opinion.gif Blogs:
PaparazziΆρθρα
 Αρχείο

rss
Όταν το πένθος και η οργή γίνεται συλλαλητήριο Πιστεύω πως είναι αρκετή η θλίψη που σας έχουν ποτίσει τα δελτία ειδήσεων και κάθε λογής τηλεοπτική ή ραδιοφωνική εκπομπή για τον άδικο θάνατο –ή για να το θέσω στη σωστή του βάση, δολοφονία- του 15χρονου. Δεν χρειάζεται να θρηνήσω κι εγώ.
Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2008
Πιστεύω πως είναι αρκετή η θλίψη που σας έχουν ποτίσει τα δελτία ειδήσεων και κάθε λογής τηλεοπτική ή ραδιοφωνική εκπομπή για τον άδικο θάνατο –ή για να το θέσω στη σωστή του βάση, δολοφονία- του 15χρονου. Δεν χρειάζεται να θρηνήσω κι εγώ. Τουλάχιστον δημόσια, γιατί μέσα μου έχω θρηνήσει, μάλλον έχω οργιστεί για το περιστατικό. Τέλος πάντων. Αυτό που θέλω να καταθέσω χωρίς φανφάρες και φιλολογικά σωστές συντακτικά προτάσεις με πλούσιο λεξιλόγιο, είναι κάποια πράγματα που διαπίστωσα μετά την δολοφονία του παιδιού και την όλη αναστάτωση-αντίδραση που προκλήθηκε.

Το πρώτο πράγμα είναι πως η Ελλάδα είναι μια φιλελεύθερη χώρα και πραγματικά γουστάρω γι’αυτό. Μπορεί αυτός ο φιλελευθερισμός να έχει κάποια αρνητικά στοιχεία, έχει όμως πολλά θετικά. Πείτε μου σε ποια άλλη χώρα θα αντιδρούσαν οι πολίτες όταν ένας αστυνομικός –ή ειδικός φρουρός- θα πυροβολούσε έναν 15χρονο μαθητή; Θα σας απαντήσω εγώ: σε καμία.

Στις ΗΠΑ ή στη Γερμανία για παράδειγμα, αν άκουγε κάποιος στο δελτίο πως ένας αστυνομικός πυροβόλησε εν ψυχρώ έναν πολίτη, ίσως και να άλλαζε κανάλι από την αδιαφορία του ή ίσως να έλεγε από μέσα του "Καλά να πάθει. Φαντάσου τι θα του έκανε του αστυνομικού". Δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία. Ο καλός ο αστυνομικούλης έχει πάντα δίκιο κι έχει το ελαφρυντικό αν σηκώσει όπλο απέναντι στον πολίτη. Λίγες φορές έχουμε δει στην τηλεόραση εκπομπές που ασχολούνται με τέτοια θέματα από άλλες χώρες και τις παρακολουθούμε λες και είναι αστυνομική ταινία; Ο ΣΚΑΪ για παράδειγμα δεν έχει μια εκπομπή που περιγράφει –με γλαφυρό τρόπο- διάφορα περιστατικά αστυνομικών και δείχνει να πυροβολούν στα ίσια πολίτες που αντιστάθηκαν κατά της αρχής; Και από πάνω ακούς τη φωνή που περιγράφει τα γεγονότα, να πλέκει το εγκώμιο των αστυνομικών που έκαναν σωστά τη δουλειά τους θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους, μπλα, μπλα, μπλα.

Δανείζομαι κάτι που διάβασα σε ένα blog σερφάροντας στο ίντερνετ:

"Kαι ξαφνικά σιωπή. Μουλώσαμε όλοι. Ο θάνατος του 15χρονου, στα Εξάρχεια, μας έκοψε το γέλιο. Γιά άλλη μιά φορά. Έφταιγε; Ποιός έφταιγε; Ο πιτσιρικάς; Ο ένοπλος; Το χέρι; Η στιγμή; Το όπλο; Το όπλο σε λάθος χέρι; Το όπλο σε λάθος χέρι και το χέρι να οδηγείται από λάθος εγκέφαλο. Το παιδί έφυγε. Ο ένοχος θα δικαστεί. Ως το επόμενο. Γιατί τα λάθος χέρια είναι πολλά. (...) ΕΦΥΓΕ Μ ΑΚΟΥΣ;;; ΕΝΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΧΡΟΝΟ ΑΓΟΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΣΦΑΙΡΑ...

Στην Ελλάδα είναι διαφορετικά τα πράγματα κι ευτυχώς έχουμε μάθει να αντιδρούμε στο άδικο. Ισως φταίει το γεγονός ότι έχουμε περάσει και μια χούντα και μέσα μας έχει μπολιαστεί η αντίδραση. Ευτυχώς, δηλαδή, γιατί σε σχέση με άλλες χώρες έχουμε δικαίωμα λόγου και αντίδρασης και δεν καθόμαστε στην πολυθρόνα του σπιτιού μας κρίνοντας πρόσωπα και καταστάσεις από αυτά που μας παρουσιάζουν. Η δικτατορία μας έκανε καλό από αυτή την άποψη. Μας έμαθε να αντιδρούμε και να φωνάζουμε στο άδικο, μας έμαθε να κρίνουμε ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος και μας έβαλε σε εκείνον τον δρόμο της νοοτροπίας που δεν αφήνει κανέναν ειδικό φρουρό που του έχουν δώσει την ευθύνη να κρατάει ένα όπλο, να μας ορίζει τη ζωή με μία σφαίρα. Ναι, από αυτή την άποψη γουστάρω που είμαι Ελληνας κι έχω το δικαίωμα να αντιδράσω και να οργίζομαι όταν βλέπω τον άδικο θάνατο ενός πιτσιρικά, ενός παιδιού που είχε όλη τη ζωή μπροστά του.

Για το δεύτερο πράγμα που θέλω να γράψω δύο λόγια είναι για την πονηριά της Αστυνομίας -και του κράτους κατ’επέκταση- από το Σάββατο και μετά. Εχουν αφήσει στο έλεος των επεισοδίων την Αθήνα, έχουν αφήσει τους γνωστούς αγνώστους να σπάνε ότι βρίσκουν μπροστά τους και έχουν καταφέρει να γυρίσουν μπούμερανγκ την οργή του κόσμου.

Πάρτε ως παράδειγμα τον εαυτό σας: Εχετε μάθει πως ένας ειδικός φρουρός με περίσσιο θράσος πυροβολεί και σκοτώνει έναν 15χρονο. Το λογικό είναι να αντιδράσετε, να οργιστείτε και να αναλογιστείτε αν η Αστυνομία υπάρχει για να μας προστατεύει ή για να μας απειλεί. Λίγο αργότερα μαθαίνετε πως οι εξοργισμένοι αναρχικοί που έχουν βγει στους δρόμους, έχουν κάψει το μαγαζί σας. Το λογικό είναι να αντιδράσετε και να κατηγορήσετε τους αναρχικούς. Ο απόλυτος αποπροσανατολισμός, η απόλυτη πονηριά της Αστυνομίας. Αφήνουμε ανεξέλεγκτη την κατάσταση και στρέφουμε το μέχρι πρότινος οργισμένο κατά της Αστυνομίας και του κράτους πλήθος, να τρώγεται μεταξύ του. Πόσο ωραία έχουμε πέσει σε αυτή την παγίδα...

Τέλος πάντων. Εγραψα κι εγώ κάτι -μέσα στους πολλούς τα τελευταία 24ωρα- γιατί δεν θέλω να νομίζετε ότι υπάρχει μια σχετική αδιαφορία από μέρους μας. Αν ήταν μαζί μας ο Λουκάς ο Βελιδάκης θα έγραφε σίγουρα πολλά περισσότερα, αλλά τώρα πρέπει να αρκεστείτε με μένα.

Για επιμύθιο ας πει κάτι ο Παύλος Σιδηρόπουλος: "Μες στα ερείπια του καιρού, ζωή πάω να χτίσω..."

ΥΓ: Και κάτι τελευταίο: Δεν θέλω ρε παιδάκι μου να δίνουν τον λόγο σε lifestyle μαυροφορεμένα άτομα της μεσημεριανής κουτσομπολίστικης νοοτροπίας! Δεν θέλω αυτούς τους ανθρώπους να τους βλέπω με τη μάσκα της θλίψης. Δεν θέλω να πιάνουν στο στόμα τους τον 15χρονο! Δεν θέλω να βλέπω το δάκρυ τους να κυλάει και μετά από μια-δυο μέρες να μου λένε "Τι ωραία μέρα σήμερα! Ας πάμε στη μόδα!"



Οι σελίδες των blogs είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Αν παρατηρείτε κάποια προβλήματα ή ασυμβατότητα με τον browser σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ.


Τελευταία άρθρα
Είναι πάρτι, όχι μνημόσυνο(1321 σχόλια)
4-4-3... για να χωρέσουν όλοι(889 σχόλια)
Αδικαιολόγητη καθυστέρηση ή εκτόξευση(193 σχόλια)
Ανάσταση στους Αγίους Τόπους(54 σχόλια)
Οχι βία στα... (τηλεοπτικά) γήπεδα(63 σχόλια)
Ηρθε η Ωρα μας(1985 σχόλια)
Και αν πάει τελικό η Βέρντερ;(21 σχόλια)
On: Το χαμένο στοίχημα της Team(7 σχόλια)
Το εγχειρίδιο μιας καλής μεταγραφής(53 σχόλια)
Γερμανικό λυκόσκυλο στην Ξάνθη(3 σχόλια)
Σε παράλληλη σύνδεση(90 σχόλια)
Τώρα ΜΙΛΑΝε;(2241 σχόλια)
Κρίση, με πιάνει κρίση(1679 σχόλια)
Ευρωπαϊκή μελαγχολία(19 σχόλια)
Εθνική φόρμα(31 σχόλια)
Bayer & Pompey(24 σχόλια)
18+4 γερμανικά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις(3 σχόλια)
Μεγάλο αφιέρωμα στα '80s - '90s (9ο μέρος)(12 σχόλια)
Αγγελος χωρίς φτερά (116 σχόλια)
Παραμένει πράσινος ο Τζιόλης (240 σχόλια)
Όταν το πένθος και η οργή γίνεται συλλαλητήριο(1573 σχόλια)
Παντελή(ς) έλλειψη τακτ(80 σχόλια)
Jeff Dunham: Ο εγγαστρίμυθος που "ξεγυμνώνει" την Αμερική(12 σχόλια)
Ομόνοια... (Liebe)-ρόπουλος(23 σχόλια)
Bella... Grecia(34 σχόλια)
Το χρήμα ρέει παντού(32 σχόλια)
Γιου αρ σαράουντεντ!(39 σχόλια)
Απολογισμός μιας όμορφης σχέσης(5 σχόλια)
Κλασική περίπτωση ντέρμπι(2617 σχόλια)
Λεπτή πράσινη κλωστή(202 σχόλια)
User TEN TEN
5 Φεβρουαρίου 2009
19:36
Βαγγελα σου ειπα οτι τωρα ασχολουμαι με σοβαροτερα πραγματα!!!...Δεν προκειται ομως να σε ξεχασω...Αν και με μια πρωτη ματια σε βρισκω αντιερωτικον και γεροντοκορον!!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
5 Φεβρουαρίου 2009
19:34
Λαυρέντης Διανέλλος ρε - δυστυχώς το όνομα δεν μου στάθηκε και πολύ τυχερό μιας και τα πρώτα 2 καναρίνια που ονόμασα Λαυρέντηδες, το ένα το'φαγε κάποιο νυχτοπούλι και το άλλο το άφησε ο πατέρας μου να λιαστεί το καλοκαίρι και μετά το πότιζε νερό μπας και στανιάρει...

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
5 Φεβρουαρίου 2009
19:33
Ρε συ Δασκαλε...Δεν σου ειπα οτι εσυ δεν θα αποκαλυπτεις ολα οσα γνωριζεις...Δεν εχεις ακουσει εκεινο που λεει "Ξερει πολλα και πρεπει να πεθανει" Θελεις να σε χασουμε και να διαλυθωμεν σαν Μπλοκ σαν Οργανωσις σαν ανθρωπιναι υποστασεις???Επιτελους σκεψου λιγακι και εμας...Ολο τον εαυτον σου σκεπτεσαι!!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
5 Φεβρουαρίου 2009
19:29
Με το πάσο σου ρε δέκα-δέκα, δεν υπάρχει βιασύνη. Να κάνω όμως μερικές διευκρινήσεις προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Η συλλογική συνείδηση δεν προκύπτει από παρθενογέννεση επομένως καλά κάνουν και υπάρχουν όλες οι σημερινές ιδεολογίες. Αυτές θα αποτελέσουν και τα μελλοντικά think tanks απ' τα οποία θα αντλήσουμε τα ψήγματα της σύνθεσης. Η αριστερές ιδεολογίες όμως βρίσκονται κοντά στην ουσία της μελλοντική συλλογικής συνείδησης επειδή όπως έχω ξαναπεί κάποια στιγμή στο μέλλον αναγκαστικά θα πρέπει να ξαναμοιράσουμε τους πόρους ώστε να επαρκούν για όλους.

Ο τρίτος δρόμος καλά κάνει και προτείνει ο στόχος αυτός να επιτευχθεί ειρηνικά. Είναι ο μόνος τρόπος να επιβιώσει η αριστερή ιδεολογία απ' τα σαγώνια της κυρίαρχης ιδεολογίας μέσα στο χρόνο και να μεταλαμπαδεύσει τα ιδανικά της στις επόμενες γενειές. Όταν όμως φτάσει η ώρα της αλήθειας, η ώρα της αναμέτρησης, δεν θα δείτε λευκά περιστέρια. Θα δείτε ανθρώπους αποφασισμένους να αντιστρέψουν τους όρους της βέλτιστης ανθρώπινης επιβίωσης προς ώφελός τους με κάθε τρόπο.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
5 Φεβρουαρίου 2009
19:10

papanesti τον Ορεστή Μακρή τον ξέρω, γιατί ακόμα και σήμερα δείχνουν ταινίες στις οποίες παίζει (όχι απαραίτητα μπεκρή, αλλά και γιατρό (στην κυρά μας την μαμή) και καλό οικογενειάρχη (με τις στάμνες και τη Βασιλειάδου)),  κάτι το οποίο δεν συμβαίνει με τον Μαλέλη.
 
Και τον Παπακωνσταντίνου γνωρίζω που ήταν υπουργός εξωτερικών, μετά τον Σαμαρά, τον οποίον πολεμήσανε και διαβάλανε οι καλούμενοι "πατριώτες" τύπου Σαμαρά.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
5 Φεβρουαρίου 2009
18:52
Βαγγελα θα σου απαντησω Αυριον...Τωρα ειμαι απασχολημενος με Ποδοσφαιρικα θεματα!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User ThouVou2008
5 Φεβρουαρίου 2009
18:49

Γελούσα όταν έβλεπα στις ειδήσεις τα περι της Σέχτας.

Ωστόσο και νεκροί να υπήρχανε, το μηχανικό μέρος της ευαισθησίας μου θα ενεργοποιούνταν μόνο (πλέον).

Ότι σπείρεις, θερίζεις.

Τους εύχομαι να πετύχουν τον στόχο τους, αφού φαίνονται ακραίοι - αρα και αποφασισμένοι. Αν σας πιάσουν μάγκες όμως.. χαχα την πατάτε !!

Ακροακραίοι φαίνονται βασικά, αλλα είναι ενα κομμάτι της πραγματικότητας και θεωρώ οτι δε γεννήθηκαν σε διαφορετικές γωνιές αυτής της χώρας 4-5 τρελοί, τους οποίους ένωσε η διαβολική μοίρα ωστε να πυροβολάνε μπάτσους.

Ας χεστούν λίγο τα ρουφιανάκια, τα χοιρινά και οι άσχετοι που είδαν οτι τα σώματα ασφαλείας είναι στολή και δύναμη μόνο.

Λουστείτε τις μαλακίες σας τώρα μπατσάκια.

Απο τη θεωρία στην πράξη μέρος Χ χοχοχοχο. Φαίνεται θα έχει πολλά επεισόδια ακόμα. Και όπως το Prison Break είχε τέσσερις κύκλους και 15 επεισόδια μέχρι να αρχίσει η γερή δράση, έτσι πιστεύω και τώρα.

Βέβαια οι μπάτσοι είναι τόσο μαλάκες που είτε ο σοβαρός εγκληματίας τους σκοτώνει, είτε σκοτώνουν 15χρονα, είτε σκοτώνονται μεταξύ τους. Μη ξεχάσω και τις μαγκιές τους σε άοπλους και αθώους πολίτες.

Άντε, μιας και ειπώθηκε για τον φωστήρα Χρυσοχοίδη (οι Βεροιώτες, πίνουν νερό στο ονομά του.. γιατί άραγε χοχοχοχο) και τη 17Ν που έπιασε, να υπενθυμίσω οτι έσκασε βόμβα στα χέρια του Σάββα. Αλλιώς θα τους γαργάλαγε ακόμη και τώρα τα αρχίδια.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
5 Φεβρουαρίου 2009
18:24
Re sy Themi siga siga tha mas peis pws oute ton Oresth Makrh gnwrizeis.Ayton pou sta erga pou epaize,htan monima pikramenos,kai prospathouse na pnixei thn pikra tou sto krasi.Den kserw,alla kathe fora pou vlepw ergo tou aksexastou Makrh,kai vgainei se katastash methis ap thn taverna,mou thymizei entona ton Mixalh Papakwnstantinou,vouleyth kai ypourgo Exwterikwn ths Neas Dhmokratias,vraveythentos me to vraveio Ipektsi,gia thn perifhmh dhlwsh tou: "na moirasoume to Aigaio me tous Tourkous gia na apofygoume tis paraviaseis".An thymamai kala diatelese kai ypourgos Paideias file Papia.Ton ksereis ton Oresth Makrh Themi?Ton Papakwnstantinou toulaxiston?
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User vangelis70
5 Φεβρουαρίου 2009
18:20
Αν ομως ειχαν μια πιο σοβαρη προταση η αν τουλαχιστον ενα οραμα μια προταση που να πιστευαν οτι ειναι σοβαρη θα ενεργουσαν διαφορετικα...Εγω τους εχω δει να το κανουν..Οταν ο Παπανδρεου τους υποσχεθηκε μια καλυτερη Ελλαδα...Να τους βλεπατε πως ξεπεταχθηκαν τους δρομους με τι παθος και ενθουσιασμο κουναγανε σημαιες και οχι ενας και δυο αλλα εκαττομυρια κοσμος...Τωρα ο ΠαπαΜιμής κοροιδεψε αυτους η αυτοι τον εαυτον τους θα σας γελασω...

Ρε δέκα-δέκα, δε μας παρατάς λέω γω με τα καλοπιάσματα και το χάιδεμα των αυτιών...επαναλαμβάνω, δεν γίνονται παρθενώνες με τσιμεντόπετρες. Κι έχω λόγο που στο λέω ρε παντοφλοεισπράκτορα.

Ο νέος άνθρωπος ιστορικά όποτε προέκυψε, προέκυψε μέσα από καταλυτικές διαδικασίες, είτε ως αποτέλεσμα φυσικών καταστροφών, είτε πολέμων, είτε επαναστάσεων, λιμών και καταποντισμών. Ποτέ μέσα από μία ειρηνική και συλλογική διαδικασία μετασχηματισμού όπως ο τρίτος δρόμος. Η συλλογική ανθρώπινη συνείδηση, όπως θα ονομάζαμε αλλιώς τους νυκοκυραίους, επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από βιολογικούς παράγοντες και δη το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και αναπαραγωγής κατ' επέκταση.

Αυτό που ονομάζουμε συλλογική συνείδηση δεν είναι τίποτα άλλο από την σύνθεση των ανθρώπινων εμπειριών και την αποτύπωσή τους σε συγκεκριμένες στάσεις και συμπεριφορές προκειμένου να επιτευχθεί το μάξιμουμ της ανθρώπινης βιωσιμότητας. Αυτή η σύνθεση εμπειριών μεταφέρεται από γενειά σε γενειά με την παράδοση και εκφράζεται μέσω των κυρίαρχων ιδεολογιών. Οι νυκοκυραίοι είναι οι άνθρωποι που έχουν βαπτιστεί στην κολυμπήθρα της κυρίαρχης ιδεολογίας είναι οι μέσοι άνθρωποι κάθε εποχής, οι εκφραστές της συλλογικής συνείδησης μεγάλης κλίμακας δηλαδή.

Επομένως ο μετασχηματισμός της συλλογικής συνείδησης, των νυκοκυραίων δηλαδή, περνάει αναγκαστικά μέσα από την ίδια την επιβίωσή τους. Εφόσον δεν απειληθεί η βιωσιμότητα ενός ανθρώπινου συνόλου δεν μπορεί να σπάσει ο κύκλος της παράδοσης και της μεταφοράς από γενειά σε γενειά, δεν αναθεωρείται η κυρίαρχη ιδεολογία.

Πάρτε σαν παράδειγμα την οικολογική συνείδηση που προσπαθεί να περάσει δεκαετίες τώρα η επιστημονική κατά κύριο λόγο κοινότητα στις ανθρώπινες συνειδήσεις. Χωρίς την απειλή της κατάρευσης του οικοσυστήματος που επιφέρει τελικά τον αφανισμό του ανθρώπινου είδους (απειλή που διοχετεύθηκε από τα μέσα της δεκαετίας του '90) η οικολογική συνείδηση δεν θα είχε εισχωρήσει καθόλου στην κυρίαρχη ιδεολογία και δεν θα είχε επηρεάσει την συλλογική συνείδηση στο ελλάχιστο. Τη δεκαετία του '80 αποκαλούσαν τους οικολόγους κοροιδευτικά 'οικολόγριες', σήμερα θεωρούνται οι γκουρού της ανθρώπινης επιβίωσης επειδή η απειλή του αφανισμού του ανθρώπινου είδους έχει μπολιάσει την κυρίαρχη ιδεολογία με αποτέλεσμα να προσαρμοστεί σε ένα βαθμό η συλλογική συνείδηση και οι ανθρώπινη συμπεριφορά.

Απ' την άλλη ο πόλεμος και η επανάσταση είναι δύο διαδικασίες που σχετίζονται άμεσα με τους όρους της ανθρώπινης επιβίωσης. Μπορεί να συμβαίνουν στο όνομα της οποιασδήποτε ιδεολογίας όμως στην ουσία αποτελούν την διεκδίκηση των καλύτερων όρων διαβίωσης ή την ουσία της ίδιας της επιβίωσης ενός ανθρώπινου συνόλου ενάντια σε ένα άλλο. Στην πρώτη περίπτωση ο ισχυρός κινείται κατά του αδύναμου και στην δεύτερη ο αδύναμος κατά του ισχυρού. Τα κίνητρα όμως είναι βασικά τα ίδια και το ξέσπασμα της βίας αν και σοκάρει την κοινή γνώμη είναι απλά ο κανόνας του παιχνιδιού για τους εμπλεκόμενους. Τα παραδείγματα απ' την ιστορία είναι άπειρα, διαλέγετε και παίρνετε.

Οι αφορισμοί κατά της παιδείας που ακούω τακτικά από μερικούς που λένε ότι είναι η ρίζα του κακού ή ότι όλα ξεκινάνε από κει κτλ. είναι παπάρια μαντόλες. Γιατί η εκπαίδευση είναι μία διαδικασία ένταξης στην κοινωνία που υπαγορεύεται από την ήδη διαμορφωμένη κυρίαρχη ιδεολογία, η συλλογική συνείδηση του μαθητή επομένως θα είναι ορισμένου τύπου και ποιότητας, αυτή που έχει οριστεί εκ των προτέρων. Η παιδεία για να αλλάξει πρέπει πρώτα να αλλάξει η κυρίαρχη ιδεολογία, η διαδικασία αυτή όμως δεν λειτουργεί αντίστροφα.

Δεν περνάς μέσα απ' την παιδεία στην διαμόρφωση της κυρίαρχης ιδεολογίας. Δεν είναι μαλάκες η άρχουσα τάξη και οι προύχοντες να αφήσουν να διαδαχθεί στα παιδιά η γνώση εκείνη που θα οδηγήσει μελλοντικά στην εξόντωσή τους. Θα την κόψουν και θα τη ράψουν στα μέτρα τους κι αυτό επιχηρείται και τώρα στη χώρα μας με σημαιοφόρο τον Μπαμπινιώτη και φυσικά κατόπιν του 'ξεστρατίσματος' της νεολαίας που ήρθε λόγω συγκηριών σε ρήξη με την κυρίαρχη ιδεολογία. Η επιλογή του προσώπου για τους γνωρίζοντες δεν είναι τυχαία.

Εν κατακλείδι, η αναπόφευκτη λόγω παγκόσμιων φυσικών και κοινωνικών συνθηκών 'σοσιαλιστική κοινωνία' (η ακριβής μορφή δεν είναι γνωστή, πιθανότατα όμως θα εμπεριέχει ψήγματα όλου του φάσματος των ιδεολογιών από δεξιά προς τα αριστερά και αντίστροφα λόγω σύνθεσης υπαρκτών εμπειριών) θα προέλθει μέσα από διαδικασίες που σχετίζονται με την ανθρώπινη επιβίωση και συγκεκριμμένα την απειλή της. Όσοι έχουν μυαλό καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό για το μέλλον. Όσοι δεν έχουν δεν θα μπορέσουν ποτέ να το καταλάβουν οπότε είναι ανώφελο να επεκταθώ περισσότερο αυτή τη στιγμή.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
5 Φεβρουαρίου 2009
17:09
Δασκαλαρα μου!!!! Ο Φραγγισκος Μανελης ηταν κατα την γνωμη μου ενα απο τα μεγαλυτερα κωμικα ταλεντα που περασε απο την Ελληνικη σκηνη Θεατρικη και Κινηματογραφικη...Αδικηθηκε απο τις περιστασεις πεθανε και σχετικα νωρις και δεν ειχε παρουσια αναλογη με το ταλεντο του με αποτελεσμα να μην ειναι τοσο γνωστος σαν τους αλλους μεγαλους κωμικους του Παρελθοντος..Οι μουτες του ομως και οι γλωσσα του σωματος του ομως ηταν μοναδικες...Να σου δωσω να καταλαβεις απο τον Λουι Ντε Φινες τον Γαλλο διασημο κωμικο ουδεμια σχεση...Σαν το Φιλοππαπου με τον Ψειλορητη..Πολλοι λενε πως αν ειχε γεννηθει στο Εξωτερικο θα ηταν ισως καλυτερος απο τον Γαλλο τον Φερναντελ που θεωρειται κορυφαιος στο ειδος του...Για να σου δωσω στιγμα ειναι ο Μητρουσης που σε συνεργασια με τον Μητρο Θαναση Βεγγο ανακαλυψαν το φαρμακο για την Φαλακρα.... Λοιπον Δασκαλε τωρα που σε πετυχα...Εσυ σαν Προεδρος δεν θα υπεισερχεσαι σε φθηνας φιλονικιας και αμφισβητησεις...Εσυ θα προεδρευεις...Θα τοποτετεις τα θεματα και τα ατομα στην σωστη τους θεση...Με μιαν ρησην ενα αποφθεγμα ενα συμπερασμα μια παραβολη μιαν επισημανση...Ο Ρολος ο δικος σου ειναι ηγετικος κατευθυντηριος συμβουλευτικος και θεσμικος Ταυτοχρονα..Πως στην αρχαια Τραγωδια κατεβαινε ο Απο μηχανης Θεος και εδινε λυση στα προβληματα..Ετσι ακριβως...Διοτι σαν ΠΑΛΗΚΟΚΑ στηριζομεν επανω σου τοον κυριον ογκον του Κυρους και της αξιοπιστιας της Οργανωσεως...Μην υπεισερχεσαι λοιπον σε μικροτσαμπουκαδες και ξεκατινιασματα...Εχωμεν τον Ζιλμπερτουλην δια αυτην την Δουλεια...Εσυ θα καθεσαι σαν τον Ξερξην επι του ορους Αιγαλαιω και θα γραφεις Ιστορια!!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User gang
5 Φεβρουαρίου 2009
16:50
Ο Φραγκισκος Μανελλης ηταν αυτος πουχα μολοτοφιασει πριν καμποσα χρονια.Δεν θυμαμαι τωρα ποσα ακριβως.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User themis65
5 Φεβρουαρίου 2009
16:33

TEN TEN ΑΛΛΟ Γιωργάκης και ΑΛΛΟ ΚΩΣΤΑΚΗΣ!!! Γιαυτό άλλωστε ο Καραμανλής βγήκε 2 φορές ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ενώ ο Γιωργάκης έχασε 2 φορές!! και πάει για την ΤΡΙΤΗ και ίσως ΦΑΡΜΑΚΕΡΗ!!!

TEN TEN ποιός είναι ο Φραγκίσκος Μανέλης??? Εχει καμιά σχέση με τον Μανέλη που ήτανε συο STAR?


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Papias
5 Φεβρουαρίου 2009
16:28

Το σχολείο του Ντιν Μιχαηλίδη!

Στη διεθνή αξιολόγηση PISA του ΟΟΣΑ για το επίπεδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε 40 χώρες, Φινλανδία και Καναδάς πήραν τις πρώτες θέσεις κι εμείς μια από τις τελευταίες. Σε προηγούμενο άρθρο είχα γράψει για το φινλανδικό σχολείο. Αυτή τη φορά θα σας παρουσιάσω εν συντομία ένα πρότυπο δημόσιο σχολείο του Καναδά, το σχολείο Balwin στο Εντμοντον. Διευθυντής του είναι ο ελληνικής καταγωγής Dean Michailides. Για το σχολείο αυτό είχαν γραφτεί πριν μερικά χρόνια διθύραμβοι στα γερμανικά ΜΜΕ. Αυτός ήταν και ο λόγος που με ώθησε να μάθω περισσότερα για το Balwin και για το εκπαιδευτικό σύστημα του Καναδά.
Στον Καναδά δεν υπάρχει υπουργείο παιδείας και αυτό είναι ίσως το μυστικό επιτυχίας. Η μεταρρύθμιση άρχισε...
πριν δύο δεκαετίες από μια ομάδα δασκάλων εναλλακτικής εκπαίδευσης με σύνθημα: «ζήτωωω ανακαλύψαμε τον εχθρό της παιδείας μας. Είμαστε εμείς οι ίδιοι». Αντί λοιπόν του ομοσπονδιακού υπουργείου υπάρχει το Συμβούλιο Εκπροσώπων Παιδείας των περιφερειών. Οι περιφερειακές υπηρεσίες παιδείας αποφασίζουν για το γενικό πλαίσιο και τις γενικές κατευθυντήριες γραμμές σπουδών και μέσα σε αυτό το πλαίσιο κάθε σχολείο φτιάχνει το δικό του αναλυτικό πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις τοπικές ανάγκες. Στην Ελλάδα, παρά την κυριαρχία του λεγόμενου νεοφιλελευθερισμού, στα θέματα παιδείας, το κράτος λειτουργεί πατερναλιστικά σαν αυστηρός πατερούλης. Αποφασίζει για όλα ακόμη και για το τι και πως θα διδαχθεί στο μακρινό Καστελόριζο, δίχως να το έχει επισκεφθεί κανείς από εκείνους που αποφασίζουν. Οι περιφερειακές υπηρεσίες των περιφερειών αξιολογούν κάθε χρόνο τα σχολεία και εκείνα που δεν τα πήγαν καλά παίρνουν έξτρα επιχορήγηση για επιμόρφωση και εξοπλισμό.
Όπως ακριβώς στην Φινλανδία έτσι και στον Καναδά δεν υπάρχουν ειδικά σχολεία. Τα σχολεία είναι ενιαία για όλους. Υγιή παιδιά, παιδιά με βαριές αναπηρίες όπως κωφάλαλα, ακόμη και παιδιά με σύνδρομο ντάουν πηγαίνουν στο ίδιο σχολείο. Τα ίδια τα υγιή παιδιά υιοθετούν ανάπηρους συμμαθητές τους, προσφέροντας φροντίδα και βοήθεια. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο στη χώρα μας, τη «χώρα του φιλότιμου», της «φιλοξενίας» και της «χριστιανικής αγάπης», είμαι σίγουρος, πως πολλοί γονείς, παρακινούμενοι και από δασκάλους, θα διαδήλωναν απαιτώντας να διωχθούν από το σχολείο των παιδιών τους, τα διαφορετικά, τα έτσι κι αλλιώς στιγματισμένα«παιδιά παρίες». Γνώρισα δάσκαλο που έλεγε πως βρήκε έναν τρόπο να ξεχωρίζει «ποια είναι γνήσια βορειοηπειρωτάκια και ποια αλβανάκια στην τάξη» Τέτοιοι δάσκαλοι δεν πρέπει να έχουν πρόσβαση σε αίθουσα αγωγής παιδιών.
Ένα από τα πρότυπα σχολεία, γνωστό και εκτός Καναδά, είναι το Balwinschool στην πολιτεία Εντμοντον. Διευθυντής του είναι ο ελληνικής καταγωγής Ντην Μιχαηλίδης. Το σχολείο είναι σε μια φτωχογειτονιά με παιδιά, κυρίως μεταναστών. Τα παιδιά είναι κυρίως από την Αφρική και την Ασία. Όπως λέει ο Μιχαηλίδης «σημασία δεν έχει ποια και πόσα παιδιά είναι μέσα στην αίθουσα αλλά ποιοι και πόσοι δάσκαλοι βρίσκονται στη διάθεση των παιδιών, Σε μερικές τάξεις μπορεί να κάνουν μάθημα και 5 δάσκαλοι ταυτόχρονα».
Ό,τι συμβαίνει με όλα τα άλλα σχολεία συμβαίνει και εδώ. Παρότι οι περισσότεροι γονείς δε γνωρίζουν αγγλικά ή γαλλικά, συμμετέχουν σε όλη την μαθησιακή διαδικασία ακόμη και στη διαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών. Οι πόρτες του σχολείου είναι ανοιχτές και μπορεί οποιοσδήποτε γονιός να μπει μέσα, να συμμετέχει ενεργά στο μάθημα και να δει τι κάνουν οι δάσκαλοι με τα παιδιά τους. Τα παιδιά διδάσκονται την μητρική τους σαν πρώτη γλώσσα και την αγγλική και γαλλική σαν δεύτερη. Η θέση του Μιχαηλίδη είναι πως παιδιά που δεν γνωρίζουν καλά την μητρική τους δεν μπορούν να μάθουν άλλη. Το σχολείο προσφέρει στους γονείς μαθήματα γλώσσας μέχρι και μουσικής. Υπάρχει αίθουσα γονέων όπου βρίσκει κανείς ακόμη και πίνακες με όλα τα κριτήρια αξιολόγησης των παιδιών τους. Στο σχολείο υπάρχουν ακόμη και βρέφη μερικών μηνών. Γονείς που εργάζονται μπορούν να τα αφήσουν στο σχολείο, αφού είναι μέσα στο πρόγραμμα μαθημάτων η εξοικείωση ή καλύτερα η συναισθηματική ταύτιση με τα βρέφη (Empathybaby). «Από τότε που εφαρμόσαμε αυτό το πρόγραμμα παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά απέκτησαν αίσθημα ευθύνης έναντι των μικρών και σταμάτησαν τις βιαιότητες. Ακόμη και τα υπερκινητικά παιδιά έγιναν πιο ήρεμα. Τη φροντίδα των βρεφών την έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου οι μαθητές.
Από τα 475 παιδιά, κάθε δεύτερο είναι παιδί μεταναστών από την Αφρική και Ασία ή έχει κάποιο ψυχικό ή σωματικό πρόβλημα. Σε απάντηση πολλών ελλήνων οι οποίοι βρίσκουν πως τέτοια φιλελεύθερα μέτρα δεν μπορούν να έχουν πρακτική εφαρμογή σε έλληνες, ο Μιχαηλίδης αποδεικνύει πως μπορούν να έχουν εφαρμογή σε κούρδους, ιρακινούς, αφγανούς και καμερουνέζους, άρα σε όλους. Χρειάζεται μόνο διάθεση, μεράκι και περίσσευμα σε υπομονή για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη παιδιών και γονέων. Η θέση-αρχή του Μιχαηλίδη είναι πως ο δάσκαλος δεν μπορεί να το παίζει θεός με τα παιδιά των άλλων κάνοντας τον «ξερόλα». «Μαθαίνουμε μαζί, μαζί με τα παιδιά και τους γονείς τους». Ο Μιχαηλίδης έχει ένα ετήσιο budget τεσσάρων εκατομμυρίων δολαρίων για όλες τις δαπάνες του σχολείου και τις αμοιβές των δασκάλων. Μέσα σε αυτό είναι και οι εκατό χιλιάδες για την ετήσια επιμόρφωση των 35 δασκάλων. (δίνοντας στο διαδίκτυο την λέξη κλειδί Balwin school Edmonton μπορεί κανείς να διαβάσει άρθρα σε διάφορες γλώσσες για το πρότυπο αυτό σχολείο, που ελάχιστα διαφέρει από τα άλλα σχολεία του Καναδά)
Σαν τον Μιχαηλίδη, υπάρχουν πολλοί έλληνες σε Αμερική, Αυστραλία και Ευρώπη. Πιστεύετε πως τους έχει καλέσει ποτέ κανένας έλληνας υπουργός για να τους συμβουλευτεί; Όχι βεβαίως. Όταν, με το που αλλάζει υπουργός ακόμη και του ιδίου κόμματος αλλάζουν όλοι οι διευθυντές υπηρεσιών και οργανισμών, σαν να ήταν άχρηστοι, για να τοποθετηθούν οι κολλητοί, το να ζητάς πολιτικές Καναδά και Φινλανδίας είναι χαμένη υπόθεση. Αυτό το παραμύθι, από στόματα πολιτικών μας, πως δήθεν αυτά τα φιλελεύθερα συστήματα δεν ταιριάζουν στην νοοτροπία των αυτοαποκαλούμενων απογόνων του Σωκράτη και του Αριστοτέλη, μας προσβάλει αφάνταστα. Εγώ θα έλεγα πως τέτοιοι πολιτικοί, όχι μόνο δεν μας ταιριάζουν, αλλά μας προσβάλλουν βάναυσα.


(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
5 Φεβρουαρίου 2009
16:07
Για να εχεις επιτυχια στο Θεατρο σκιων πρεπει να ταυτιζεσαι με υπαρκτους χαρακτηρες της πραγματικης ζωης...Ο Καραγκιοζης ο Χατζηαβατης ο Μορφονιος ο Σταυρακας ο Σιορ Δυονυσιος ο Μπαρμπαγιωργος και αλλοι αγαπημενοι ηρωες ειναι αντιγραφα υπαρκτων τυπων της καθημερινης ζωης.... γιαυτο εξ αλλου ειχαν τοση επιτυχια και ο κοσμος ταυτιζοταν μαζυ τους σε σκληρες εποχες για τα θεαματα αφου δεν ειχε εξασφαλισθει ο Αρτος...Αυτη ειναι και η Δουλεια ενος καλου Ιματζ Μεηκερ...Πρεπει να ταυτισει τον Πολιτικον αρχηγον με καποιο εστω και φανταστικο προτυπο που να γκελαρει στις μαζες και να τους επιτρεψει να ταυτισθουν μαζυ του στο φαντασιακο επιπεδο και να τον θεωρησουν αντιγραφο τους...Πως βγαινει ο Τζωρτζ Κλουνει και παραγγελει Μπακαρντι και τον μιμειται το καθε Νουμερο απο το Μπραχαμι και τα Πετραλωνα....Ετσι λοιπον ο Μπαμπας Ανδρεας ηταν ο Γκομενιαρης αλλα και ξηγημενος και κιμπαρης και μαγγας και μορτης με τον οποιο ταυτιζοταν ο μεσος Ελλην που Θεωρει τον εαυτον του και του Σαλονιου και του Λιμανιου....Ο Γερος Καραμανλης ηταν ο Σοφος δημογεροντας ο Σεβασμιος ο αρμοδειος και καταλληλοςνα αποφασιζει σωστα και για το κοινο καλο ο Πατερας και οι αλλοι τον εμπιστευονται και τον ακολουθουν....Ο Σιμητης οταν εξελεγει ηταν η Σωσιβειος Λεμβος της στιγμης..Ο μονος που εδινε εγγυησεις οτι δεν θα βαλει χερι στο ταμειο!!!..Και κερδισε δυο εκλογες...Σημερα ομως τα πραγματα ειναι δυσκολα...Οταν σκεπτεσαι τον Γιωργακη σουχρεται στο νου η εικονα που μοιραζε κουραμπιεδες στους περαστικους και επεσε απο το ποδηλατο.!!!..Οταν σκεπτεσαι τον Κωστακη το μυαλο σου παει εκει που ανετρεψε μονος του τον εαυτο του και σαβουριαστηκε εσπασε μονος του τα ποδαρια του...Ειναι δηλαδη δυσκολο να ταυτισθει κανεις μαζυ τους και αυτο το ξερουν καλα και οι δυο...Η μονη τους ελπιδα ειναι οι εκλογικες νικες...Μολις παψουν θα ορμηξουν απ ολες τις μπαντες σαν τα κορακια που μυριζοντα ψοφημι...Τωρα ο καθενας απο τους επιδοξους μνηστηρες τις Πηνελοπης δημιουργει μεσω των Ιματζ Μεικερς μια μασκα ευκολοφορετη απο το χυμα ποπολο προς ταυτησιν και υποστηρηξη...Και αυτο που μου την δινει με τον Χρυσσοχοιδη ειναι οτι προσπαθει να φορεσει την μασκα του Νικου του Ξανθοπουλου...Ξερετε το καλο Λαικο παιδι το αυτοδημιουργητο το ξηγημενο το οχι για μενα που λενε αλλα για την Πατριδα και τον λαουτζικο ρε γαμωτο...Θες απο ανωμαλια θες οπο ανεξηγητα απωθημενα δεν την παω αυτη τη μασκα αν και δεν εχω προβλημα να παραδεχθω οτι απο κατι αλλα λαμογια μεσα στο ΠΑΣΟΚ πιθανο να εχει περισσοτερη τιμιοτητα και προσσοντα...Ειναι θεμα ταυτισης...Δεν τον παω τον Ξανθοπουλο ρε παιδι μου πως το λενε....Ατιθετως θα μπορουσα να ταυτιστω με τον Φραγκισκο Μανελη απο τους παλιους...Μου θυμιζει τον Δασκαλο μου!!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Φεβρουαρίου 2009
15:16
Btw papanesti συγχαρητηρια για χτες ωραιο γκολ.Αυτα βεβαια θα τα πουμε στο αλλο thread, μην ξεφυγουμε παλι.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Φεβρουαρίου 2009
15:15
Και παλι ρε παπανεστι και μονο που συνελληφθησαν τα μελη της 17Ν που εκαναν τις εκτελεσεις ειναι το πιο σημαντικο εστω και αν αυτο εγινε και με μπολικη δοση τυχης(βλ.ατυχημα ξηρου).Και δεν ειναι μονο ο Γιωτοπουλος και ο Κουφοντινας τι ειναι ??Αμα ειναι ετσι ρε συ παπανεστι γιατι τοτε μετα τον Αντρεα δεν κυβερνησε ο Γιωργος αλλα τον διαδεχτηκε ο Σιμητης ? Τελωςπαντων δεν διαφωνω πως ειναι θεμα οικογενειακο και χρησμα οπως λες,εγω αλλου εδωσα βαση.Οσον αφορα τον πρωην Υπουργο Δημοσιας Ταξης εγω την προσωπικη μου αποψη εξεφρασα,δεν ειναι αναγκη να συμφωνησει καποιος μαζι μου και πανω σε αυτη διατυπωσα και 2-3 πραγματα για το τι εκανε οσο ηταν σε αυτη τη θεση.Απλως ειναι ενας απο τους λιγους πολιτικους που εκτιμω και σεβομαι.Ελπιζω να μην με κανει να αλλαξω γνωμη οταν θα ερθει η ωρα.Βεβαια σημαντικο ρολο παιζει και το ποστο μπορει π.χ. σε αλλο υπουργειο να αποδειχτει καταστροφικος.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User papanesti
5 Φεβρουαρίου 2009
15:02
File Andriko,oi ekloges pou eginan mesa sto PASOK gia thn anadeixh arxhgou eixan kathara typikh diadikasia.Thn prwth fora aneu antipalou,enw thn deyterh,o empeiros politikos Tourkoglou, (opws einai to pragmatiko tou onoma,kai oxi Benizelos),agnohse to gegonos pws to PASOK paraxwrhthike ston Giwrgakh me gonikh paroxh,kai den htan dynaton na parei thn exousia o prwtos antirrhsias.Oson afora ton Xrysoxoidh kai thn 17N,pisteyw pws yphrkse poly megalo paraskhnio,kai den synelhfthisan ta organwtika kai idrytika melh ths organwshs.Den prepei na mas provlhmatizei to gegonos pws to 1974 pou prewtoemfanisthke h organwsh,o Xhros kai oi perissoteroi htan 7-8 etwn?Apo osous synelhfthisan mono o Giwtopoulos einai pithanon na htan melos ths organwshs apo idryshs ths.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Φεβρουαρίου 2009
14:43
Λαμογιε ειναι γνωστο οτι θα κανονισεις τα διαδικαστικα-γραφειοκρατικα της Ρεβανς ΟΣΦΠ-ΠΑΟ..Δεν εχει αλλα..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Φεβρουαρίου 2009
14:28
ΤΕΝ ΤΕΝ εγω τον εχω δει και τον εχω κρινει απο την θητεια του στο υπουργειο δημοσιας ταξης.Δεν με απασχολουν οι ιματζ μεικερς κλπ κλπ. Δεν πιστευω πως ο συγκεκριμενος παιζει παιχνιδια πισω απο την πλατη του Γιωργακη για την αρχηγια του ΠΑΣΟΚ σε καμια περιπτωση.Αλλωστε οι εκλογες που εγιναν μεσα στο ΠΑΣΟΚ εβγαλαν τον Γιωργο για αρχηγο,αμα ητανε θα ειχε βγει ο Βενιζελος αρα για μενα θεμα αρχηγου δεν παιζει.Τωρα οσον αφορα τις Ευρωεκλογες μικρη σημασια εχει τι θα γινει.Θα ειναι πεσμενα τα ποσοστα του δικομματισμου και αυτο θα ειναι ολο,οπως το ιδιο θα γινει και στις εθνικες εκλογες.Το σιγουρο ειναι παντως πως ο Καραμανλης 3η τετραετια δεν προκειται να εχει.Το εχω ξαναπει εδω δεν ειδαν 3η τετραετια ολκληρος Αντρεας Παπανδρεου και Κωνσταντινος Καραμανλης,μιλαμε για εθναρχες ολοκληρους , θα δει ο Κωστακης και ο Γιωργακης ?? Σε καμια περιπτωση.Απλως εχει ερθει η ωρα του Γιωργου και μαλιστα την ευκαιρια να κυβερνησει του την εδωσε πρωτη και καλυτερη η ΝΔ και η πολιτικη της.Ουτως η αλλως και εγω πιστευα πως ειναι λιγος για αρχηγος του ΠΑΣΟΚ.Ομως εδω πλεον τα εχουμε δει ολα απο τον χοντρο και την παρεα του.Ο Γιωργος μπροστα τους φανταζει αγιος.Βεβαια θα κριθει και αυτος οταν θα ερθει η ωρα του,αλλα να γινουν χειροτερα τα πραγματα δεν προκειται σε καμια περιπρωση.Ισως αμα μου δωθει η ευκαιρια σε κανενα meeting τωρα που παιζουν ο Παο με τον Ολυμπιακο να σας αναλυσω ορισμενα πραγματα.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Amaeki Otitzi
5 Φεβρουαρίου 2009
14:26
Ως ΠΑΛΗΚΟΚΑ κουνάμε το σεντόνι (και λόγω γγ και των σεντονιών του) στο champions league των προκυρήξεων, ενώ οι σεχτες παίζουν πρώτο γύρο κυπέλλου ελλάδος και αποκλείονται με ντροπιαστικό σκορ..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Amaeki Otitzi
5 Φεβρουαρίου 2009
14:23
Και ΤΕΝ ΤΕΝ το γεγονός ότι ο Χρυσοχοϊδης -πιθανόν να- έχει τη φιλοδοξία της αρχηγείας του κόμματος ακυρώνει τη σοβαρή του αντιμετώπιση των πραγμάτων? Κι αλλοι πήγαιναν για αρχηγεία και δεν έδιναν τέτοια εικόνα. Και στην τελική μακάρι ένα κόμμα επιτέλους να εχει ενα σοβαρό άνθρωπο. Γιατι να τον θάψουμε? Μικρό καλάθι, φυσικά, κρατάμε για όλους. Όπως πχ για τον Ομπάμα, για τον οποίο είχα μεγάλο φόβο (κι ακόμα εχω κάποιο) ότι δεν είναι αυτό που δείχνει. Αλλά παρ'όλα αυτά μέχρι τώρα τον παραδέχομαι και εύχομαι να είχαμε κι εμείς κάτι τέτοιο εδώ...
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User TEN TEN
5 Φεβρουαρίου 2009
14:15
Aγαπητα μου Συμπλοκαριακια ....Μια ενσταση και μια απορεια....Η Ενσταση αφορα τον κ Χρισοχοιδη...Κατ απολυτως εξακριβωμενες πληροφοριες δεν ειναι και τοσο συγκαταβατικος και διαλακτικος οσο δειχνει...Απο πισω κρυβονται Ιματζ Μεικερς και απεριοριστη φιλοδοξια επιθεσης για την καταληψη της Αρχηγιας του ΠΑΣΟΚ...Την εφοδο αυτη την ανεβαλαν τα αδιορθωτα χαλια της Κυβερνησεως μας αλλα απεχουν απο το να την ματαιωσαν...Υπαρχουν μερικοι μεσα στο ΠΑΣΟΚ που το εχουν σχεδον σιγουρο οτι στις Ευρωεκλογες η τις Γενικες εκλογες η φατσα του Γιωργακη θα ειναι ακριβως ιδια με της φωτογραφιας του που δημοσιοποιησε ο Αντρικος μερικα ποστ πριν...Μαζευουν λοιπον δυναμεις και ετοιμαζονται για την επιθεση...Το συνθημα που επικρατει ειναι η τωρα η ποτε!!! Ολα τα αλλα ειναι λεπτομερειες...Γιαυτο οταν ακουτε Κον Χρυσσοχοιδην να κρατατε μικρο καλαθι....Διοτι πισω εχει η αχλαδα την ουρα...Λαι πολλακις αυτοι οι ιματζ Μαικερς την εξαφανιζουν την ουρα...Που αν την εβλεπες θα τρομαζες...Ειναι βεβαια και εν γενει η συμπαθεια που δειχνει ο ΤΕΝ ΤΕΝ για τους υποψηφιους αρχηγους....ο θριαμβος του ερπη ζωστηρος και των φλυκτενων...Πατοκορφα....Η απορεια τωρα...Αν αυτη η προκυρυξη της Σεχτα [Σαν συνεταιριστικη οργανωση ακουγεται]δεν ηταν "επαναστατικη" αλλα προβοκατορικη τι διαφορετικο λιγοτερο η περισσοτερο θαγραφε...Εχω την εντυπωση πως δεν επρεπε να πειραξει ουτε ενα και...Και επι τη ευκαιρεια να λεμε και του στραβου το δικιο...Ως ΠΑΛΗΚΟΚΑ ειμεθα ετη φωτος μπροστα σε επιπεδο προκυρηξεων...Και δεν πιστευω να υπαρχει η παραμικρα αμφιβολια επ αυτου.!!!!!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Φεβρουαρίου 2009
13:54
Α ναι το ειχα δει πριν κανα δυο μερες.Σωστος ο μαυρουκος και δεν διστασε μαλιστα να παρδεχτει χτες σε ολα τα μμε το λαθος του βαζοντας στην κυβερνηση του 2 ανθρωπους που ηταν φοροφυγαδες (και οι οποιοι τελικα πληρωσαν καθυστερημενα τα οφειλομενα τους)που τους εδιωξε ομως με το που μαθευτηκε το γεγονος της φοροδιαφυγης και ανελαβε την πολιτικη ευθυνη.Εμ βεβαια εκει η υπηρεσια IRS δεν αστειευεται..οχι οπως εδω που κυκλοφορει μεσω των εφοριακων τεραστια ποσοτητα μαυρου χρηματος στην αγορα.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Amaeki Otitzi
5 Φεβρουαρίου 2009
13:13
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=982665&lngDtrID=245

Η απάντηση σε όσους υποστηρίζουν ότι μέσω της πολιτικής δεν βρίσκεται λύση σαν τους κάφρους της Σεχτα.
 
Ένας άνθρωπος, που από την πρώτη μέρα της θυτείας του απαντάει με πραγματισμό, ελαστικότητα και πάνω απ'όλα έργα και πράξεις στα προβλήματα της χώρας του.

Κι εμείς έχουμε το χοντρό γαμώ τους Έλληνες μου μέσα. Να μου πείς τι να πουν κι οι Αμερικάνοι τόσα χρόνια με τον dubya junior.. Αλλά τουλάχιστον εξελίχθηκαν τα άτομα.

(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Amaeki Otitzi
5 Φεβρουαρίου 2009
13:05
Πνευματικά καθυστερημένοι, αλλά έχουν τη διαύγεια να το παραδέχονται τουλάχιστον. Αστα σέχτα...
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Amaeki Otitzi
5 Φεβρουαρίου 2009
12:54
thnx!
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Φεβρουαρίου 2009
12:37
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=985234 Ελα εδω εισαι.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Amaeki Otitzi
5 Φεβρουαρίου 2009
12:34
Αγαπητέ γγ, μέσα στο κείμενό σου έχεις εκφράσει πολλά από τα πιστεύω μου και τις ελπίδες μου (όπως είναι πλέον εμφανές). Ήταν επίσης, επιτέλους, ώρα να ορίσουμε το "νοικοκυραίοι" που τόσο αγαπήθηκε σ'αυτό το μπλόγκ. Εν+οικος+κύρης. Ο οικογενειάρχης. Ας τον βρίσουμε λοιπόν ή ας βρουμε άλλο όρο..
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Andrikos07
5 Φεβρουαρίου 2009
12:33
Φιλε αμαεκι συμφωνω και για μενα ειναι ο καλυτερος υπουργος δημοσιας τακης που περασε τα τελευταια χρονια και μαλιστα ειναι ηπιων τονων και μιλαει με πραξεις δεν ειναι μπλα μπλα και φανφαρες.Θα ψαξω να σου βρω λινκ η θα σκαναρω το κειμενο.
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή
User Amaeki Otitzi
5 Φεβρουαρίου 2009
12:29
Ο Χρυσοχοϊδης μου φαίνεται ένα από τα φιλότιμα και καθαρά άτομα της Βουλής. Πιστεύω ότι επί ημερών του η αστυνομία άρχισε να δουλεύει υποτυπωδώς. Και γενικότερα όποιος δεν προσφεύγει στο κλασσικό "ναι, αλλά κι εσείς τι κανε(α)τε? Τα ίδια και χειρότερα" έχει +1 από μένα πλέον. Τους έχει σιχαθεί η ψυχή μου. Το κείμενο δεν το'χω διαβάσει ακόμα..Έχεις κανα link?
(Προσβλητικό; Ανάρμοστο; Αναφορά σχολίου) Αλλαγή Διαγραφή