθετα... Έχει παίξει 2 χρόνια καλή μπάλα, μια στην ΑΕΚ και μια στη Γαλλία... Από την άλλη πλευρά, όσο αφορά την δημόσια εικόνα του, δίδει την εντύπωση σπάνιου και καλού χαρακτήρα... Αλλά άλλο το ένα, άλλο το άλλο... Φήμες γράφουν πως παίρνει μεταγραφή στον ΠΑΟΚ... Ίδωμεν
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
17 Αυγούστου 2007
21:54
Τον Φύσσα τον κλέψατε απο την Ρεάλ τελευταία στιγμή. Έγκυρη πληροφορία και μη γελάσει κανείς (μπροστά στον themi) με αυτό. Εντάξει ????????
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
17 Αυγούστου 2007
20:47
passenger79 το "Efharistume Athina, Efharistume Ellanta!" το είπε ο Ζαν Ρογκ όχι ο Juan Antonio. O Μιχάλης Καψής όχι ο Μιχαλάκης ΗΤΑΝΕ φοβερός αμυντικός. Τωρα είναι όμως ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ. Επρεπε να είχε αποσυρθεί, μετά και από τους τραυματισμούς που τον ταλαιπώρησαν, ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΝΣΗΜΑ, γι αυτό πήγε στην Κύπρο.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
17 Αυγούστου 2007
20:39
Ο Φύσσας, όπως και ο Καραγκούνης αν ήταν ελεύθεροι ή αν ήθελαν θα γινόντουσαν παίκτες του γαύρου, όπως μας ειχαν τρελάνει οι εφημερίδες για τον Παπαδόπουλο πέρσι (το ξέχασες?) μέχρι να υπογράψει στον Παναθηναϊκό. Οτι φυσικά θα υπέγραφε στον ολυμπιακό, ακόμα υπογράφει. Βέβαια το μόνο που υπέγραψε είναι το γκολ της νίκης μας στο Καραϊσκάκη. Το θυμάσαι? ή το έκανες γαργάρα, όπως γαργάρα κάνατε οι γαύροι τα δημοσιεύματα που αναφέρονταν στους Μακελελέ, Κολοκίνι, Ρεκόμπα και τόσων άλων μεγάλων ποδοσφαιριστών.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
17 Αυγούστου 2007
01:40
lol
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User passenger79
17 Αυγούστου 2007
01:32
Athoo Lamogio είσαι προκατηλλημένος με τον Μιχαλάκη τον Καψή... Ντροπή σου... είναι ο καλύτερος αμυντικός που έχουμε για man to man... Άλλωστε είναι εκ των θεμελιωτών του man to eye (άμυνα με το μάτι) την οποία πρώτος εισήγαγε στα ομαδικά αθλήματα ο μέγιστος Νικ Γκάλης (θεός) ο οποίος ως γνωστόν μάρκαρε με το βλέφαρο ;-)
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User passenger79
17 Αυγούστου 2007
01:29
Έτυχε να παρακολουθήσω στο TVE χτες και σήμερα ένα τουρνουά 4 ομάδων που διοργανώθηκε στην πόλη Cadiz (της Ανδαλουσίας) με την συμμετοχή των Real Madrid, Real Betis, Real Zaragoza και Cadiz... Τελικά το πήρε στα πέναλτυ η Betis που χτες είχε κερδίσει την Real Madrid... Περιττό να πω πως οιαδήποτε εκ των 4 ισπανικών ομάδων (άλλωστε η χειρότερη όλων τελικά ήταν η Real αν και βγήκε 3η) έτσι και αναμετρηθούν με οποιαδήποτε ομάδα εκ των τριών μεγάλων του πρώην ΠΟΚ θα τους κάνουν να τρέχουν και να μην φτάνουν... αυτό είναι το επίπεδο μας... Εν όψει Ολυμπιακών Πανηγυρίων Πεκίνου 2008 θέλω να θυμίσω τις θρυλικές ατάκες "Efharistume Atina, Efharistume Ellanta!" και να προσθέσω "Tora plirwste trim@l@kes gia mia zwi!"... Αυτό το τελευταίο μάλλον το ξέχασε μέσα στη γεροντική του ανία ο Juan Antonio...
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User passenger79
17 Αυγούστου 2007
01:21
ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ Ο themis65 με δικαιώνει για το σχόλιο μου υπό τον τίτλο CONSPIRACY THEORIES στο "Επιστρέφοντας στην Αθήνα" !Προς στιγμήν νόμισα πως είχα πέσει έξω... Μια ερώτηση να κάνω; Δηλαδή ο Ανατολάκης, δεν κάνει πια για την Εθνική επειδή πήγε στον Ατρόμητο; Τι να πω... Πλέον ο κύριος Ρεχάγκελ μου θυμίζει αυτές τις γκόμενες που αν σου πάρουν μια φορά καλή πίπ@, νομίζεις πως για πάντα έτσι θα είναι... Κοιμήθηκε ο Θεός και οι 12 Αποστόλοι μια φορά το 2004 και πληρώνουμε εν έτει 2007... ΓΚΑ - ΓΚΑ - ΤΣΗΣ Uber Alles!!!! ΥΓ> Με Djole κορυφαίο εν έτει 2007 δεν πάμε πουθενάαααααα!!!Λεμονής ύπνος βαθύς, ομάδα δίχως σύστημα, δίχως ηγέτη και δίχως μεταγραφές... Κρίμα για άλλη μια χαμένη χρονιά... Πρόεδρε μην ξεχάσω, πάλι από την τηλεόραση θα μας βλέπω φέτος... α! και μαζί μου φέτος θα είναι και πολύς άλλος κόσμος που πήγαινε γήπεδο...α! και που' σαι πρόεδρε... βγάλε στη δημοσιότητα τα στοιχεία για τα μέλη και τα διαρκείας... μην ντρέπεσαι...
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
16 Αυγούστου 2007
22:13
Ο Γερμανός έβαλε τον Καψή μέσα με την Ισπανία. Αν έρθει και ο Ζαγόρ, θα δούμε φοβερό θέαμα, ελκυστικό ποδόσφαιρο και θα κοιμηθούμε με ενα χαμόγελο απο εδώ μέχρι την οθόνη μας
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
16 Αυγούστου 2007
22:00
themi καλα λες. Ολόκληρος Φύσσας ήταν ελεύθερος και πήγε και πήρε τον Άντζα..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
16 Αυγούστου 2007
21:57
Γιατί AthooLamogio ο Νούνες είναι καλύτερος από το Ογκουνσότο? Αλήθεια που τον ανακάλυψε? Πάντως με 15 εκατομμύρια ευρώ, έπρεπε ο ολυμπιακός να κάνει κίνηση - ματ. Με εξαίρεση τον Μήτρογλου και τον Σηφάκη (ανταμοιβή για το περσινό διπλό του γαύρου στο Ηράκλειο), έχει μαζέψει όλο ξένους β' διαλογής. Α ξέχασα είναι και ο Ατζας, που έτσι και τον βάλει ο Γερμανός με την Ισπανία θα γελάμε. Πάρτυ θα κάνουν οι Ισπανοί.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Alitaras
15 Αυγούστου 2007
06:10
Παιδιά τσεκάρετε αττάκα του Τζιώτη στο σχόλιό του "Κουραστήκαμε πια":

Κύριοι, αν το θέτετε με ράφια και σούπερ μάρκετ, αυτό που κάνουν οι ελληνικές ομάδες είναι να ψωνίζουν από τη λαϊκή και ακόμα πιο αναλυτικά, ο Ολυμπιακός ψωνίζει από εκείνους που έχουν την πιο βροντερή φωνή, ο Παναθηναϊκός...από τους πιο φθηνούς γιατί έχει και το δικό του κήπο και η ΑΕΚ...πάει στη λαϊκή προς το τέλος να δει τι έχει περισσέψει και να το πάρει σχεδόν τσάμπα από το να αφήσει το μανάβη να το πετάξει.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
15 Αυγούστου 2007
03:19
Ρε themi.. τελικά δε νομίζω να καταλαβαίνεις τι γίνεται στο πράσινο γήπεδο με τις άσπρες γραμμές με τους 22 παίκτες.. Απο ενα δημοσιογράφο, περίμενα πολύ παραπάνω πράγματα απο το "Αν έβλεπα τον Ογκουνσότο η τον Μάρκεζ, θα τον αναγνώριζα ενω αυτούς που πήρε ο Ολυμπιακός αν τους δω κάπου δε τους ξέρω". Έλεος δηλαδή. Αν είναι αυτό επίπεδο σκέψης, τότε ο τραχανάς είναι ντόπα ποιότητας..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
15 Αυγούστου 2007
02:10
Με 15 εκατομμύρια ευρώ και δεν μπορεί να πάρει κανένα γνωστό παίκτη? Γιατί το Νούνες θα τον αναγνώριζες? Τον Νούνες Γκόμεζ της Μπενφίκα μπορεί. Αυτόν εδώ, του ολυμπιακού αποκλείεται, γιατί απλούστατα δεν τον ήξερες, πριν τον ανακαλύψει ο γαύρος. Στελιος Γιαννακόπουλος οεο, οεο, οεο.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
15 Αυγούστου 2007
02:06
Στέλιος Γιαννακόπουλος οεο, οεο, οεο. ΧΑΧΑΧΑΧΑ. Με 15 εκατομμύρια ευρώ και μου παίρνει όλο από τα αζήτητα των μεγάλων ομάδων? Γιατί τον Νουνές θα τον αναγνώριζες αν τον έβλεπες? Τον Νουνές Γκομεζ μπορεί. Αυτόν του ολυμπιακού αποκλείεται, γιατί απλούστατα, σου ήταν παντελώς αγνωστός, μέχρι που τον ανακάλυψε ο ολυμπιακός.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
13 Αυγούστου 2007
08:59
themis πήγα και το διάβασα. Έχει μεγάλα δίκια ο τύπος. Αλλα αυτο το "αν πάει και πιεί καφέ ο Νενέ στο Πασαλιμάνι δε θα τον καταλάβει κανείς" δείχνει πόσο ρηχός είναι. Μόνο για τα ρηχά ο τύπος. Έχει δίκια είπαμε. Εντάξει. Και εγω θέλω να τον ρωτήσω παρόλο που συμφωνώ με αυτά που θέλει να πεί αλλα τα .. πηδάει ανάποδα στο τέλος, αυτός είναι τόσο έξυπνος και περιμένει ο Ολυμπιακός να κάνει 11αδα με Μακελελέ, Κολοτσίνι, Τέβες, Ζουνίνιο και τους άλλος 7-8 ????? Έλεος ρε μεγάλε. Θα κάνω και το δικηγόρο του διαβόλου. Θα ήθελα να ξέρω τι έγραφε όταν είχε έρθει ο Ριβάλντο. Ενα αυτό. Και το δεύτερο και τελευταίο είναι οτι μου γράφει όλα αυτά. Αν όντως πανηγυρίζει για τον.. Φύσσα, ας μας πεί αυτός αν τον αναγνωρίζανε οταν πήγαινε για καφέ στα μπαρ της Σκωτίας.. Έλεος.. Καλή η αρχική σκέψη, αλλα δε κρατιέται και δείχνει ποσο αντιολυμπιακός είναι. Στην αρχή καλά αλλα μετά το μαμάει και το κάνει μαύρο απτο μαμήσι.. Ποιό μαύρο και απο τον Ενακαρίρε και τον Λούα Λούα μαζί
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
13 Αυγούστου 2007
08:20
themi αντε να πάρετε και τον Νασιόπουλο ρε. ΧΑΧΑΧΑΧΑ
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User pantelis79
13 Αυγούστου 2007
02:59
Lamogio eimaste se parallhlous kosmous. Katse esy ston diko sou kai ase me emena ston diko mou.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
12 Αυγούστου 2007
01:46
Takis Fyssas οε, οε, οε, Takis Fyssas οε, οε, οε! Μερικές φορές γουστάρεις, έτσι απλά επειδή γουστάρεις. και διαβάστε στο http://www.sportnet.gr/kontos.asp το άρθρο του δημοσιογράφου κ. Χρήστου Κοντού για το "Νόμος είναι το δίκιο του Σωκράτη".
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
12 Αυγούστου 2007
01:16
lol
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
12 Αυγούστου 2007
01:00
AthooLamogio έφυγε ο Τσαχειλίδης (μάλλον τον διώχνουν) και ο Μπριάκος. Φέτος να δούμε ποιον θα φωνάζει για τη διαιτησία? Αλλο Βρύζας, άλλο Φύσσας. Υπάρχει διαφορά. Ο ένας έρχεται από μία κακή χρονιά στην Ξάνθη, που είχε πρόβλημα επιθετικό η ομάδα του και ο άλλος από την ομάδα που ήταν 4η στην βαθμολογία του πρωταθλήματος Σκωτίας. Πάντως ο θρήνος αγοράζει από τα αζήτητα της Ρεάλ, Ατλέτικο Μαδρίτης και τελευταία από τα αζήτητα της Πόρτσμουθ. Μεγάλη πρόοδος να ψωνίζεις από τα αζήτητα των ομάδων, έστω και των μεγάλων!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
11 Αυγούστου 2007
23:54
Μα αν θες να το πάμε όπως νάναι εντάξει. Είναι καλύτερος ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ. Αλλα απο τίτλους.. Θέλεις την αλήθεια ? Κοίτα τους τίτλους. Θέλεις να φαντασιώνεσαι ? Δικαιωμά σου. Ο καθένας πιστεύει οτι θέλει. Μπορεί να είμαι λάθος στον τρόπο σκέψης. Αλλα το οτι ο Ολυμπιακός παίρνει 10 χρόνια το πρωτάθλημα κάτι λέει. Αν σε εσένα δε λέει τίποτα, τότε μάλλον εσύ σκέφτεσαι απλα επιπόλαια. Τι κοιτάς ? Το αποτέλεσμα η το τι θα ήταν ωραιότερο-καλύτερο-ομορφότερο-ιδανικότερο-πλούσιο-θεαματικότερο ? Μη ξεχνάς. Μιλάμε για ποδόσφαιρο. Στο ποδόσφαιρο ο καλύτερος (έτσι όπως είναι το σύστημα) παίρνει τα περισσότερα. Όλα τα άλλα τα υποστηρίζουν η οι ρομαντικοί η οι μεγάλοι λούζερς. Βάζεις 20 γκόλ στη Γερμανία ? Θα παίρνεις παραπάνω λεφτά. Δε βάζεις ? Θα παίρνεις τα ίδια. Έτσι είναι το σύστημα. Θες δε θες. Απο εκεί και πέρα, είναι θέμα δικό μας.. Επαναπατρισμός του Φύσσα. Και μετά θα λέμε "μα τι έφταιξε και δε παίζει μπάλα η ομάδα μου ?". Και στον ΠΑΟΚ έχουμε.. Βρύζα και Γεωργιάδη.. Και θα λένε "μας αδίκησε η διαιτησία". Είναι πως το βλέπει ο καθένας..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User pantelis79
11 Αυγούστου 2007
21:03
Ennow thn apopsh sou oti o Olympiakos einai 10 klaseis anwteros apo tous ypoloipous epi 10 xronia, thn opoia summerizontai mono osoi ton yposthrizoun.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
10 Αυγούστου 2007
19:02
Ποιός μίλησε για μεγαλείο ? Στο μπουρδέλο πρωτάθλημα ? Απλα ο Ολυμπιακός είναι 10 κλάσεις πιο πάνω απο τους άλλους. Δε μίλησα για κανένα μεγαλείο. Αλλα καινούριος είσαι και δεν έχεις δεί τι γράφω τόσο καιρό. Δικαιολογείσαι
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User pantelis79
10 Αυγούστου 2007
18:13
Ayto pou katalaba einai oti mallon eisai mikroulhs sthn hlikia kai poly ypokeimenikoulhs sth gnwmh peri megaleiou ths omadas sou entos twn synorwn ta teleytaia 10 xronia :)
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Stratigos_Anemos
10 Αυγούστου 2007
10:29
Aν κατάλαβες αυτό το πράγμα, σου απαντώ οτι οι Ελληνικές ομάδες δεν κάνουν πρωταθλητισμό. Θα μάρεσε να το σηκώσουμε το Ευρωπαικό αλλα δεν γίνεται, πως να το κάνουμε. Μόνο με μια τεράστια κωλοφαρδία. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά αντικείμενα συζήτησης. Ξαναλέω λοιπόν οτι αυτός που κάνει πρωταθλητισμό, αν δε βγεί πρώτος δεν έχει κάνει ουσιαστικά κάτι. Δεν λεω οτι δεν αναγνωρίζω την προσπάθεια. Αλλα το θέμα είναι ο τίτλος. Στην Ελλάδα ιδίως ΠΑΟ και ΑΕΚ έχουν ξεφτιλιστεί. Είναι δυνατόν 10 χρόνια να το έχει πάρει μια μόνο φορά ο βάζελος ? Και να τολμάει να μιλάει για πρωταθλητισμό και κουραφέξαλα ? Καλα για την ΑΕΚ δε το συζητάω. Όταν νικάνε ολα είναι καλά. Όταν χάνουν φταίνε πάντα οι άλλοι. Με λούζερ πρόεδρο δε βλέπω προκοπή.. Ελπίζω να κατάλαβες αυτή τη φορά
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User pantelis79
10 Αυγούστου 2007
09:59
Δηλαδή οι ελληνικές ομάδες στην Ευρώπη κάνουν πρωταθλητισμό?
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή

Υπόλοιπα σχόλια
1-30 | 31-60 | 61-90 | 91-120 | 121-150 | 151-171 |